Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee leikkaukseen

Vierailija
01.12.2017 |

Ja saattajana ja hakijana on äitinsä eli minä vaimona en kelvannut tuohon hommaan. Mitä mieltä olisit asiasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua. Rannekanavien avaaminen paikallispuudutuksessa on pieni toimenpide.

Vierailija
2/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt hakijana sitä, joka todennäköisimmin pääsee ja tulee hyvillä mielin. Ehkä miehesi äiti myös välttämättä haluaa olla saattajana. Varovainen kuskikin on plussaa.

Syitä on monia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaa enemmän äitiinsä.

Vierailija
4/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se ei onnistuis. Miehen äiti on kuollut, eikä sillä kyllä koskaan ollut ajokorttia. Miehen isä on kyllä kuskannut miestäni sairaalaan.

Vierailija
5/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella, mitä olet kertonut avioliittosi tilasta, on aivan luonnollista, että mies haluaa saattajaksi äitinsä eikä sinua.

Vierailija
6/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen perusteella, mitä olet kertonut avioliittosi tilasta, on aivan luonnollista, että mies haluaa saattajaksi äitinsä eikä sinua.

Mikä vika mun avioliitossa on?

Vierailija
7/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika mun avioliitossa on?

:D

Vierailija
8/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies meni kanssa 3 vuotta sitten. Ei leikattu enään kun mitään ei ollut tehtävissä. En tiennyt koko asiasta yhtään mitään, että hänellä oli syöpä. En huomannut mitään hänestä. Kaikki kävi niin nopeasti, että kuoli sitten. Oli testamentin tehnyt ja jättänyt pitkän kirjeen missä selitti kaiken. En pysty ymmärtämään vieläkään koko asiaa. Olen eri terapeuteilla käynyt ja vertaistuessa. Olen sen kirjeen lukenut varmaa miljoona kertaa enkä edelleenkään ymmärrä miksi hän ei halunnut kertoa mitään.

Vierailija
9/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se luuska. Ota rane: rane67@hotmale.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi