Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten moni metallimusiikin kuuntelija suhtautuu äärimmäisen väkivaltaisiin sanoituksiin kuin ne eivät olisi mitään?

Vierailija
03.12.2017 |

Tätä ihmettelen

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallin ystävät ovat yhtä väkivaltaisia kuin klassisen kuuntelijat. Aggressiot eivät ainakaan lisäänny kuuntelemalla kyseisiä tuotoksia.

Vierailija
22/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suhatudun myös kauhuleffojen lenteleviin suolenpätkiin kuin ne ei olisi mitään. Miksi? Koska erotan fiktion todellisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee joskus väkivaltaisia ajatuksia mieleen kun joudun vasten tahtoani kuuntelemaan suomalaista iskelmämusiikkia. Esim. taksissa ja kampaajalla. Yhden taksimatkan aikana mielessä alkoi jo olla kolariajatuksia, kun kuuntelin naislaulajan monotonista yhden sävelmän kuorosäettä "SÄ KATSOIT MINUUN SÄ KATSOIT MINUUN SÄ KATSOIT MINUUN".

Vierailija
24/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lyriikat ovat vain tarinaa. Eivät jotkut sankarihevibändiläisetkään taistele lohikäärmeitä vastaan, eikä joku rakkauslauluja laulava välttämättä rakasta ketään.

Vierailija
25/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät jotkut sankarihevibändiläisetkään taistele lohikäärmeitä vastaan.

Mutta jotkut sentään kuitenkin, eikö vaan? :O

Vierailija
26/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät jotkut sankarihevibändiläisetkään taistele lohikäärmeitä vastaan.

Mutta jotkut sentään kuitenkin, eikö vaan? :O

No siis ne joilla on prinsessa ja puoli valtakuntaa kiikarissa.

Vierailija
27/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuunnellut väkivaltaista musiikkia, mutta olen katsonut esimerkiksi murhasarjoja ja pidän niistä. Olen luullut olevani normaali, mutta en ilmeisesti olekaan. Yllättävän paljon tuollaisia sarjoja kuitenkin tehdään siihen nähden, että kukaan normaali ihminen ei niitä edes katso. 

Minä en tykkää katsoa murhasarjoja ja minä ajattelen olevani normaali.

Vierailija
28/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Miten moni normaalia musiikkia kuunteleva voi suhtautua huumeista ja moraalittomasta seksistä kertoviin biiseihin, kuin ne eivät olisi mitään?

Vierailija
29/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään bläkkis pois, niin kyllä ne hurjimmat lyriikat löytyy räpistä, popista ja muusta "mainstream-musasta". Ryyppääminen, huumeiden käyttö, ympäriinsä paneskelu ja muiden ihmisten halveksunta on niissä ihan peruskauraa.

Vierailija
30/30 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on niin hemmetin tyhmä etten tiedä miten suhtautua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi