Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön jutussa mahdollisuus raskauteen?

Vierailija
03.12.2017 |

Mielessä kuumottelee kun pikkujoulu promillet laskevat. Eli olen mies ja eilen pikkujouluista tuli lähdettyä naisen kanssa jatkoille.
Sitten se itse asia, ei tullut kiimassa käytettyä kumia ja laukesin sisään. Nainen ei käytä ehkäisyä ja kuittasi asian vain "en tuu helposti raskaaksi".
Jotenkin vaan kuumottaa asia ja kohta pitää alkaa maksaa elareita, jne...

Kuinka todennäköistä on, että kerrasta tulisi nainen paksuksi?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi niin. Eli kyllä tapahtuu.

Vierailija
2/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, yksi kertahan siihen perinteisesti tarvitaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyajan kouluissa ei opeteta, että ihminen lisääntyy seksuaalisesti? Seksistä puhutaan vain kivana ajanvietteenä, johon kaikilla on oikeus.

Vierailija
4/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan hätäilet. Hanavedessä on nykysin niin paljon estrogeniä, että se toimii ihan hyvänä ehkäisykeinona. Muutenkin raskaus yhdestä kerrasta on erittäin harvinaista.

Vierailija
5/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut tulevalle isukille ♡

Vierailija
6/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöittyminen ei ikinä ole tapahtunut kuin yhdestä kerrasta.

Vierailija
7/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai yhdynnästä voi tulla raskaaksi! sitä vartenhan se touhu on olemassa.

Vierailija
8/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin ainakin noin raskaaksi. Tai no tunsimme miehen eli ei ollut ns virallinen yhden yön juttu mutta varsinaista seurusteluakaan ei ollut. Tapailun aloittamisesta käytännössä heti kahden viikin sisään tulin raskaaksi. Noin 2 kertaa tehtiin se.

Vierailija
9/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että siittiöillä on joku äly että ne tietää että tämä ei ole vaimomatskua?

Vierailija
10/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä vai tyhmä? Sitähän varten seksi on.

Vierailija
11/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt aikuisen ihmisen pitäisi tietää nämä asiat? Ja vaikka olisi kumi tai pillerit käytössä, niin siltikin raskaus on mahdollista. Kuitenkin siihen raskautumiseen vaikuttaa oikea ajankohta, joten voit toivoa, että nyt oli väärä ajankohta.

Vierailija
12/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :D onnea tulevalle isukille!

Vierailija
13/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöittyminen tarvitsee kolme kertaa onnistuakseen.

Vierailija
14/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi tulla raskaaksi 6 päivän aikana kuukautiskierrossa. Siemenneste elää naisessa 2-5vrk, ja kahden päivän jälkeen siittiöiden hedelmöityskyky laskee voimakkaasti. Kuukautiskierron puolivälissä naisella on ovulaatio ja munasolu elää vain vuorokauden ajan. Eli raskaus on mahdollinen jos yhdyntä on suoritettu 5vrk ennen ovulaatiota ja max. päivä sen jälkeen. Ongelma on vain siinä että ovulaation hetkeä on hankala ennustaa! Jotkut naiset kertovat että tuntevat koska ovulaatio on, mutta eihän sitä tiedä viikkoa ennen, jollei kierto ole täysin säännöllinen. Jos yhdyntä on tapahtunut paria päivää ennen, tai pari päivää jälkeen kuukautisvuodon, mahdollisuus tulla raskaaksi on häviävän pieni.

Vierailija
15/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näyttää tulevan jännittävät kuukaudet ap:lle.

Vierailija
16/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on ollut hyvin harvinaista että ekasta kerrasta raskautuisi. En olisi huolissani. Mutta tietenkin voit pistää naisen syömään jälkiehkäisyn.

Vierailija
17/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20% mahdollisuus päästä isäksi <3

Vierailija
18/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielessä kuumottelee kun pikkujoulu promillet laskevat. Eli olen mies ja eilen pikkujouluista tuli lähdettyä naisen kanssa jatkoille.

Sitten se itse asia, ei tullut kiimassa käytettyä kumia ja laukesin sisään. Nainen ei käytä ehkäisyä ja kuittasi asian vain "en tuu helposti raskaaksi".

Jotenkin vaan kuumottaa asia ja kohta pitää alkaa maksaa elareita, jne...

Kuinka todennäköistä on, että kerrasta tulisi nainen paksuksi?

Nyt olet kyllä jäbä kaulaa myöten kusessa. 

Ihan sanomatta varmaan ymmärrät että nainen voi tuollee kusettaa melko hyvin. 

Vierailija
19/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti naisille pitäisi painottaa sitä, että seksiä harrastettuaan voi tosiaan tulla raskaaksi. Tuota eivät naiset tunnu tietävän kun katselee maamme yksinhuoltajien huikeaa määrää.

Vierailija
20/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on ollut hyvin harvinaista että ekasta kerrasta raskautuisi. En olisi huolissani. Mutta tietenkin voit pistää naisen syömään jälkiehkäisyn.

Itseasiassa ap ei todellakaan voi pistää naista syömään jälkiehkäisyä. Nainen itse päättää, mitä lääkkeitä syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi