Voi tappaa, leipä tappaa..
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/585944-voikapina-leviaa-taas-s…
Älkää syökö mitään! Pysykää kaikki sisällä raamattu kädessä älkääkä poistuko ikinä minnekään ettette joudu vaarallisislle vesille!
Kommentit (10)
Mistä nämä kaikkea vastustavat saavat nautintoa elämään? Vai ovatko juuri siksi niin kiukkuisia kun eivät saa mistään?
Vesikin tappaa, googlatkaa vesimyrkytys. Kohtuu kaikessa sanoi Arvo Ylppö ja eli yli 100v.
Ihan oikeassa proffa on sen suhteen, että liika määrä tyydyttyneitä rasvoja on huonoksi veriarvoille. Mutta käytännössä kyse ei aina ole siitä, että esim. rasvatonta maitoa ja kevytmaitoa käytettäisiin juuri saman verran. Jos rasvatonta maitoa juo enemmän kuin kevytmaitoa (ja näin helposti käy, koska siinä on vähemmän kaloreita ekä yhtään rasvaa), niin silloin saa myös enemmän sokereita. Tämä ylimääräinen sokerinsaanti on hyvin äkkiä terveydelle haitallisempaa kuin pieni määrä tyydyttynyttä rasvaa. Noista hänen mainitsemistaan sadoista tutkimuksista varmaan valtaosa ei ota tätä(kään) huomioon.
Syön leipaa RUNSAASTI ja olen laiha (bmi 20). Leivänpäälliset ne lihottaa ja ovat lisäksi epäterveellisiä.
Liika proteiini ja rasva on pahasta, jos et ole ikäihminen.
Maitotuotteet ja hyvät hiilihydraatit, myös hedelmät, ovat hyvän ruokavalion perusta!
Vierailija kirjoitti:
Syön leipaa RUNSAASTI ja olen laiha (bmi 20). Leivänpäälliset ne lihottaa ja ovat lisäksi epäterveellisiä.
Maitotuotteet ja hyvät hiilihydraatit, myös hedelmät, ovat hyvän ruokavalion perusta!
Hedelmät eivät ole hyvän ruokavalion perusta millään muotoa. Etelässä raakoina poimittuja, fruktoosinsa takia maksaa rasittavia kaloripommeja, joissa on murto-osa esimerkiksi kotimaiseen punajuureen tai mustikkaan verrattuna.
Monet muutkin ovat syöneet leipää runsaasti nuorena, mutta vanhemmiten homma muuttuukin. Liika proteiini on pahasta, mutta kuitenkin heti perään liputat maitotuotteiden puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedelmät eivät ole hyvän ruokavalion perusta millään muotoa. Etelässä raakoina poimittuja, fruktoosinsa takia maksaa rasittavia kaloripommeja, joissa on murto-osa esimerkiksi kotimaiseen punajuureen tai mustikkaan verrattuna.
Monet muutkin ovat syöneet leipää runsaasti nuorena, mutta vanhemmiten homma muuttuukin. Liika proteiini on pahasta, mutta kuitenkin heti perään liputat maitotuotteiden puolesta?
siis murto-osa antioksidantteja
No jaa, syön melkein kaikkea kohtuudella, ja harvoin olen kipeänä ja BMI n. 18, että ei painonkaan kanssa ongelmia. Näyttää siltä että melkein kaikki ruoka on pahasta jos liikaa syö.
En viitsi avata. Voita syön, leipää en syö. Olen Heikkilän linjoilla ja hyvä tulee.