Voi kamala, kolmekymppinen lätsäpää otti tarpeekseen kommentoida ulkonäköäni Tokmannilla
Mikä voi olla juntinpaa kuin kommentoida toisen ulkonäköä vieläpä n. metrin etäisyydeltä?
Tämä oli vieläpä vaimonsa ja kahden muksunsa kanssa liikenteessä. Tuntuu pahalta näiden lasten puolesta, että kasvavat noin säälittävässä "opissa".
Mies sanoi, että "siinä on kyllä taas kunnolla pakkelia naamassa", vaikka olin salikamppeissa MEIKITTÄ liikenteessä. :'D Tummat piirteetkö lasketaan meikiksi, hienoa. Tuskin vain hömssyisellä huppari-lätsä-lookilla voi arvioida kanssaihmisiä. Hymyilin vain vastaukseksi.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa?
Kommentit (26)
oisit vaa heittäny: "turpakii valkoroska"
Vierailija kirjoitti:
tasokorjaaja kirjoitti:
"Tuskin vain hömssyisellä huppari-lätsä-lookilla voi arvioida kanssaihmisiä."
Eli ongelma oli siinä että katsoit kommentoijan ulkonäöllisen tason alhaisemmaksi kuin omasi, ja sinua loukkasi kun mies ei ymmärtänyt sinun olevan tummana salinaisena yli hänen tasonsa?
Ei minua kiinnosta kanssaihmisten ulkonäkö tai mikään muukaan heissä. Jokainen olkoon rauhassa sellainen kuin on. Mutta kyllä koen oikeudekseni ihmetellä "miehen" heppoista olemusta, jos tämä ryhtyy ventovierasta arvostelemaan ulkonäköseikoista.
Väitän, ettei balanssissa oleva siistin olemuksen omaava mies ryhtyisi muita arvostelemaan kaupassa. No, ainakaan todennäköisesti.
Ap
Eli egosi loukkaantui kun alempitasoinen mies kuvitteli sinun olevan niin huonon näköinen etä hänellä oli varaa kommentoida.
Jos mies olisi ollut erittäin komea ja rikas, olisit hymyilemisen sijaan masentunut, hyväksynyt palautteen nöyrästi ja kyselisit nyt meiltä vinkkejä kuinka parantaa ulkonäköäsi.
Yleensä juuri tämmöisillä alempitasoisilla miehillä tuntuu olevan tärkeää pilkata kaikkea mitä itsellä ei ole. Varmaan ajattelee sinua kumminkin illalla oman käden kosketuksissa.
tasokorjaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tasokorjaaja kirjoitti:
"Tuskin vain hömssyisellä huppari-lätsä-lookilla voi arvioida kanssaihmisiä."
Eli ongelma oli siinä että katsoit kommentoijan ulkonäöllisen tason alhaisemmaksi kuin omasi, ja sinua loukkasi kun mies ei ymmärtänyt sinun olevan tummana salinaisena yli hänen tasonsa?
Ei minua kiinnosta kanssaihmisten ulkonäkö tai mikään muukaan heissä. Jokainen olkoon rauhassa sellainen kuin on. Mutta kyllä koen oikeudekseni ihmetellä "miehen" heppoista olemusta, jos tämä ryhtyy ventovierasta arvostelemaan ulkonäköseikoista.
Väitän, ettei balanssissa oleva siistin olemuksen omaava mies ryhtyisi muita arvostelemaan kaupassa. No, ainakaan todennäköisesti.
Ap
Eli egosi loukkaantui kun alempitasoinen mies kuvitteli sinun olevan niin huonon näköinen etä hänellä oli varaa kommentoida.
Jos mies olisi ollut erittäin komea ja rikas, olisit hymyilemisen sijaan masentunut, hyväksynyt palautteen nöyrästi ja kyselisit nyt meiltä vinkkejä kuinka parantaa ulkonäköäsi.
En jaksa inttää asiasta kanssasi, kun et näe asiaa kuin tietyltä kantilta.
Se "erittäin komea ja rikas (miten ikinä rikkaus tähän liittykään...)" tuskin olisi junttikommenttia heittänytkään.
Ap
Junttiahan tuollainen käytös toki on.
Mutta mun mielestä vielä juntimpaa on olla tapahtumahetkellä hiljaa ja mennä kotiin avautuakseen netissä asiasta, toivoen säälipisteitä kokemastaan vääryydestä.
Ap