Mitä mieltä olet nuorille miehille annettavasta neuvosta runkata ahkerasti ennen naisen kanssa ensitreffeille menoa?
Näin treffeillä miehen ajatukset ja mielenkiinto ei kohdistu pelkästään naisen vartaloon ja seksiin, vaan hän pystyy paremmin ottamaan naisen omana persoonanaan omine ajatuksineen sekä keskustelukumppanina.
Kommentit (57)
Ei kannata. Mieluummin 2 viikkoa runkkaamatta ennen treffejä. Tällöin miehestä huokuu tietynlainen seksikkyys.
Juuri pussinsa tyhjentäneeltä puuttuu kokonaan jännitys.
Olen ilmoittanut viestin asiattomaksi, koska siinä käytetään vanhakantaista r-sanaa.
Asiaan: Kannattaa unnuttaa ihan riippumatta siitä, onko treffikumppani nainen vai ei-nainen. Eikä unnuttaminen haittaa, vaikka treffejä ei olisikaan.
Tietenkin. Jos kulli ojossa lähdet treffeille ja mieli täynnä irstasta halua, niin varmasti menee käsihommiksi myös treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut viestin asiattomaksi, koska siinä käytetään vanhakantaista r-sanaa.
Asiaan: Kannattaa unnuttaa ihan riippumatta siitä, onko treffikumppani nainen vai ei-nainen. Eikä unnuttaminen haittaa, vaikka treffejä ei olisikaan.
Minä puolestaan olen ilmoittanut ilmoituksesi asiattomaksi, koska siinä pyritään estämään käyttämästä elävää ja värikästä suomen puhekieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestaan olen ilmoittanut ilmoituksesi asiattomaksi, koska siinä pyritään estämään käyttämästä elävää ja värikästä suomen puhekieltä.
Mene sinä unnuttaja unnuttamaan.
Sitten se nainen haluaakin kunnon panot ekatreffeillä ja on piippu ruvella ja rullat tyhjänä.
Olisiko se masturboiminen niin kamalan vaikea sana käyttää, vaikea lausua ja hankala kirjoittaa ?
Jos tuntuu olevan, niin eikö sitten edes se helpompi nimivaihtoehto, eli 'itsetyydytys' kelpaisi käyttöön.
Tuo r-sana on,ainakin minun mielestäni, aivan samaan sarjaan kuuluva sana, kuin esim. seuraavat ilmaisut koskien ihmisen kehollisia toimintoja : 'paskominen,' 'köyriminen','kuseminen','yrjöminen' yms. vastaavan tason ilmaisut.
Kuuluu siis ihan samaan sarjaan.
Kieltämättä, noita kaikkia lähes jokainen saattaa toisinaan ( jossain yhteyksissä, jossain tapauksessa yms.) käyttää, mutta jokainen myös tietää,etteivät ne välttämättä ole ihan joka kerta ja joka paikkaan sopivia ilmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Sitten se nainen haluaakin kunnon panot ekatreffeillä ja on piippu ruvella ja rullat tyhjänä.
Sovitahan nuo sanat johonkin vaikka jonkun nuoren prinssin, tai prinsessan seurusteluista kertovaan lehtijuttuun.
Tai heidän tilalleen kävisi esimerkkiin yhtä hyvin joku nuori olympiavoittaja, ihailtu laulaja, poikkeuksellisen menestyneen ja lahjakkaan suomalaisen opiskelijan lehtihaastattelu , eli niissä yhteyksissä kun puhutaan myönteisesti jostain yleisesti arvostamastamme henkilöstä.
No pitäisikö ihmisen sitten olla joku 'kunnioitettu ja yleisesti arvostettu' ansaitakseen tavallisen , normaali, periaatteessa kaikille kuuluvan sivistyneen ihmiskunnioituksen? Tämä kysymyshän oikeastaan sisältää jo sen oikean vastauksensa.
'r'-sanasta kirjoitti:
Olisiko se masturboiminen niin kamalan vaikea sana käyttää, vaikea lausua ja hankala kirjoittaa ?
Jos tuntuu olevan, niin eikö sitten edes se helpompi nimivaihtoehto, eli 'itsetyydytys' kelpaisi käyttöön.
Tuo r-sana on,ainakin minun mielestäni, aivan samaan sarjaan kuuluva sana, kuin esim. seuraavat ilmaisut koskien ihmisen kehollisia toimintoja : 'paskominen,' 'köyriminen','kuseminen','yrjöminen' yms. vastaavan tason ilmaisut.
Kieltämättä, noita kaikkia lähes jokainen saattaa toisinaan ( jossain yhteyksissä, jossain tapauksessa yms.) käyttää, mutta jokainen myös tietää,etteivät ne välttämättä ole ihan joka kerta ja joka paikkaan sopivia ilmaisuja.
Kauheita ne ovat nuo kehon toiminnat. Kumpa oppisin elämään suorittamatta niitä.
'r'-sanasta kirjoitti:
No tällä palstalla nyt on ollut tapana puhua nimenomaan unnuttamisesta. Kunnon fekaalimyrsky tuli kerran, kun joku erehtyi kirjoittamaan, että taapero masturboi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä unnuttaja unnuttamaan.
Itsetyydytystä saattaa toki esiintyä jo vielä aivan pienillä lapsillakin ja on ymmärrettävää että siitä äidit ,lastenhoitajat, tai vaikka jotkut lastenpsykiatrit tai -lääkärit äitien lastaan koskevista havainnoistaan heidän kanssaan niistä keskustellessaan ymmärtävät ja saattavat niissä keskusteluissa hekin hyväksyä ja käyttää tuota ilmaisua lapsen tiedostamattomasti tapahtuneesta itsetyydytyksestä, mutta kiertoilmaisuhan se tietystikin on.
Ilmaisuna se kuuluu aikuisten (lähinnä äitien) lapsilleen ja lapsistaan puhumisessa käyttämien 'baby talk'- ilmaisujen joukkoon.
Nuoriin sukukypsiin poikiin, tai tyttöihin, tai heistä puhuttaessa jo,tuollaiset lmaisut sensijaan ovat jo epäasiallisia.
Aikuisten itsetyydytyksestä puhuttaessa taas jo aivan naurettavia (käyttäjänsä naurettavaksi tekeviä) .
Summa summarum, kyse on ihmisillä niin herkästä asiasta, että tarkkana kannattaa aina olla mitä ilmaisua siitä kulloinkin käyttää.
Tuossa on asia josta puhumisessa sivistys (tai varsinkin sen puute) nimittäin NÄKYY ja KUULUU ihmisestä HETI (...ja näkyy oikein KIRKKAASSA kohdevalossa vielä)
Vierailija kirjoitti:
'r'-sanasta kirjoitti:
Kauheita ne ovat nuo kehon toiminnat. Kumpa oppisin elämään suorittamatta niitä.
Hanki sitten itsellesi ne kumpparit, (jos ei kumppanit onnistu)...
Silloin kun vielä deittailin, mulla oli tapana vetää varvi aamulla, jos illalla oli treffit. Huomasin, että noin 8-12 tunnin latautumisaika on optimaalinen. Tällöin ei ole vielä paineita, mutta ei toisaalta myöskään orgasmin jälkeistä apaattista ja löysää oloa.
Omasta mielestäni erittäin hyvä neuvo. Useat miehet ovat kiinnostuneita rumistakin naisista, jos eivät ole purkaneet sitä seksuaalista latausta ennen treffeille menoa. Säästyy monelta virheeltä, kun päässä ei ole tuota sumentavaa vaikutusta, ja näkee naisen oikeasti kaikkine virheineen. Pari kertaa olen treffeille käynyt ilman runkkaamatta sitä ennen ja voin sanoa, että seuraavana aamuna kadutti.
Ihan validi neuvo. Ei siksi ettei panettaisi, vaan siksi etta ei heti lahde kuti. Itsella tuppaa olemaan jostain ihmeen syysta kumman herkka kumilla. Likaksi uusi pillu alla tuppaa herkistamaan.
Itselle on antanut neuvon runkata heti krapulapaivan aamuna jos muija on tyomatkalla tms. Muuten tulee lahdettya huoriin. Jos viela runkun jalkeen panettaa niin sitten on vaan mentava.
Huono neuvo, se on ihanaa tyhjentää kireet pussit tuoreeseen naaraaseen. Nainenkin nauttii siitä.
Saman asian ajaa puoli kossua. Treffeille kannattaa muutenkin mennä pikkusievässä, sillä muuten voit olla varma, että mahdollisesti siitä kehkeytyvässä parisuhteessa et koskaan saa ottaa tippaakaan, jos tuleva puoliso arvostaa raittiutta.
Tyhmäkin tietää ettei treffeille mennä "kovat piipussa"! Jos vielä päädyttäisiin harrastamaan seksiä niin kestäisi kauemmin ;)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmäkin tietää ettei treffeille mennä "kovat piipussa"! Jos vielä päädyttäisiin harrastamaan seksiä niin kestäisi kauemmin ;)
Nämä neuvot ovat siis vain betamiehille, jotka eivät jaksa kahta kertaa.
Ei ladatulla aseella treffeille. Vanha ja viisas neuvo.