21-vuotiaalla tyttärelläni 28-vuotias poikaystävä
Sanokaa mun sanoneen, että tuo ei kauan kestä. Tuossa iässä muutama vuosikin on jo iso ero maailmojen välillä.
Tyttö on vasta löytänyt alan mitä haluaa opiskella, miehellä on jo vakituinen työ. Elämäntilanteet ihan erilaiset.
Kommentit (21)
Jaaa.
Mieheni on 48v, ensikuussa 49v ja minä täytin juuri 42v. Vietimme juuri 17v.hääpäiväämme ja yhdessä on oltu 25v.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen, että tuo ei kauan kestä. Tuossa iässä muutama vuosikin on jo iso ero maailmojen välillä.
Tyttö on vasta löytänyt alan mitä haluaa opiskella, miehellä on jo vakituinen työ. Elämäntilanteet ihan erilaiset.
Normaali ikäero on kymmenen vuotta, joten aika lähellä oikeaa tuo on. Onko ap vähän outo?
Katkarat yli 40 v naiset eivät tykkää, että miehet ottavat nuorempia naisia. Mutta kuten tiedätte, nainen ei pysty olemaan tasa-arvoisessa suhteessa, vaan miehen on aina oltava ylempänä jollain tavalla.
Heippa ap! Kiva että pääsit taas avohoitoon, mutta älä viitsi keskiä näitä samanlaisia aloituksia.
Sama ikäero meilläkin on. Yli 30v oltu naimisissa.... Niin, mikä se ongelma onkaan sinulla?
Mun 15 vuotiaalla pojalla on 17 vee tyttis? Mitä teen? Kysyy epätietoinen ja kade isä.
Vierailija kirjoitti:
Katkarat yli 40 v naiset eivät tykkää, että miehet ottavat nuorempia naisia. Mutta kuten tiedätte, nainen ei pysty olemaan tasa-arvoisessa suhteessa, vaan miehen on aina oltava ylempänä jollain tavalla.
Outo ajattelutapa sulla jos ajattelet että iältään vanhempi ihminen on jotenkin nuoremman yläpuolella.
Olin 20 kun aloin seurustella mieheni kanssa, hän 29. Nyt ollaan oltu yhdessä 7 vuotta joista naimisissa 5. Toivottavasti kaikki eivät ole yhtä kyynisiä omaa lastaan kohtaan kuin aloittaja.
Täh, mitäs outoa tuossa on? Itse seurustelin 25-vuotiaana 35-vuotiaan kanssa, eikä ollut mitään ongelmaa noin niinkuin iän puolesta. Suhde kaatui muihin asioihin.
Minäkin seurustelen itseäni 10v vanhemman miehen kanssa. Juttu toimii paremmin kuin hyvin.
Ap, tyttäresi ei kuitenkaan ole 15v, joka seurustelisi 25-vuotiaan kanssa. Tilanne on enemmän kuin normaali.
N24
Jos mama hankkis oman elämän ei tarttis miettiä täysi-ikäisen lapsen seukka-asioita.
Aika vanhaa kottaraista viitsii mies katsella. No, vaihtaa sitten nuorempaan myöhemmin.
Tämä nyt on varmaan provo, mutta kyllä itse ainakin tunnen monia kolmekymppisiä miehiä jotka henkisesti ovat aivan parinkympin tasolla, jos sitäkään. Ja vastaavasti 21v nainen ei ole enää mikään teini vaan monesti jo hyvinkin kypsä. Ja tuo ikäero ei pelkkien numeroidenkaan tasolla ole suuri
Ite olin 19v ja poikaystäväni oli 27v kun ruvettiin seurustelee... Ollaan nyt 2 vuotta oltu yhdessä ja en ikinä vaihtaisi poikaystävääni 😘😂👍
Tismalleen sama ikäero kuin meillä, mutta minä olin 19 kun tavattiin, mies 26 ja vakityössä. 16 vuoden jälkeen yhä yhdessä.
37 vuotta naimisissa, sama ikäero. Mitä yrität kertoa?
Oi! Itse tapasin mieheni 30v kun itse 21v. Hän töissä ja itse opiskelin. Nyt olen 25v töissä ja vuosi naimisissa. <3
Mieheni ei ole äitini huolenaihe vaan hänen lellari.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt on varmaan provo, mutta kyllä itse ainakin tunnen monia kolmekymppisiä miehiä jotka henkisesti ovat aivan parinkympin tasolla, jos sitäkään. Ja vastaavasti 21v nainen ei ole enää mikään teini vaan monesti jo hyvinkin kypsä. Ja tuo ikäero ei pelkkien numeroidenkaan tasolla ole suuri
Henkisesti 10 v nuoremman tasolla? Ehkä naisen perspektiivistä, mutta tuo on sama kuin mies sanoisi naisten olevan aikuisinakin 13-vuotiaan tasolla.
Mä oon 41 ja mulla on 48-vuotias aviomies. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä.