Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikalla ohjeistettiin, kuinka työaikana pitää kävellä!

Vierailija
04.12.2017 |

Erään ystäväni työpaikassa joku "pikkupomo" oli pitänyt palaverin, jossa esitellyt oikein kädestä pitäen, kuinka liikkeen tiloissa pitää kävellä. Eikä siis ollut mikään mallitoimisto.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks entinen työkaveri aina laahusti hitaasti töissä. Siis se ärsyttävä laahausääni aina kuului kun se hiihti avokonttorissa. Vapaa-ajalla oli reipas ja lenkkeili. Kyllä ärsytti.

Vierailija
2/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuuleekin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään ystäväni työpaikassa joku "pikkupomo" oli pitänyt palaverin, jossa esitellyt oikein kädestä pitäen, kuinka liikkeen tiloissa pitää kävellä. Eikä siis ollut mikään mallitoimisto.

No, miten?

Vierailija
4/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisuusmittarit työajanseurannan päälle. Voi sitten seuraavissa yt:issä irtisanoa hitaat kävelijät.

Vierailija
5/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiakaspalvelua? Mullekin on sanottu, että pitää kävellä reippaasti, siis työhaastattelussa :) Olin jo että tää ei taidakaan olla mun paikkani, kun osa muistakin ajatuksista oli hiukan samaa rataa, niin työnantajalle tuli kiire vakuutella, että ei se sitä tarkoita, että kyttäisi tai mitään... menin sitten töihin ja oli ihan ok paikka. Vain outoja neuvoja ja ajatuksia sanoi tosiaan ääneen... Ymmärrän ne tavallaan kyllä, mutta tapa millä ne tuodaan esiin on aika ratkaiseva.

Vierailija
6/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on työkaveri opettanut miten nenä niistetään.

Vierailija
7/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää "keinuvasti" liikkua asiakasta kohden. Mutta onkin kyllä varmaan kaikkien aikojen seksistisin työpaikka. Autoliike.

Vierailija
8/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättä nyt tarkemmin ap:n esittämää tilannetta, niin mä keksin äkkiä parikin työpaikkaa, joissa samaa koulutusta voisi pitää. Tulee aika väljätynyt kuva firmasta, jossa työntekijät laahustavat nyrpeinä pitkin seiniä. Jos ei kiinnosta palvella asiakkaita, niin pysykää taukohuoneessa. Kun olette asiakkaiden näköpiirissä, niin silloin edustatte firmaa.

Vierailija
9/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on työkaveri opettanut miten nenä niistetään.

Miten se siis tapahtuu?

Vierailija
10/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvähän se on että jos vaaputte kuin ankat käytävillä, niin ei se luottamusta herätä. Katsokaa miten ankat kävelevät, älkääkää matkiko.

Vierailija
11/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä neuvoa heti alkuun talon tapoja ja asiakaspalvelukäyttäytymistä. Oikeesti kaikki ei ymmärrä ettet voi työpaikalla asiakaspalvelijana laahustaa kädet taskussa, velttona ,housut roikkuen ja joka toinen minuutti vilkuilla puhelinta ja huokailla kun on raskasta kun ei saa lojua sohvalla.

Vierailija
12/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nousi avoinesti homo mies osastopäälliköksi, niin johan alkoi tulla pukeutumis/tukanleikkuu/elämäntapaohjeita virallisissa osaston kuukausikatsauksissa.

Jumaleisson, kyseessä oli "asikkaalta piilotetut softanörtit" joiden farkut & t-paita aavistuksen verran ylipainoisen ruhon päällä ei vaan miellyttänyt tätä sateenkaarijeppeä. Sen olisi ymmärtänyt että asiakasprojektivastaaville moisia olisi laittanut mutta ilmeisesti heppu halusi silmäkarkkia ympärilleen.

Vierailija
13/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää "keinuvasti" liikkua asiakasta kohden. Mutta onkin kyllä varmaan kaikkien aikojen seksistisin työpaikka. Autoliike.

Jos tämä olisi pätkääkään totta niin eiköhän tuosta aikamoinen someraivo synny.

Vierailija
14/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ne miesmyyjät näyttää vähän hassuilta:)

Vierailija
15/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö myös olla lyhyt hame, antavainen kaula-aukko ja pudotella paljon kyniä?

Vierailija
16/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Erään ystäväni" = tarkoitan minua

"pikkupomo" = pomoni

Vierailija
17/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin ihan lähteä autokaupoille nähdäkseni ne pienen ja vähän isomman vatsan omaavat autokauppiaat keinuen kävelemässä mua kohti. Saattaisin tirskahtaa.

Vierailija
18/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pyydä tarkennusta ohjeeseen ja nauhoita keskustelu, tai parempaa, laita työkaveri videoimaan. Sitten joko yhteys iltapäivälehdistöön tai jaatte suoraan youtubeen. Linkki tänne sitten. Tuo on jo sen arvoinen juttu, että työpaikan vaihto olisi vaan tervetullutta.

Vierailija
19/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen "ohjeistus" koski siis naispuolista työntekijää. Ja pomo on myös itse nainen.