Viehättävimmän näköiset mieskasvot? (kuva tuosta testosteronitutkimuksesta)
http://rspb.royalsocietypublishing.org/content/royprsb/278/1706/774/F1…
Vastausvaihtoehdot vasemmalta laskettuna.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oma mies muistuttaa eniten nelosta, ja testotaso on matala. Huomaa ainakin sängyssä. Kiitti vaan V677tusti anoppi.
Itse sitä miehesi valitsit.
Turhaan anoppia syytät.Niin mutta anopin vika on se, että hänen testosteronitasonsa on matala.
Onko se ihan mittaamalla todettu, vai oletko itse päätellyt? Miten se alhainen taso tulee ilmi?
En olis antanu noista kenellekään. Vaalea pullamössöpoika joka kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kommentteja joissa kauhistellaan kuinka naismaisia nuo kaikki ovat. Ihan miehiltä nuo minusta näyttää. Tuon väitteen perusteella valtaosa suomalaisista miehistä on naismaisia. Ja jos nuo ovat naismaisia, niin mitä se kertoo suomalaisista naisista?
Niinhän ne suomalaiset miehen onkin naismaisia. Tuo puolestaan tarkoittaa sitä, että naiset ovat vieläkin naismaisempia, eli erittäin kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla. Ei se mikään yllätys ole, että naiset valitsevat mieluummin miehekkään ulkomaisen miehen ja ovat aina listojen kärjessä, kun valitaan missä on keskimäärin maailman kauneimmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla aivoissa joku vika, mikä haittaa kasvojen tunnistamista, kun nuo kaikki näyttävät samalta?
Taitaa olla. Tai ehkä näössäsi on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oma mies muistuttaa eniten nelosta, ja testotaso on matala. Huomaa ainakin sängyssä. Kiitti vaan V677tusti anoppi.
Turhaan anoppia syytät.Niin mutta anopin vika on se, että hänen testosteronitasonsa on matala.
Onko se ihan mittaamalla todettu, vai oletko itse päätellyt? Miten se alhainen taso tulee ilmi?
On mitattu siinä yhteydessä, kun tutkittiin syytä lapsettomuuteen (joka yllätys, yllätys johtui miehen siittiöongelmasta, joka johtuu lapsuuden aikaisesta piilokiveksestä, jonka syy on sikiöajan hormonaalinen epätasapaino, androgyynien puute tietyillä raskausviikoilla). Matala testotaso ei tule ilmi kuin siten että säännöllisesti riidellään seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mitattu siinä yhteydessä, kun tutkittiin syytä lapsettomuuteen (joka yllätys, yllätys johtui miehen siittiöongelmasta, joka johtuu lapsuuden aikaisesta piilokiveksestä, jonka syy on sikiöajan hormonaalinen epätasapaino, androgyynien puute tietyillä raskausviikoilla). Matala testotaso ei tule ilmi kuin siten että säännöllisesti riidellään seksistä.
Tiedätkö mistä tuo sikiöajan hormonaalinen epätasapaino johtuu, siis kun syytät anoppia? Onko se kenenkään syy, vai tapahtuuko sitä vain joskus? Mistä te riitelette seksissä ja miksi se riitely on merkki juuri miehen alhaisista testo-tasoista? Haukutko häntä asioista joille hän ei voi itse mitään?
4. ja vain siksi, että oli suurimmat silmät. Muiden silmät näyttivät alakuloisimmilta.
Yritin etsiä muita eroja, mutta en löytänyt, joilla olisin saanut miehiin edes jotain eroja. Silmillä sain eron aikaiseksi.
Kertooko silmät jotain testosteronista?
Eikö universaalisti naistenkin suuret silmät ole kauniit?
Vierailija kirjoitti:
4. ja vain siksi, että oli suurimmat silmät. Muiden silmät näyttivät alakuloisimmilta.
Yritin etsiä muita eroja, mutta en löytänyt, joilla olisin saanut miehiin edes jotain eroja. Silmillä sain eron aikaiseksi.
Kertooko silmät jotain testosteronista?
Eikö universaalisti naistenkin suuret silmät ole kauniit?
En usko että silmien koko kertoo mitään testosteronista, tuolla nelosella silmät vaikutti hieman suuremmilta suhteessa kasvoihin, koska kasvot oli vastaavasti kapeammat. Minusta nelonen muistuttaa hieman Jussi Vatasta.
En ymmärrä kommentteja joissa kauhistellaan kuinka naismaisia nuo kaikki ovat. Ihan miehiltä nuo minusta näyttää. Tuon väitteen perusteella valtaosa suomalaisista miehistä on naismaisia. Ja jos nuo ovat naismaisia, niin mitä se kertoo suomalaisista naisista?