Kumpi on tulevan lapsen isä?
Olen sinkku ja olin ilman ehkäisyä kahden eri miehen kanssa,onko mitenkään mahdollista tietää kumpi olisi tulevan lapsen isä?Minulla on kierto aina 25päivää ja miehen nro.1 kanssa olin kp7 ja toisen kanssa kp13.
Kommentit (24)
Kumpi vaan voi olla. Jos eka, niin tulee tyttö. Jos toka, tulee poika. Joo, sitä et kysynyt mutta kerroin kuitenkin :) Ekan kohdalla siittiöt ovat eläneet se 5-6 pvää sun elimistössä ja se on mahdollista. Tyttösiittiöt sitkeämpiä, siksi tyttö. Tokan kohdalla sulla ovis just tuolloin, niin poikasiittiöt nopeempia eli ehtineet eka munasoluun porautumaan.
Älä pilaa kummankaan miehen elämää
Riippuu siitä, milloin sinulla on ollut ovulaatio.
toi kp 13 se on. Toivottavasti muistat kumpi oli kumpi..
Kiitos asiallisesta vastauksesta -ap
Sehän tässä on se ongelma kun ovulaatio on ainakin ennen heitellyt miten sattuu,joskus ollut heti menkkojen jälkeen.Kai tässä on vaan odoteltava.ap
Kp13. Ei kp 7 munasolu ehdi kypsyä jotta se olisi hedelmöityskykyinen, vaikka irtoisikin.
Raskausviikkojen mukaan tiiät. On tossa kuitenkin se viikko eroa ja tosi tarkkaan ne pystyy määrittää tarkan iän.
Ja ei tietenkään käytetty ehkäisyy... Tällee kannattaa tänne tulla kyselee kumpi on äpärän isä...
Suosittelen käyttäisit ehkäisyy molemmin päin etkä ole ihmeissäsi turhaan (järkeekin voi käyttää)
Jos lapsi on tumma niin isä on se negridi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus ei ansaitsisi yhtään ainoaa asiallista kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Hirveä lunttu ja vielä ilman ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Kp13. Ei kp 7 munasolu ehdi kypsyä jotta se olisi hedelmöityskykyinen, vaikka irtoisikin.
Ei se silloin vielä irtoakaan mutta siittiöt elävät jopa viikon naisen elimistössä eli heti, kun munasolu irtoaa, esim. kp 12, on siellä siittiöitä valmiina kytiksellä.
Hyvässä lykyssä saat kaksoset, joilla on kummallakin eri isä.
Mahdollisesti se oli neljäs mies, jonka kanssa harrastit kiertopäivänä 15.
Ei kai tollanen vois olla edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Hirveä lunttu ja vielä ilman ehkäisyä.
Terveisiä 50-luvulta!
T. Siveä Marjatta
Luulen, että kyseessä on se kolmas mies, jonka kanssa olit kp 10.