Minkä kappaleen haluat omissa hautajaisissa soitettavan?
Kommentit (99)
Finntrio: Syömälaulu. Ehdottomasti. Pidän sianlihasta ja kaikesta muusta epäterveellisestä.
Leonard Cohen Hallelujah
Somewhere over the rainbow
Nämä ainakin alkuun. Sitten tilaisuus voisi muuttua bileiksi ja avausbiisiksi olen ajatellut Robbie Williamsin Let me entertain you. Faithlessin God is a dj ehdottomasti.
La Strada, trumpetilla soitettuna
Se on niin kaunis ja haikea. Sanat sopivat elämääni ja entisenä trumpetistinä arvostaisin jos saisin saaton rakkaalla instrumentillani säestettynä.
Princen Purple rain
Mikä tahansa Gösta Sundvistin tekemä biisi
Robbie Williamsin Feel
Vierailija kirjoitti:
Siellä on sitten se leipääntynyt kanttori, joka kulahtaneilla sähköuruilla sen kappaleen soittaa, että painakaa mieleen.
jotain rammsteinia siis. vaikkapa du hast
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on sitten se leipääntynyt kanttori, joka kulahtaneilla sähköuruilla sen kappaleen soittaa, että painakaa mieleen.
jotain rammsteinia siis. vaikkapa du hast
Ei ei ei, siinä menis Aina Inkerillä pullakaffet väärään kurkkuun jos aletaan alakertaan lähetystä laittamaan. Oishan se kyllä aika mahtavaa kun uruilla polkis moista, ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Kraftwerk - Autobahn
Vierailija kirjoitti:
En halua hautajaisia ja olen sen myös läheisille ilmoittanut.
No mitä? Sohvalleko sut vaan jätetään mätänemään?
Isän hautajaisiss soitettu: https://www.youtube.com/watch?v=0o_QBiuPNdA ( Sentenced - Konevitsan kirkonkellot )
Jvg - tarkenee
Tai vaihtoehtoisesti leevi and the leavingsin elämä ikkunan takana
Vierailija kirjoitti:
En halua hautajaisia ja olen sen myös läheisille ilmoittanut.
On laiva valmiina lähtöön...
Kari Tapion "peluri"