Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin liittyä Tinderiin. Vinkkejä?

Vierailija
03.12.2017 |

Olen 31v kissallinen mies. Työtön ja erittäin lyhyt. Olen myös aika laiha. Mietin vaan, että kannattaisiko. Vaatimuksia mulla ei juuri ole. Kunhan juttu luistaa ja se toinen tykkää kissoista. Lapsena paras kaverini oli kirjastoauto ja olen epäsosiaalinen. Teltan osaan pystyttää hyvin nopeasti, enkä tarvitse tulitikkuja tulen tekoon.

Onko Tinder muuten vain heteroille? Olen bi, tosin naisissa tuntuu järkeviä ihmisiä olevan enemmän muutenkin.

Taidan olla melko toivoton tapaus. Vastapuolella olisi melkein pakko olla joku fetissi autistisiin hobitteihin. Eikä se ole edes vitsi. Mulla on diagnoosi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: älä liity. Olin itse Tinderissä 3kk ja kävin viisillä treffeillä.

En tavannut yhtään normaalia miestä, kaikilla joku trauma tai ongelma, seksiaddiktio tms. Etenkin jos olet epäsosiaalinen niin tod.näk. et tule saamaan edes niitä treffejä. Puhutaan paljon naisten vaatimustasosta, mutta itselleni olisi riittänyt ihan normaali työssä käyvä mies joka ei halua ekoilla treffeillä seksiä, tai joka kykenisi normaaliin keskusteluun ilman vänkäämistä tai uhittelua.

Tuntuu, että Tinderissä on paljon miehiä jotka ovat käyttäneet sitä vuosia, se on turn off. Itse kypsyin kolmessa kuukaudessa ja en tosiaan käsitä miten kukaan siellä jaksaa roikkua vuosia.. joku on vialla, jos kukaan ei ole napannut vuosien aikana..

Voit toki luoda profiilin tuolla tekstillä minkä laitoit tähän, niin eipä ainakaan tule yllärinä kenellekään sitten livenä. Ehkä kuitenkin hakeutuisin johonkin vertaistukiryhmään missä olisi kaltaisiasi erakkosieluja, Facebookista löytyy? Tinder on ihan liian pinnallinen herkille mielille.

Vierailija
2/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki nro 1 on, että panosta profiilikuviin.

Ihan sama mitä kuvia sinulla nyt on niin ne on täyttä roskaa kaikki. Tarvitset paremmat profiilikuvat jos haluat treffeille päästä.

Naiset puhuu sisäisestä kauneudesta ja siitä miten haluavat löytää sielunkumppanin joka osaa jakaa ajatuksensa. Mutta ennen sitä täytyy päästä pelissä edes ensimmäiseen ruutuun. Sen takia kuvat on niin tärkeät kun se on se ensimmäinen seula mikä pitää läpäistä.

t. toinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: älä liity. Olin itse Tinderissä 3kk ja kävin viisillä treffeillä.

En tavannut yhtään normaalia miestä, kaikilla joku trauma tai ongelma, seksiaddiktio tms. Etenkin jos olet epäsosiaalinen niin tod.näk. et tule saamaan edes niitä treffejä. Puhutaan paljon naisten vaatimustasosta, mutta itselleni olisi riittänyt ihan normaali työssä käyvä mies joka ei halua ekoilla treffeillä seksiä, tai joka kykenisi normaaliin keskusteluun ilman vänkäämistä tai uhittelua.

Tuntuu, että Tinderissä on paljon miehiä jotka ovat käyttäneet sitä vuosia, se on turn off. Itse kypsyin kolmessa kuukaudessa ja en tosiaan käsitä miten kukaan siellä jaksaa roikkua vuosia.. joku on vialla, jos kukaan ei ole napannut vuosien aikana..

Voit toki luoda profiilin tuolla tekstillä minkä laitoit tähän, niin eipä ainakaan tule yllärinä kenellekään sitten livenä. Ehkä kuitenkin hakeutuisin johonkin vertaistukiryhmään missä olisi kaltaisiasi erakkosieluja, Facebookista löytyy? Tinder on ihan liian pinnallinen herkille mielille.

Ehkä se on huono idea. Olen aikaisemmin käynyt kahdella sivustolla. Ensimmäisen kautta kävin yhden ihmisen kanssa ulkona, mutta se oli jotenkin... outoa. Se päättyi pian. Toisella sivustolla sain niskaani joitain heteroina esiintyviä keski-ikäisiä ukkoja. En edes tiedä, miksi mua kiinnostaa edes liittyä mihinkään. En tosiaan jaksa sitä edes kauaa.

Olen itse joskus esiintynyt naisena netissä kokeilumielessä, ja se oli aika karseaa. Teki varovaiseksi. Tavallaan en ole kovin herkkä, en helposti ota itseeni, mutta maailmankuva muuttuu kyynisemmäksi.

Ehkä pitäisi etsiä Facebook-ryhmiä.

Tiedän, että aitojakin ihmisiä on tässä maailmassa. Suomessa jo yksistään on lopulta paljon ihmisiä. En voi olla niin uniikki, etteikö samantyyppistä löytyisi.

ap

Vierailija
4/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä kuvia sinulla nyt on niin ne on täyttä roskaa kaikki. Tarvitset paremmat profiilikuvat jos haluat treffeille päästä.

Naiset puhuu sisäisestä kauneudesta ja siitä miten haluavat löytää sielunkumppanin joka osaa jakaa ajatuksensa. Mutta ennen sitä täytyy päästä pelissä edes ensimmäiseen ruutuun. Sen takia kuvat on niin tärkeät kun se on se ensimmäinen seula mikä pitää läpäistä.

t. toinen mies

Profiilikuviin ehdottomasti kissa mukaan. Kaveripariskunta matchasi toisensa koska toisella oli paljasjalkakengät kuvassa ja toisen profiilikuva oli otettu metsässä. Molemmat ovat luonto-ihmisiä. Kannattaa antaa harrastisten näkyä kuvassa.

Vierailija
5/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. toinen mies

Näytän lähinnä kananpoikaselta. Auttaisikohan, jos kuvassa tekisin jotain? Tuntuisi kyllä hölmöltä värvätä joku kuvaamaan kalastamistani tai lintutornissa palloilua. Mietin, jos laittaisi kuvan, jossa kissa makoilee mun olalla, tosin kissakin on niin iso, että itse näytän auttamattoman pieneltä.

Tosielämässä olen huomannut, että jos tarkoituksella lähestyn naisia, vastaus saattaa olla aika kipakka. Sitten taas jos pääsen jotenkin muuten vaan tutustumaan, moni kuitenkin kiinnostuu. Mullakin toisaalta on oma seulani. Elämäntapaani ei ehkä siedä moni.

ap

Vierailija
6/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. toinen mies

Profiilikuviin ehdottomasti kissa mukaan. Kaveripariskunta matchasi toisensa koska toisella oli paljasjalkakengät kuvassa ja toisen profiilikuva oli otettu metsässä. Molemmat ovat luonto-ihmisiä. Kannattaa antaa harrastisten näkyä kuvassa.

Niin oikeastaan, kun tarkoitus ei ole saada hyvää keskiarvoa, vaan yksi "osuma", niin ehkä joku toinen metsäläinen kokisi luontevaksi viestiä toiselle metsäläiselle. Tai kissaihminen kissaihmiselle. Oma kissani kun on myös hyvä tottumasn muihin kissoihin myöskin. Olen hätämajoittanut muutamia, ja alkumurinoiden jälkeen se on ollut niille hyvä kaveri.

Mulla on muutamia muitakin harrastuksia. Ehkäpä niiden esiintuominen kuvissa olisi hyvä idea. Soitan esim. vähän epätyypillistä instrumenttia, ja varmasti laittaisin viestiä, jos joku soittaisi saman ryhmän soitinta.

ap

Vierailija
7/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää ja ahdistaa ;)

Vierailija
8/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettää ja ahdistaa ;)

Miksi? Tähän voi mun puolestani avautua, jos ahdistaa. Hyvä, jos johonkin.

ap

Vierailija
9/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni miehenä tuon kuvauksesi perusteella, että ei kannata. Ellet ole pitkä ja raamikas niin matchin saa korkeintaan jonkun miehenpyörittelijä-naisen kanssa joka ei suostu edes treffeille. Loput harvat matchit ovatkin sitten tuppisuita/sormia.

Vierailija
10/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. toinen mies

Jokohan tällaiseen profiilikuvien ottoon ja esittelytekstien kirjoittamiseen on tarjolla ammattilaisen palveluita? Luulisi kysyntää olevan. 

Vierailija
11/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vinkki: älä

Vierailija
12/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni miehenä tuon kuvauksesi perusteella, että ei kannata. Ellet ole pitkä ja raamikas niin matchin saa korkeintaan jonkun miehenpyörittelijä-naisen kanssa joka ei suostu edes treffeille. Loput harvat matchit ovatkin sitten tuppisuita/sormia.

Sama kokemus. Naisten ulkonäkökriteeristö on niin yhdenmukainen, että vähänkään sen ulkopuolelta on erittäin huonot mahdollisuudet. Ap:n tilanteessa kannattaa hakeutua tilanteisiin, jossa itse voi olla lokaali alfa. Esimerkiksi kissayhdistyksen tapahtumiin.

Vierailija
13/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkän ja raamikkaan vastakohta. Toisaalta. Eihän se haittaa, jos mitään ei tule, jos sopivaa ei vain koko palvelussa ole. Koko nettideittihistoriani aikana olen mennyt yksille treffeille. Elämänkumppani kun on haussa, niin siinähän kestää.

Joskus oudotkin ihmiset tekee hetken mielijohteesta sellaisia tempauksia, että liittyvät johonkin nettideittipalveluun. Mietin, etten mä voi olla ainoa laatuani. Ainahan sitä voi kokeilla. Jos polttaa näppinsä, niin polttaa. Kaiketi siitä pääsee yli.

Kaikkea voi kokeilla ainakin kerran.

ap

Vierailija
14/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Naurahdin hobitti vitsille. Ainakin olet huumorintajuinen. Tinder kysymykseen taas en osaa vastata, se on aika pinnallinen paikka. Ennemmin menisin okcupid.com tai suomi24.

Vierailija
15/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkän ja raamikkaan vastakohta. Toisaalta. Eihän se haittaa, jos mitään ei tule, jos sopivaa ei vain koko palvelussa ole. Koko nettideittihistoriani aikana olen mennyt yksille treffeille. Elämänkumppani kun on haussa, niin siinähän kestää.

Joskus oudotkin ihmiset tekee hetken mielijohteesta sellaisia tempauksia, että liittyvät johonkin nettideittipalveluun. Mietin, etten mä voi olla ainoa laatuani. Ainahan sitä voi kokeilla. Jos polttaa näppinsä, niin polttaa. Kaiketi siitä pääsee yli.

ap

Tuo on oikea asenne. Turhalla valittamisella ja itsesäälissä kieriskelyllä ei saavuta yhtään mitää. Vaikka yrittäisi muuallakin tavata ihmisiä niin voi ihan hyvin olla samalla Tinder profiili olemassa. Eihän sitä ikinä tiedä kukan sen sieltä bongaa.

Vaikka olisi vain yksi miljoonasta mahdollisuus niin se on 100 % enemmän kuin olisi ilman.

Vierailija
16/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuo on oikea asenne. Turhalla valittamisella ja itsesäälissä kieriskelyllä ei saavuta yhtään mitää. Vaikka yrittäisi muuallakin tavata ihmisiä niin voi ihan hyvin olla samalla Tinder profiili olemassa. Eihän sitä ikinä tiedä kukan sen sieltä bongaa.

Vaikka olisi vain yksi miljoonasta mahdollisuus niin se on 100 % enemmän kuin olisi ilman.

Kunpa pystyisikin suhtautua noin kylmänviileästi, mutta ilmeisesti olen herkästi nokkiini ottavaa tyyppiä ja jos vaikuttaa siltä ettei yhtään onnaa niin kyllä häviää profiilit aika pian, kun tulee sellainen maailman hyljeksimä olo.

Vierailija
17/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimies ei tuollaisista nettipalvelyista koskaan löydä ketään. Ajanhukkaa olisi edes yrittää. Niissä on miehiä aina moninkertainen määrä naisiin verrattuna.

Vierailija
18/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostat kivalta:D itsekin olen miettinyt Tinderin kokeilemista, mutta olen kuullut paljon huonojakin juttuja niin en ole sitten "uskaltanut". Toisaalta paras kaverini löysi nykyisen miehensä sieltä, ja ei kumpikaan ole mitään malleja (ei nyt rumiakaan, mutta meinaan että tuskin on pelkkä ulkonäkö ollut tärkeää)

Vierailija
19/19 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 31v kissallinen mies. Työtön ja erittäin lyhyt. Olen myös aika laiha. Mietin vaan, että kannattaisiko. Vaatimuksia mulla ei juuri ole. Kunhan juttu luistaa ja se toinen tykkää kissoista. Lapsena paras kaverini oli kirjastoauto ja olen epäsosiaalinen. Teltan osaan pystyttää hyvin nopeasti, enkä tarvitse tulitikkuja tulen tekoon.

Onko Tinder muuten vain heteroille? Olen bi, tosin naisissa tuntuu järkeviä ihmisiä olevan enemmän muutenkin.

Taidan olla melko toivoton tapaus. Vastapuolella olisi melkein pakko olla joku fetissi autistisiin hobitteihin. Eikä se ole edes vitsi. Mulla on diagnoosi.

Kunhan kirjoitat kivasti ja olet kissan kanssa kuvassa niin on ok mahkut.  eli positiivinen kirjoitus kissoista ja ei mainintaa työttömyydestä vaan jotain , että haet paikkaasi elämässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi