Minkä kappaleen haluat omissa hautajaisissa soitettavan?
Kommentit (99)
Sain illalla kunnon hihityskohtauksen, kun joku oli vastannut Lentävä kalakukko.
Onko kirkossa oikeesti jotain rajoituksia kappaleille? Jos vainaja on enne kuolemaansa todistettavasti toivonut jotain ns. epäsovinnaista kappaletta kirkossa esitettäviksi, niin meneekö läpi?
Vierailija kirjoitti:
Onko kirkossa oikeesti jotain rajoituksia kappaleille? Jos vainaja on enne kuolemaansa todistettavasti toivonut jotain ns. epäsovinnaista kappaletta kirkossa esitettäviksi, niin meneekö läpi?
Ei niitä hautajaisia tarvitse pitää kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä hautajaisia tarvitse pitää kirkossa.
Missä sitten? Ei kai arkkua nyt voi viedä mihin sattuu?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta esittäjänä voisi olla joku keskiverto humppabändi ja kappaleeseen täytyy sisältyä bassosoolo (jonka siis esittää sen humppabändin basisti eikä joku suvereeni bassovirtuoosi).
Siinä sitten jälkeenjääneille miettimistä että mikä hiton järki tuossakin vaatimuksessa oli.
Hauskaa tämä JÄLKEENJÄÄNEILLE ! Nykyään ei saa käyttää koulussakaan tätä sanaa erityislapsista!
Vierailija kirjoitti:
Kun isäni kuoli, toivoin hänelle soivan Elviksen If i can dream-kappaletta, koska isä piti Elviksesta yli muiden ja yhdessä diggailtiin sitä kun olin muksu. Tuota ei hyväksytty vaikka on kovin kaunis ja säädyllinen, veikkaan että kirkossa soivien kappaleiden pitäisi löytyä kirkollisista kirjoista.
Emmerdalessa Ashley oli toivonut arkunkanto-biisiksi Highway to Helliä. Musta se olis turhan makaaberia mutta komea olisi tosiaan! Jos ihminen kuuluu kirkon piiriin niin mun mielestä hänen viimeistä toivettaan kuuluisi kunnioittaa tämmösissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Sain illalla kunnon hihityskohtauksen, kun joku oli vastannut Lentävä kalakukko.
Entäs vielä astetta kovempi, Bät&Ryyd-versio Lentävä Puliukko? :D
Vois ehkä lisätä omalle hautajaissoittolistalle, vaikka ehkä se sopisi paremmin puolison hautajaisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun isäni kuoli, toivoin hänelle soivan Elviksen If i can dream-kappaletta, koska isä piti Elviksesta yli muiden ja yhdessä diggailtiin sitä kun olin muksu. Tuota ei hyväksytty vaikka on kovin kaunis ja säädyllinen, veikkaan että kirkossa soivien kappaleiden pitäisi löytyä kirkollisista kirjoista.
Emmerdalessa Ashley oli toivonut arkunkanto-biisiksi Highway to Helliä. Musta se olis turhan makaaberia mutta komea olisi tosiaan! Jos ihminen kuuluu kirkon piiriin niin mun mielestä hänen viimeistä toivettaan kuuluisi kunnioittaa tämmösissa tapauksissa.
Muistotilaisuudessa saa soittaa mitä haluaa.
Rick Astley: Never gonna give you up.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin moonlight sonata on mun
Se onkin kaunis! Rakastan myös Bachin Airia.
Kirkossa Albinonin Adagio.
Muistotilaisuudessa Secret Gardenin Nocturne ja Ozzy Osbournen Back on Earth (on kaunis ja lohdullinen kappale).