Suosittele kodinkoneita vaimolle joululahjaksi
Uusi kaffenkeitin olisi kyllä tarpeen, vai mitä naisen yleensä haluaisi?
Kommentit (48)
Jos ostatte kodinkoneita , niin eropaperit saattaisit saada vastalahjaksi. Itse pääsin irti v..mäisistä lahjoista, kun sovittiin, että aikuiset eivät osta toisilleen lahjoja.
Olen saanut esim. moottorisahan, virranjakajan kannen, veneen, jota en pysty yksin saamaan edes vesille, kun on niin painava. Synttärilahjaksi sähköpolkupyörän, miestenmallia(en saa jalkaani nostettau tangon ylitse). Arvatkaapa, kenelle nuo lahjat oli oikeasti tarkoitettu???
Vai vaimolle kodinkoneita, hah, hyvä vitsi! Haluat jouluna ulkoruokintaan. Tilaa kaalimadolta ne kodinkoneet.
Suosittelen sähköpaimenta, sillä hän voisi saada sinutkin siivoamaan.
Olisit edes omaperäinen sovinisti ja keksisit itse lahjaideasi.
Älä ikinä anna lahjaksi mitään kodinkoneita tai astioita lahjan täytyy olla henkilökohtainen!!!! Olen saanut joskus lahjaksi imurin ja voin sanoo ,et ei kyllä ollu ilo ylimmillään!
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostaisin todella paljon kunnollista espressokeitintä, mutta ne maksavat monta sataa.
Tai vaihtoehtoisesti hyviä höyryrullia mun pitkälle tukalle. Epilaattorikin voisi olla kiva.
Peruskodinkoneet (tyyppiä pesukone tai imuri) ovat perheen yhteisiä TYÖKALUJA, ei niitä sovi antaa joululahjaksi, koska niistä tulee velvollisuudet ja työ mieleen. Tykkäisitkö itse ap saada jotakin ikäviin hommiin viittaavaa, vaikkapa auton tunkin tai lumilapion?
No ei kyllä tunkki tai lapio viittaa mihinkään ikäviin hommiin. Eiköhän suurin osa olisi riemuissaan jos saisi hyvän tunkin joululahjaksi.
GeForce GTX 1080 Ti kelpais. Linkkiä en laita kun se poistetaan kuitenkin.
Pyydä itsellesi joululahjaksi kodinkoneita (ihan mitä haluat ja itse tarvitset!), niin voit ostaa omilla rahoillasi vaimollesi vaikkapa kauniin korun. Hyvää joulua! :)
Pölykapselisettiä harkitsen itse. Naisillehan estetiikka on tärkeää.
Ymmärrän kyllä provon, mutta mä ilahtuisin suuresti jostain ihanista keittiövempeleistä kun tykkään puuhastella ruoanlaiton ja leivonnan parissa. Yleiskone olisi kyllä ehkä paras ja mikä vaan leivontaa helpottava, kunnon lämpömittarit ja muotit ja lastat olisi musta ihania kun ne on vähän sellaisia, että ilmankin pärjää niin ei viitsi ostaa kun keittiö tursuaa jo tavaraa, mutta jos lahjaksi saa niin ilahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä anna lahjaksi mitään kodinkoneita tai astioita lahjan täytyy olla henkilökohtainen!!!! Olen saanut joskus lahjaksi imurin ja voin sanoo ,et ei kyllä ollu ilo ylimmillään!
Mielelläni ottaisin vastaan hyvän imurin. Paljon mieluummin kuin jonkin koriste-esineen, joka vain veisi tilaa kunnes sen kehtaisi viedä kierrätykseen.
Ai että täällä osa porukasta on tiukkispipoja :D Huumorillahan tää oli heitetty. Sitäpaitti mä ainakin ilahtuisin jostain kodinkoneesta jota tarvisin. Mutta nyt en tarvi mitään kun kaikki tarpeellinen on. Yleiskonetta joskus haaveilin mutta tuun hyvin toimeen ilmankin. Knisutaikinakin valmistuu ihan käsin vaivaten.
Tai oikeestaan raastinvempele voisi olla jees, ettei tarvi käsin raastaa. Aina on peukalon kynsi nirhaumilla.
Kodinkoneita ei kannata antaa joululahjaksi. Ennen sitä pitää tuntea aika hyvin puolisonsa. Voi alkaa jurppia myöhemmin kun näkee imurin että oikein imuri lahjaksi että saa perheen "piika" siivota muiden sotkuja....... ja että oikein liesi lahjaksi....tässä sitä kokataan hellan ja nyrkin välissä jne.
Vierailija kirjoitti:
Kodinkoneita ei kannata antaa joululahjaksi. Ennen sitä pitää tuntea aika hyvin puolisonsa. Voi alkaa jurppia myöhemmin kun näkee imurin että oikein imuri lahjaksi että saa perheen "piika" siivota muiden sotkuja....... ja että oikein liesi lahjaksi....tässä sitä kokataan hellan ja nyrkin välissä jne.
Siinä taas yksi tollero, joka ei tajunnut aloituksen pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostaisin todella paljon kunnollista espressokeitintä, mutta ne maksavat monta sataa.
Tai vaihtoehtoisesti hyviä höyryrullia mun pitkälle tukalle. Epilaattorikin voisi olla kiva.
Peruskodinkoneet (tyyppiä pesukone tai imuri) ovat perheen yhteisiä TYÖKALUJA, ei niitä sovi antaa joululahjaksi, koska niistä tulee velvollisuudet ja työ mieleen. Tykkäisitkö itse ap saada jotakin ikäviin hommiin viittaavaa, vaikkapa auton tunkin tai lumilapion?
Samaa mieltä. Ei minkään valtakunnan kodinkonetta jouluna, ei naistenpäivänä, ei syntymäpäiväksi, ei äitienpäivänä, ei nimipäivänä. Ei ikinä. Ei lahjaksi. Ei, ei ja EI! Itse ottaisin henkilökohtaisena loukkauksena varsinkin kun olen jo sanonut mielipiteeni että EI. Kodinkone on niitä pakollisia ostoksia, joka ostetaan ihan tavallisena ja harmaana arkipäivänä. Kodinkoneita käyttävät kaikki tai ainakin kaikki jotka niitä osaavat käyttää.
Poikkeuksen soisin ainoastaan silloin, jos lahja on pyydetty ja varta vasten erikseen toivottu ja sen hankinnasta lahjaksi on puhuttu.
Oikeasti laite, josta vaimokin ilahtuu ja koko perhe hyötyy on robotti-imuri. Sen kun voi jättää siivoamaan kun lähtee töihin tai lenkille.
Halvin malli ei välttämättä ole paras, mutta jos on tonni laittaa niin hyvän saatte ja lisää vapaa-aikaa siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Uusi kaffenkeitin olisi kyllä tarpeen, vai mitä naisen yleensä haluaisi?
Minä ilahtuisin ihan oikeasti Elloksen sivulla myytävästä pop corn-koneesta. Olenkin kai erilainen nainen. Toinen olisi sähköpeitto.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostatte kodinkoneita , niin eropaperit saattaisit saada vastalahjaksi. Itse pääsin irti v..mäisistä lahjoista, kun sovittiin, että aikuiset eivät osta toisilleen lahjoja.
Olen saanut esim. moottorisahan, virranjakajan kannen, veneen, jota en pysty yksin saamaan edes vesille, kun on niin painava. Synttärilahjaksi sähköpolkupyörän, miestenmallia(en saa jalkaani nostettau tangon ylitse). Arvatkaapa, kenelle nuo lahjat oli oikeasti tarkoitettu???
Siis eikä?! Ihan oikeesti?
Mä myisin ne tai mies saisi dildon tai jotain muuta vastaavaa lahjaksi.
Ei miehen kanssa osteta lahjoja toisillemme, mutta tuo on kyllä törkeä tapa olla huomioimatta toista jos tapana on ostaa kuitenkin...
Minä ihan oikeasti ilahtuisin robotti-imurista ja varsinkin robottilattianpesukoneesta. Ei sitten mitään halpismallia vaan parhaat, mitä markkinoilta löytyy. Vielä jos olisi pölynpyyhintäkone, niin avot. Pidän myös laadukkaista keittiövermeista. Minulla on kalli maku, kalliimpi mihin minulla on varaa.
Vanhalla ämpärillä saa kyllä luvan pärjätä vielä jokusen vuoden.