Onko miehesi koskaan suositellut sulle luettavaksi yhtäkään KIRJAA
Kommentit (17)
No varmaan sata kertaa. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, ja kumpikin lukee noin kaksi kirjaa viikossa, joten on niistä tullut puhuttua ja niitä suositeltua puolin ja toisin.
Suurin osa naisista seurustelee sellaisten miesten kanssa, joilta ei kyllä varmasti saa kirjasuosituksia
Useitakin. Ihan ekana aikanaan varmaan Wallanderit, joskus 20 vuotta sitten.
Viimeksi C.J. Sansomin kirjat.
Ja siis todella paljon siinä välissä. Luemme aika paljon dekkareita, ei mitään huippusivistynyttä kaunokirjallisuutta, mutta kumpikin lukee varmaan joka päivä jotain kirjaa.
On suositellut useitakin. Juuri aloitin hänen suosituksestaan lukemaan Sotaromaania. Meillä on viimeisintä kirjasuositusta myöten lähes sama tilanne kuin ensimmäisellä vastaajalla. Mies lukee paljon (sota)historiaa, yhteiskuntaa ja erilaisia kulttuureja sekä uskontoja käsittelevää kirjallisuutta sekä elämäkertoja. Minä luen enimmäkseen kaunokirjallisuutta ja elämäkertoja, mutta luemme molemmat myös "toistemme" kirjoja.
Kyllähän sitä yli 20 vuoden aikana on ehtinyt ehdottaa luettavaa monta kertaa puolin ja toisin. Mies lukee paljon dekkareita ja historiallisia romaaneja ja tietää mikä niistä saattaisi kiinnostaa minua. Itse luen henkilökuvauksia, matkakuvauksia ja vähän erilaisia historiallisia kirjoja ja niistäkin välillä löytyy sellaisia mistä mieheni pitää.
On useitakin kertoja. Viime aikoina hän on lukenut paljon elämäkertoja ja ehdottelee niistä minulle luettavaa.
Onko naisesi koskaan suositellut sinulle seksiasentoa ja mikä se oli?
Ei. Olemme olleet reilu 15v yhdessä, eikä mies ole tietääkseni lukenut yhtään kirjaa tänä aikana. Muutamia elämänkertoja olen hänelle lahjaksi ostanut, mutta kaikki on jääneet häneltä kesken. Itse luen paljon.
Ollaan oltu yhdessä yli 15 v ja mies on sinä aikana lukenut ehkä 2 kirjaa.
Ja minä olen todellakin suositellut niitä seksiasentoja ja vaikka mitä.
Perkele sentään.
Mies on sivutoiminen novellikirjailija eli aika usein.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nämä kirjat ovat olleet?
Viimeksi luin hänen lukemansa Pohjois-Koreaa käsittelevän kirjan.
Tietenkin on. Ja minä hänelle. Usein luettuamme kirjan siirrämme sen ilman suosituksia toisen yöpyödälle odottamaan. Molemmat luemme paljon.
On suositellut, montaakin. Ja olen lukenut ne joita on suositellut.
Tottakai, viimeksi Linnan Sotaromaania, kun käytiin katsomassa uusi Tuntematon. Meillä on vain miehen kanssa hyvin erilainen maku. Mies lukee elämänkertoja, historiaa ja historiallisia romaaneja, poliittista ja yhteiskunnallista kirjallisuutta sekä tietysti oman alansa kirjallisuutta. Minä ahmin dekkareita, rakkausromaaneja jne.