Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaatissa madonpala

Vierailija
04.12.2017 |

Kävin vkl lähipitseriassa hakemassa pitsan kotiin. Samalla olin ottamassa salaattia, punakaalin seassa oli pienenpieni kastemadon palanen. Kävin sanomassa kassalla; "Ei se mikään mato ole, punakaalin palanen se on!!!"

Noh, eivät vaihtaneet salaatteja, tehneet mitään muuta kuin kieltäneet madon olemassaolon. Ei maistunut salaatti sieltä, pitsan kyllä otin kun siihen oli vain säilykkeitä tullut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on luonnollista että salaateissa on joskus elämää ei niitä steriilisti kasvateta, tietää ainakin ettei ole liikaa myrkytetty jos jonkun etanan tms. salaatinlehdelä näkee.

Vierailija
2/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noutopöydän koko salaattiko olisi pitänyt vaihtaa? Miksi?

Vähän eri asia jos jossain liharuoassa on mato, silloin voi olla kyse pilaantumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on luonnollista että salaateissa on joskus elämää ei niitä steriilisti kasvateta, tietää ainakin ettei ole liikaa myrkytetty jos jonkun etanan tms. salaatinlehdelä näkee.

Ja myös se on luonnollista, että ne salaatit pestään huolellisesti ennen tarjolle laittoa. Jos tarjoiluastiasta löytyy mato, on huuhtelu ollut huolimaton. 

Vierailija
4/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytänyt ihan kaupan salaateista joskus pieniä vihreitä matoja, samanlaisia kuin on pihamaallakin. Pidän sitä ennemminkin positiivisena merkkinä, eivät ole liian myrkytettyjä ainakaan.

Vierailija
5/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette valmiita syömään jotain hyönteisleipiä, ja mato salaatissa häiritsee?

Vierailija
6/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon löytänyt ihan kaupan salaateista joskus pieniä vihreitä matoja, samanlaisia kuin on pihamaallakin. Pidän sitä ennemminkin positiivisena merkkinä, eivät ole liian myrkytettyjä ainakaan.

Syötkös niitä pieniä vihreitä matoja? Laitatko tarjolle ruokapöytään, vieraille? 

Kyllä itselläni ainakin ruokahalu menisi jos valmiissa ruoka-ateriassani olisi päällä mato. On se nyt ihan eri asia, jos käsittelemättömässä raaka-aineessa on jotain eloperäistä, kuin että siinä omalla lautasella olisi mato. 

Vierailija
7/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä etanoitakin kautta-aikain syöty, suurta herkkua. Valkosipuli-voietanat, ai että. 

Siltikään ei hivele makunystyröitä ajatus madonpalasesta salaatissa. Limaisesta, mahdollisesti pitkään kuolleena olleesta madonpalasesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän