Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei aikuiset naiset ole oppineet meikkaamaan?

Vierailija
02.12.2017 |

Ymmärrän vielä että teinitytöt meikkaa huonosti koska eivät ole ehtineet opettelemaan, mutta kun keski-ikäinen nainen lähtee viihteelle niin hän vetää sinistä luomiväriä ja ripsaria niin että musta klöntit roikkuu ripsistä, niin tuota ei voi oikein perustella mitenkään vai voiko?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tää välineurheilu nyt sitten oikein menee... Silloin kun mä aloin meikkaamaan, oli kaikilla käytössä ne meikkipaletin mukana tulleet vaahtomuovitöllykät. Pitkälle aikuisuuteen asti niillä meikkasin ja niin meikkasi myös tuntemani meikkaavat ihmiset. Nyt vasta viimevuosien aikana on tullut nää siveltimet...

Kyllä minulla jäi ne pakkausten nysät teinivuosiin. N46

Vierailija
22/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkaaminen on tosiaan aika pitkälti välineurheilua, huonoilla välineillä on tosi vaikeaa, ellei jopa mahdotonta saada kaunista jälkeä aikaan. Tietysti osaamaton saa hyvilläkin välineillä huonon tuloksen, mutta taitokaan ei pelasta surkeita meikkejä.

Ammattilaisena olen kyllä vähän eri mieltä. Välineiden ei tarvi olla kummoiset,jos tekniikka on hallussa ja tietää mitä tekee.

Olen kyllä edelleen eri mieltä. Esim. aloittelija kun ostaa luomiväripaletin ja yrittää tehdä silmämeikkiä aivan surkeilla siveltimillä, niin ei siitä vaan saa hyvää aikaan, ei vaikka kuinka katselisi youtube-videosta vinkkejä. Saati että sitten on jotkut kuivahtaneet meikit, joista yrität huonoilla välineillä saada jotain aikaan.

Ei vaan tule hyvää. Itselläni ainakin meikkaaminen nousi ihan eri tasolle kun tajusin viimein panostaa kunnon välineisiin ja meikkeihin.

On siveltimissä laatueroja, mutta useimmat huippumeikkitaiteilijat käyttävät yhtälailla sormia levitykseen. Saa luonnollisemman tuloksen kuin siveltimillä.

Ei se kyllä noin mene. Huippumeikkitaiteilijat tuntevat ne tuotteet ja tietävät mikä tuote toimii halutulla tavalla milläkin välineellä. Sama tuote voidaan levittää eri tavoin, riippuen minkälainen lopputulos halutaan. Ja sitten on saman kategorian tuotteita (esim.meikkivoide) joista osa levittyy paremmin sormin, osa siveltimellä,osa meikkisienellä... Taito on siinä että osaa valita sen oikean välineen, oikealle tuotteelle, oikeaan tarkoitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä irtoaa gigulia helpommin. Kukapa näistä tietää.

Vierailija
24/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi laittautuminen on naisen tärkein taito. Mikset ole opetellut sitä?

Vierailija
25/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ruskeaa ja nudea tuputetaan tosi paljon. Itse kun käytän kyseisiä sävyjä näytän väsyneeltä ja sairaalta. Nykyään käytänkin roosaa, harmaata, syvänsinistä ja pinkkiäkin sekaan , hillitysti tietenkin. Näytän paljon pirteämmältä ja hymykin on herkemmässä. Toisaalta haluaisin käyttää ruskeita sävyjä välillä, mutta ehkä en sitten osaa kunnolla. 

Vierailija
26/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin kaunis, ei tarvinnut meikata. Ei tullut koskaan opeteltua.

Vierailija
27/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei vain ole sellaista visuaalista silmää, että he kiinnittäisivät huomiota vinoihin, tärisevin käsin tehtyihin rajauksiin, häivyttämättömiin luomiväreihin ja poskipuniin ja klönttiripsiin. He ovat ikään kuin sokeita tällaisille jutuille. Vähän niin kuin jotkut sävelkorvattomat, jotka luulevat osaavansa laulaa, vaikka he vetävätkin pahasti nuotin vierestä. Kaikki eivät näe/kuule asioita samalla tavalla. Jostain tällaisesta siinä on useimmiten kyse, jos on ns. normaali ihminen kyseessä.

Minulla ei ole silmää tuollaisille asioille, mutta onneksi tiedän sen itse. En siksi meikkaa ollenkaan.

Vierailija
28/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaahan ne.

Exänkin ollessa meikkaamaton, se näytti aika rumalta mutta kun meikkasi itsensä niin näytti hirviöltä. Meidän isokokoinen saksanpaimenkoirakin pelkäsi sitä.

Että silleesti.

Vierailija
29/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidokas meikkaus on taitolaji. En itsekään ymmärrä, millä tavalla jotkut vanhemmat daamit luulevat heitä kaunistavan se, että esim. levittävät sinistä luomiväriä häivyttämättä melkein kulmakarvoihin saakka, tai että vetelevät räikeän pinkkiä huulipunaa huulille, vaikka iho on meikkaamaton, epätasainen ja läikikäs, kulmat nyppimättä, hampaat keltaiset. Jos ei osaa, on parempi olla kokonaan ilman meikkiä.

Vierailija
30/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä irtoaa gigulia helpommin. Kukapa näistä tietää.

Kyllä se gigulin saaminen taitaa olla jo kauan sitten taaksejäänyttä näiltä keski-ikäisiltä tädeiltä.

Vierailija
31/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ole niin vimosen päälle, eihän. Jos huonosti meikkaaminen on vain vähän niin kuin esiliina.

Vierailija
32/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tärkeempääkin tekemistä ku joku meikkaaminen.

t. aikuinen nainen

Vierailija
33/33 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten näkö ainakin heikkenee niin virheitä ei huomaa niin helposti?