Mies ei ole esitellyt vanhemmille 10 vuoteen
Onko normaalia? Kyseinen pari asuu yhdessä mutta mies ei ole esitellyt naista vanhemmilleen, vaikka nämä asuvat samassa pienessä kaupungissa. Parilla menee ihan hyvin eikä tämä tunnu olevan ongelma joten onko se normaalia? Asunto on vieläpä miehen vanhempien entinen ja silti he eivät ole koskaan käyneet siellä sen jälkeen kun avopari muutti sinne.
Kommentit (17)
No onko se mies muutenkaan tekemisissä vanhempiensa kanssa? Miksi sua ap kiinnostaa toisten asiat? Et välttämättä voi tietää mitä on taustalla, niin aika turhaa on päivitellä tai ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Sille on varmaan syynsä. Jos ei ole tekemisissä muutenkaan niin ehkä ei ole tarvetta esitellä?
Mies on säännöllisesti tekemisissä vanhempiensa kanssa. Hän käy heillä mutta he eivät käyt hänen ja avopuolison luona. Eikö se ole outoa? Aikaisemmin eivät edes tienneet että seurustelee mutta nyt tietävät että asuu jonkun naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No onko se mies muutenkaan tekemisissä vanhempiensa kanssa? Miksi sua ap kiinnostaa toisten asiat? Et välttämättä voi tietää mitä on taustalla, niin aika turhaa on päivitellä tai ihmetellä.[/quot
Odotinkin tällaista kommenttia. Taustalla ei ole mitään syytä miksi naista ei voisi esitellä. Tulee vain mieleen että häpeääkö jotenkin naista? Tai haluaa antaa kuvan että on poikamies? Mutta miksi.
Itsekin säästäisin mielelläni seurustelukumppaniani tässä asiassa ja jättäisin esittelemättä vanhemmilleni. Itse en laita välejä poikki vanhempiini, mutta en haluaisi sotkea muita siihen katastrofiin, jollainen lapsuudenperheeni on.
Aika outoa jos ovat olleet 10 vuotta yhdessä?
Ihan nromaalia, jos
- mies häpeää vanhempiaan
- mies häpeää vaimoaan
Vierailija kirjoitti:
Itsekin säästäisin mielelläni seurustelukumppaniani tässä asiassa ja jättäisin esittelemättä vanhemmilleni. Itse en laita välejä poikki vanhempiini, mutta en haluaisi sotkea muita siihen katastrofiin, jollainen lapsuudenperheeni on.
Kyseessä on ihan tavallinen keskiluokkainen perhe. Kaikki ovat hyvissä väleissä keskenään, esim. miehen veljen tyttöystävä kyllä tuntee miehen vanhemmat. Mutta hänen oma avopuolisonsa on pidetty salaisuutena 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nromaalia, jos
- mies häpeää vanhempiaan
- mies häpeää vaimoaan
Mies ei häpeä vanhempiaan vaan liikkuu näiden kanssa ja kyläilee usein. Jos mies häpeää avopuolisoaan niin miksi hän on ollut tämän kanssa 10 vuotta - mukavuudenhalustako? Jotkut miehethän asuvat porukoillaan vielä 40-vuotiaanakin, ehkä tässä on samasta kyse.
Ap on outo, muiden asiat eivät kuulu hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ap on outo, muiden asiat eivät kuulu hänelle.
Tämähän on ihan normaali kysymyksen aihe. Aika moni on ennenkin täällä kysellyt että miksi mies ei esittele vanhemilleen. Mutta Suomessa ei saisi kysyä vaikka asia on todella outo.
Minä en esitellyt miestäni vanhemmilleni 15 vuoden suhteen aikana. Onneksi asuivat niin kaukana. Häpeään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en esitellyt miestäni vanhemmilleni 15 vuoden suhteen aikana. Onneksi asuivat niin kaukana. Häpeään heitä.
Tässä ei ole kysymys häpeästä, ihan tavallinen perhe kyseessä. Ja asuvat kaikki samassa kaupungissa (pienehkössä) joten voivat tulla myös vastaaan koska vain. Mutta naista ei viedä näytille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ihan tavallinen keskiluokkainen perhe. Kaikki ovat hyvissä väleissä keskenään, esim. miehen veljen tyttöystävä kyllä tuntee miehen vanhemmat. Mutta hänen oma avopuolisonsa on pidetty salaisuutena 10 vuotta.
Kyllä minun ja vanhempieni suhdekin on varmaan jonkin naapurikyylän mielestä hyvä ja tavallisen keskiluokkainen. Vanhempanikin varmaan väittäisivät, että välit ja koko perheen dynamiikka on täysin normaali. Se onkin isoin osa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun ja vanhempieni suhdekin on varmaan jonkin naapurikyylän mielestä hyvä ja tavallisen keskiluokkainen. Vanhempanikin varmaan väittäisivät, että välit ja koko perheen dynamiikka on täysin normaali. Se onkin isoin osa ongelmaa.
Mutta miehen veli on kuitenkin pystynyt esittelemään oman morsiamensa näille samoille vanhemmille eikä ole mitään ongelmaa vaan ihan normaalia sukulaisuussuhteen luomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole kysymys häpeästä, ihan tavallinen perhe kyseessä. Ja asuvat kaikki samassa kaupungissa (pienehkössä) joten voivat tulla myös vastaaan koska vain. Mutta naista ei viedä näytille.
Tavallinen perhe? Mikä se on?
Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää miä perheissä neljän seinän sisällä tapahtuu
Sille on varmaan syynsä. Jos ei ole tekemisissä muutenkaan niin ehkä ei ole tarvetta esitellä?