Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia, onko pulloruokitus lapsenne sairaampia kun rintaruokitut?

Vierailija
12.07.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta joista kahta imetin vuoden ikään, kolmas saannut korviketta 1,5kk iästä saakka. sairastanut ihan yhtä vähän kuin muutkin lapset eli ehkä kerran-pari vuodessa lapsilla flunssaa...

Vierailija
2/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 10v, 8v ja 6v. Kahdella vanhimmalla ei koskaan ole ollut edes antibioottikuurin tarvetta, nuorinkin lapsi on sairastanut todella vähän. Allergioita ei ole kellään, vaikka itse olen hyvin allerginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin av-mammojen kokemukset. Totta kai tänne ryntää nyt pullomammat kertomaan, kuinka heidän lapsensa ovat niin terveitä että. Kannattaa ottaa selvää tilastollisista faktoista.

Vierailija
4/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 10v, 8v ja 6v. Kahdella vanhimmalla ei koskaan ole ollut edes antibioottikuurin tarvetta, nuorinkin lapsi on sairastanut todella vähän. Allergioita ei ole kellään, vaikka itse olen hyvin allerginen.

Vierailija
5/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laitan kuitenkin:

Esikoinen korvikkeella alusta saakka, osittaisimetystä 3 kk. Sairastanut muutaman flunssan ja pari keuhkoputkentulehdusta elämänsä (5 v) aikana.

Kuopus täysimetyksellä 6 kk. Sairastanut korva- ja silmätulehduksia, keuhkoputken- ja kurkunpääntulehduksia, muutaman vuodessa (nyt 3,5 v).

Eli melko terveitä ovat olleet, vaikka kuopus selvästi useammin lääkekuureja saakin.

Vierailija
6/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin av-mammojen kokemukset. Totta kai tänne ryntää nyt pullomammat kertomaan, kuinka heidän lapsensa ovat niin terveitä että. Kannattaa ottaa selvää tilastollisista faktoista.

Vierailija
7/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä häntä. Mulla on yks pulloruokittu lapsi (tai osaimetyksellä 6 viikkoa) alussa sairasteli paljon, mutta 2 v lähtien ei mitään, ei kertaakaan edes kuumessa, yhden oksennustaudin on sairastanut. Ennen sitä koko ajan sairaana, siis KOKO AJAN. sitten on yksi täysimetetty lapsi, tosin vain 3kk ja nuhaa tms on ollut paljon ja maitoallergiaa, mutta ne pahimmat flunssat on vältetty

Vierailija
8/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vakavasti ylipainoinen. Sairastelevat "normaalisti"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi