19-vuotiaalla Saharilla on takanaan jo yli 50 kauneusleikkausta - tavoitteena näyttää Angelina Jolielta
HYI HIRVITYS!
http://www.iltalehti.fi/fiidi/201712012200575650_fb.shtml
Kyllä tää aika kuvastaa hyvin itseään ja ääri-ilmiöitä.
Kommentit (45)
Mikä tuo on?
Miten on mahdollista, että niillä lääkäreillä, jotka suostuvat leikkelemään jotakuta noin selkeästi mielenterveyden ongelmista kärsivää henkilöä, on edelleen lupa harjoittaa ammattiaan? Lääkärinetiikka, hoi!
Ja mikä on kirurgien vastuu kaikesta? - Hyvät välit ulosottoon, että saavat perityksi toimenpiteistä koituneet palkkiot ilm. mieleltään sairaalta nuorelta naiselta? - vai mikä?
Hui kamala, ihan pelästyin! Mun käy jotenkin sääli näitä tällaisiin operaatioihin ryhtyviä ihmisiä, selvästikään eivät itse näe itseään, kuten muut heidät näkevät. Pitäisi olla kiellettyä antaa noita tykkäyksiä, ne saavat teinit ja nuoret tekemään ihan järjettömiä asioita.
Onhan tuo melko lähellä Jolieta.
Pari leikkausta vielä!
Nyt kyllä ei ole leikkaukset suurin ongelma vaan anoreksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että niillä lääkäreillä, jotka suostuvat leikkelemään jotakuta noin selkeästi mielenterveyden ongelmista kärsivää henkilöä, on edelleen lupa harjoittaa ammattiaan? Lääkärinetiikka, hoi!
En käsitä myöskään mitä näiden lääkärien päässä liikkuu. Vaikka kuinka ulkomailla tapahtunut. Koska jos 19-vuotiaalla on 50 kauneusoperaatiota takana, niin pakosti on osa tehty tytön ollessa alaikäinen. Plus jo kuvasta näkee että hänellä on jonkin sortin syömishäiriö
Toi on vitut pelottavampi kuin mikään kauhuelokuvan mörkö minkä mä oon koskaan nähnyt. Ja toi on vielä ihan oikee ihminen.
Tuossahan on iso osa maskeerattu. Ilman maskia näyttää normaalimmalta.
Ai tällä kertaa ulkonäön mollaaminen on taas ok? Koittaisitte jo päättää.
Vierailija kirjoitti:
No siellä puhuu raha, mikäs muukaan. Ihminen saa esittää hyväsydämmistä maailmanpelastajaa ja jumalan paimenta, mutta olemme kaikki todellisuudessa petoeläimiä ja haaskalintuja kun oma itsekkyys ja menestys saa meistä otteen. Tuollaista ei ikinä sallittaisi Suomessa onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai tällä kertaa ulkonäön mollaaminen on taas ok? Koittaisitte jo päättää.
Mikä mollaaminen? Eihän toi näytä enää edes ihmiseltä.
No, hieman epäonnistunut operaatio, mutta varmaa on se että hänellä
tulee olemaan kysyntää Hollywoodissa, kauhu elokuvien tähtenä.
9 pistettä, syystä että hiuksia voisi hieman tuunata kasvoille sopivammaksi.
Mutta ihan oikesti, miksei joku jo hieman varhaisemmassa vaiheessa
puuttunut tuohon?
Uskomatonta. Ettekö näe, että hänet on meikattu? Ilman meikkiä näyttää ihan normaalilta. Tltapäivälehdeltä todella typerä juttu.
Siis onko toi oikeesti noin sokea omalle pärställeen
Hyvä Jumala! :D