Te jotka olette olleet hoidossa psykiatrisella osastolla
Onko sillä ollut vaikutusta työllistymiseen tai kysytäänkö sitä missään? Olen vielä opiskelija enkä tiedä mitä juttuja vakiduunin saamisessa kysytään
Kommentit (11)
Hullu saa olla, muttei tyhmä. Et tietenkään mainitse asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kysytä ja jos kysytään niin valehtelet.
Voiko valehtelusta menettää työnsä? Tai siis muistan jostain lukeneeni, että jos haastattelussa antaa vääriä tietoja, niin se on työsuhteen purkamisperuste. En sitten tiedä koskeeko se tämmöisiä tapauksia vai vaan jotain koulutuksen valehtelua
et tietenkään kerro yksityiselämästäsi tuollaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko valehtelusta menettää työnsä? Tai siis muistan jostain lukeneeni, että jos haastattelussa antaa vääriä tietoja, niin se on työsuhteen purkamisperuste. En sitten tiedä koskeeko se tämmöisiä tapauksia vai vaan jotain koulutuksen valehtelua
Tuollaisen kysyminen on laitonta. Siksi saa valehdella. Asiallisiin kysymyksiin pitää vastata asiallisesti.
Kiitos vastauksista, lisääkin saa laittaa. Asia on stressannut mua, koska ala on muutenkin kilpailtu
Minä katsoin velvollisuudekseni kertoa työhaastattelussa olleeni avohoidossa päihdevieroittautumisvaiheessa ja sain paikan rehellisyyteni takia.
Eihän kukaan mainosta kärsineensä masennuksesta (ellei se näy aukkona CV:ssä ja sitä erikseen ihmetellä) taikka päihteiden käytöstä menneisyydessä. Sillähän ampuisi itseään jalkaan alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan mainosta kärsineensä masennuksesta (ellei se näy aukkona CV:ssä ja sitä erikseen ihmetellä) taikka päihteiden käytöstä menneisyydessä. Sillähän ampuisi itseään jalkaan alta aikayksikön.
Ei tietenkään mainosta. Lähinnä mietin, että kysytäänkö asiasta yleisesti ja jos kysytään pitääkö olla rehellinen. Tai onko jotain työhöntulotarkastuksia, jossa vanhat potilastiedot on pakko luovuttaa tms. En tiedä näistä asioista mitään
Ei tarvitse vastata tuollaisiin kysymyksiin.