Miesten oikeutus/puolustus manspreadingiin on, että "miehillä on kivekset"
Ok, minä vastaan, että meillä naisilla on kuukautiset.
Jalat yhdessä istuminen siteen kanssa on epämukavaa ja tulee helpommin ohivuotoja. Istun siis jalat levällään julkisissa kulkuvälineissä ainakin viikon joka kuukausi, koska biologia.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Siteet on tosiaan epämukavia. Ja tätä mieltä on kaikki tuntemani naiset.
Mutta siitä huolimatta niitä käytetään. Miksi? Parempia vaihtoehtoja on.
Jaa. Minusta taas hyvä side (niitä on kyllä huonolaatuisiakin) on ehdottomasti miellyttävin kuukautissuojavaihtoehto. Näin me naiset olemme keskenämme erilaisia.
Tämä on taas yks esimerkki siitä et jotku akat jaksaa tehdä ongelmia turhasta! Minä olen tähän päivään istunut miten haluan eikä ongelmia ole ilmennyt -ja olen nainen!
Antakaa vittu jo olla ja vapauttakaa sisaret tukalista kaavuista mielummin!
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihan itse keksineet sen, että jalkoja on pidettävä yhdessä. Antaa kaikkien rentoutua vihdoin.
Ai tämän naiset ovat ihan itse keksineet. Mitään muuta ei olla keksitty viimeiseen pariin miljardiin vuoteen, mutta siitä saa naiset kuitenkin kunnian että ovat keksineet istuttavan jalat yhdessä. Kiitos (Y)
Feministit yrittää kontrolloida miten miehet saa istua. Auta armias, jos joku mies sanoisi naiselle mitä hän saa omalla kropallaan tehdä.
En ymmärrä miten feministin kanssa voi harrastaa seksiä? tai siis minkälaista seksiä feministi edes haluaa? Haluaako minkäänlaista?
Täysin keksitty "ongelma" ihmisille, joilla on liian vähän ongelmia. Ja Freud rakastaisi tätä: jos tämä ei ole peniskateutta niin ei mikään :D
Spread my ass kirjoitti:
En ymmärrä miten feministin kanssa voi harrastaa seksiä? tai siis minkälaista seksiä feministi edes haluaa? Haluaako minkäänlaista?
Haluaa ainakin että miehellä on jalat tiiviisti yhdessä.
Seuraavaksi "man bulging" ja feministit alkaa kulkemaan banaani housuissa...
Spread my ass kirjoitti:
Olisko niin, että vähän kuin moni stressaavissa johtotehtävissä oleva kaipaa sängyssä alistettuna olemista, niin julkisesti itsenäisyyttään ja vahvuuttaan julistava feministikin kaipaa yksityisesti sitä alistusseksiä, machoseksistin seksileluna olemista. En ainakaan pysty kuvittelemaan millainen nainen kiihottuisi ylikohteliaasta feministimiehestä joka kysyy lupaa kädestä pitelyynkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihan itse keksineet sen, että jalkoja on pidettävä yhdessä. Antaa kaikkien rentoutua vihdoin.
Ai tämän naiset ovat ihan itse keksineet. Mitään muuta ei olla keksitty viimeiseen pariin miljardiin vuoteen, mutta siitä saa naiset kuitenkin kunnian että ovat keksineet istuttavan jalat yhdessä. Kiitos (Y)
No ei. Joku heitti vitsin tuhat vuotta sitten ja koska naiset on tosikkoja, otitte sen vakavasti.
Mmmm. Tänäänkin istuin kiinteän teinipojan viereen, joka mieslevitteli itseään. Ihanasti painui reisi minun reittäni vastaan.
N45
Vierailija kirjoitti:
Mmmm. Tänäänkin istuin kiinteän teinipojan viereen, joka mieslevitteli itseään. Ihanasti painui reisi minun reittäni vastaan.
N45
pedo
Spread my ass kirjoitti:
Ensin miehen pitää leikkauttaa pippelinsä pois ja vaihtaa sukupuolensa naiseksi, sitten vasta kelpaa feministille strap-on-patukka takaapäin.
Mun keho, mun säännöt!!!