Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavuus vanhentaa vähintään 10 vuotta.

Vierailija
02.12.2017 |

Ellet usko, niin katsopa kuvat.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005473839.html

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut paljon ja näytän mielestäni vanhemmalta ja rumemmalta nyt kuin lihavana.

Tuon linkin kuvia kehno vertailla, toisessa ihminen tönöttää normina, toisessa muikistelee meikattuna hyvässä kulmassa, hyvässä valossa.

En ole ihan samaa mieltä aloittajan kanssa tästä asiasta.

Vierailija
2/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua läskiä luullaan paljon nuoremmaksi kuin olen. Ei varmaan kannata laihduttaa, ettei alaikäiseksi luulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena noin, neljänkympin jälkeen toisin päin.

Vierailija
4/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet usko, niin katsopa kuvat.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005473839.html

Tyyli.

Jos tuo läski stailattaisiin yhtä kivasti (kulmakarvat, hiukset, vaatteet), voisi olla ihan saman ikäisen näköinen.

Vierailija
5/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenessä vuodessa on oppinut meikkaamaan ja kuvankäsittelytaidon.

Onko nuo kuvat jutussa uusia on niissä ihan eri näköinen?

Vierailija
6/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti nelikymppiseltä 25-vuotiaana... järkyttävät kulmakarvat ja kampaus... Uudessa kuvassa menisi parikymppisestä, mutta kun on käytetty reippaasti filtteriä sun muuta siloittelemaan naamaa niin ei nyt ihan todenmukainen kuva ole.

Vierailija
7/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä ei rypisty ollenkaan samaa tahtia kuin laiha.

Vierailija
8/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri laihdutti 47-vuotiaana 20 kiloa ja ikää tuli kasvoihin saman verran lisää. Järkytyin kun näin hänet pitkästä aikaa.

Vierailija
9/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyylikysymys monesti. Mäkin kun katon mun vanhoja kuvia, niin näytin aiemmin vanhemmalta. Paino sama, normaali.

Ylipainoinen ystäväni ei näytä ikäistään vanhemmalta, oikeastaan hänellä on sileämpi iho kuin mulla ja muilla normaalipainoisilla ystävillä. Olemme n. 42v.

Vierailija
10/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipaino vanhentaa. Ylipainoiset vain itse aina jaksavat selittää rypyttömyydestään. Tietysti aivan rasvaton on ryppyinen, mutta yleensä normaalipainoinen tai hoikkaa näyttää nuoremmalta kuin ylipainoinen.

Vierailija
11/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus vanhentaa enemmän. Ryppyjä nääs.

Vierailija
12/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisteinit, jotka ovat lihavia, näyttävät aivan nelikymppisiltä tädeiltä. Se on kauheaa. Pottakampaus, silmälasit, läskiys, pulleat sormet. Elämä hukkaan. Todella surullista.

Vierailija
13/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Työkaveri laihtui n. 30kg ja näyttää 20v ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
14/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri kaksi vanhaa tuttua, joista toinen lihava ja toinen liiankin laiha. Ikää lihavalla n. 60, laihalla n. 50, mutta voisi luulla toisin päin. Oikeastaan laiha näytti kasvoiltaa jopa melkein 70-vuotiaalta.

Vierailija
15/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Työkaveri laihtui n. 30kg ja näyttää 20v ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
16/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanhentaako ylipaino on ihan se ja sama. En tiedä yhtäkään ihmistä jota läski kaunistaisi. Kuitenkin sehän on jokaisen oma asia minkä painoisena täällä haluaa olla. Mun kaltaisen on helppoa kun en helposti liho ja vähäkin fyysinen rasitus laskee painoa. Ikä 46, pituus 180 ja paino nyt 77kiloa. Voin vaikka vähän leuhkia olevani aika tiukassa lihassa.

Vierailija
17/17 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää alkaa olla yli 35v pieni pyöreys naisella kaunistaa useimpia. En tarkoita varsinaista lihavuutta vaan muutamia ylimääräisiä kiloja jotka vähän pehmentävät piirteitä ja silottavat ryppyjä. Vanheneva laiha näinen näyttää helposti kuivalta rusinalta.