Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olit verikokeissa aamulla ja sitten iltapaivalla sulle soitettaisiin sairaalasta ja terveyskeskusesta (tulokset olisi luvattu lahettaa), niin olisitko huolissasi.

Vierailija
11.04.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tietysti vähän millaisista tuloksista olisi kyse.

Vierailija
2/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tunnin päästä makasin jo äitipolilla ultrassa ja sen jälkeen muissa kokeissa koko päivän. Oli kaamea kokemus, vaikka kaikki olikin lopulta hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus vuosia sitten labrassa joulun alla. Sain sieltä parin päivän päästä kirjeen, jossa sanottiin että ota yhteyttä labraan. Mulla ei ollut puhelinta silloin. Olin ihan paniikissa että mitä hittoa. Joululoma oli alkamassa ja ajattelin etten pilaa jouluani soittamalla aatonaattona tmv vaan vietetään joulu ensin. Sehän meni ihan pilalle kun pelättiin että syöpä nyt vähintään on. Ja oli aikaa sitä pohdiskella.

Ja voi vi**u kun joulun jälkeen (vai oliko välipäivinä mutta kuitenkin) soitin niin ne vaan tokaisi että testi on mennyt pilalle ja pitää ottaa uusi koe. Miksi H***vetissä se ei lukenut siinä kirjeessä??? Lopullisessa onnistuneessa kokeessa ei ollut mitään vikaa, että näin ajattelemattomasti saatiin joulu pilattua. Tosi tökeröä labranhoitajilta.

Vierailija
4/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti en ollut tiennytkään että joku koe voi mennä pilalle.

Vierailija
5/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsivesipunktiossa ja sanottiin että hyvät tulokset tulee postitse ja huonot soitetaan. Minulta vielä varmistettiin että näin on hyvä ja itse vielä lisäsin että sitten jos on kaikki ok ettehän varmasti soita vaan laitatte kirjeen. Lääkäri sanoi että ei soiteta vaan toimitaan näin kuten nyt on sovittu.

No mutta sitten tuli tulosten aika ja sain soiton koskien tuloksia. Kerkisin ajatella jo että tulokset ovat huonot ja lapseni on sairas, kyyneleet jo valuivat. Kunnes täti sitten sanoi että kaikki on ok!

Tietysti ihana tieto, mutta miksi piti näin säikäyttää? Kun nimenomaan painotin että tehdään kuten on sovittu.

joten ei ne paljon meitä asiakkaita siellä ajattele :(

Vierailija
6/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyin tietysti jo että olen jotenkin kuolettavasti sairas, mutta kyse olikin onneksi vain uusintakutsusta, koska yhteen kokeeseen olisi tarvittu paastoarvo toisin kuin minulle oli neuvottu.

Vierailija
7/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin perään että mulla on keuhkokuume ja pyydettiin tulemaan sairaalaan sisään ASAP. En kai mä enää siinä vaiheessa ole huolissaan kun olen hoitoon jo menossa.

Vierailija
8/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mulla oli yksi veriarvo vialla, mutta ei voitu tietää vielä sen perusteella, että mikä on hätänä vai onko mitään, piti vain äkkiä mennä lisätutkimuksiin. Että kyllä sitä voi olla hädissään sen soiton jälkeen vielä, kun ei mistään muusta tiedä kuin että äkkiä sairaalaan....

Vierailija
9/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin viikon päästä. ONNEKSI, ehdittiin jo epäillä harvinaisempaa ja vakavaa sairautta.