Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas haluan muuttaa :/

Vierailija
02.12.2017 |

Tämä häiritsee jo elämääni, en pysty keskittymään mihinkään. Muutin vuokrayksiöstä omistusasuntoon, jonka sain rempata juuri niin kuin itse halusin. Kaikki oli täydellistä. Sitten keksin, että haluan muuttaa yhteen tässä ihan lähellä sijaitsevaan kuntaan. Aloin selailemaan oikoteitä ja etuovia ja levottomuuteni paheni pahenemistaan. Asun kerrostalossa, mikä on tällä hetkellä ainoa järkevä muoto asustella. Käytän esim. vettä niin julmetusti, että olisin aivan vararikossa vesimittarin kanssa. Tiedän kuitenkin, etten todellakaan halua asua kerrostalossa enää pitkään. Vielä jonain päivänä hankin oman talon, ehkä tulevan miehen kanssa, mikäli opin joskus asumaan avoliitossa.

Samaan aikaan minulla on aivan järjetön autokuume. Selailen usein autoja netissä ja mietin millaisella summalla pystyisin pitämään sitä opiskelijana. En kuitenkaan halua mitään rumaa kotteroa.

En kestä enää tätä jatkuvaa tyytymättömyyttä! Jos näen naapurin muuttavan pois, alkaa suorastaan ahdistamaan ja mietin vain, että niin se tuokin haluaa pois täältä (vaikka muuttoon voi olla lukuisia eri syitä eikä välttämättä tyytymättömyys asuntoon tai seutuun.) Kadehdin myös aivan ventovieraita miettiessäni sitä tunnetta, kun he pääsevät uuteen kotiin (jos siis näen naapurin muuttavan pois.)

MITEN PYSTYN KESKITTYMÄÄN ELÄMÄÄNI, KUN ON TÄLLAINEN JATKUVA LEVOTTOMUUS PÄÄLLÄ? :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymättömyytesi kumpuaa siitä, että luulet materian olevan tie onneen. Jos oma päänsisäinen maailmasi on raiteiltaan, mikään asunto/auto/status ym ei voi tuoda sinulle tyytyväisyyttä (=onnea).

Keskity oman itsesi kehittämiseen ja tietoisuuteen, se on askel oikeaan suuntaan, ei materian halajaminen.

Vierailija
22/25 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi lapselliselta ja tyytymättömältä. Ihminen jolla ei ole koskaan ollut oikeita ongelmia niin kehittelee niitä itse taloista ja autoista. Ihan kuin joku 15v. henkisesti.

Mitähän sinä tiedät minun asioistani? Ongelmia on ollut aivan tarpeeksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla isokin karja vai mihin sitä vettä oikein menee,yksi ihminen ei kuluta vettä juuri mitään.

Minä kulutan. Kuten sanoin, minulla ei ole perinteinen suomalainen lirutukka, jonka pesussa menee minuutti. Lisäksi voin käydä kaksi, kesällä kolmekin kertaa suihkussa per päivä. Ap

Vierailija
24/25 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla joku diagnoosi?

Ei ole. Ap

Kannattaa käydä hakemassa sitten se sun diagnoosi. Nimittäin sieltä varmasti löytyy sulle sopiva

Vierailija
25/25 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt kovin terveeltä kuulosta. Varmasti itsekin tajuat, ettei muuttaminen ole ratkaisu, vaan nyt pitäisi oikeasti saada tuo sinun pääkoppa kuntoon. Jos päätät nyt muuttaa eri paikkakunnalle niin mitä sitten, vuoden päästä haikailet taas seuraavalle paikkakunnalle jne. Tuo taitaisi ratketa terapialla ei muuttamalla.

p.s. minullakin on puoleen selkään paksu pitkä luonnonkihara tukka ja silti sen pesemiseen ja hoitoaineeseen riittää max. 5 minuuttia veden valutusta joka toinen tai kolmas päivä. Ei kenenkään normaalin ihmisen tarvitse käydä suihkussa 3 kertaa päivässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan