Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viherpiipertäjät eivät ymmärrä että kaikista ekologisinta on ostaa määrällisesti vähän tavaraa?

Vierailija
02.12.2017 |

Ei tarvi olla mitään ihmeellisiä ekotuotteita, kunhan ostaa vain juuri sen verran kuin tarvitsee. Joillakin on kaikkea maailman ekoa esim. vaatekaapit pullollaan, MÄÄRÄSTÄ voisi tinkiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan, että nuo viherpiipertäjiksi kutsumasi ostavat määrällisestikin selvästi keskivertoa vähemmän kamaa. Ja jos mahdollista, käytettynä.

Vierailija
2/8 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun tuntemilla ”viherpiipertäjillä” on hyvin vähän tavaraa, kaikki ostokset ovat harkittuja ja mahdollisimman ekologisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ymmärrä?! Noin juuri minä ainakin teen!

Vierailija
4/8 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla mitään ihmeellisiä ekotuotteita, kunhan ostaa vain juuri sen verran kuin tarvitsee. Joillakin on kaikkea maailman ekoa esim. vaatekaapit pullollaan, MÄÄRÄSTÄ voisi tinkiä.

No kyllä minä katson, että tuote on ekologinen. Ostan vähän, mutta laadukasta ja yleensä kotimaista.

Vierailija
5/8 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla määrästä voi tinkiä, jos ostaa vain tarpeeseen? Kyllä minä katson, että vaate on ”eko”, enkä osta mitään henkkamaukan heti hajoavaa tuotetta.

Vierailija
6/8 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä he ymmärtävät. Kyselet ihan hassuja.:D

Vierailija
7/8 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, eiköhän tuo ole selvä juttu. Ostan käytettynä tavaraa ja jos uutena pitää hankkia, niin suosin ekologisinta vaihtoehtoa, jos sellainen on tarjolla.

Vierailija
8/8 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleistät että kaikki "viherpiipertäjät" hamstraavat tavaraa holtittomasti, jos itsekin kumoat väitteesi seuraavassa lauseessa?