Olenkohan mä tulossa vanhaksi? 1. joulukuuta ja mulla on kaikki valmiina joulua varten :D
Lahjat ostettu, paketoitu ja postitettu. Joulukirjeet kirjoitettu (käsin), postitettu. Koti siivottu lattiasta kattoon. Piparit leivottu (lahjoiksi, asumme ulkomailla eli niillä lahjotaan opet ja työtoverit ja kaverit). Tärkeät ruoat (kinkku ja kalat) tilattu. Ruokatoimitus varattu aatonaatoksi. Ekaa kertaa joulukalenterit oli ostettu ennen joulukuuta (nuorin on nyt 15v. eli jokusen vuoden olen yrittänyt... )
Oikeasti, mä en ole näin organisoitu ihminen, mitähän mulle on tapahtumassa? :D
No, mulla on kaveri joka uudenvuodenaattona aloittaa exceliin joululistan. Kaikki lahjottavat saavat värikoodin ja lahjojen ostaminen alkaa silloin- ullakko on täynnä värikoodattuja paketteja. Muista hankinnoista ja tehtävistä en edes ala puhumaan :)
Miten teillä, oletteko superorganisoijia, vahingossa onnistujia, viimetippailijoita, stressaamattomia vai minkälaisi jouluvalmistelijoita palstalta löytyy?
Kommentit (5)
stresaamaton viimme tipan onnistuja...kait...en edes tiedä vielä koska on Joulu....miljoona muuta asiaa työn alla
No rehellisesti, mitään en ole vielä tehnyt.
Haluaisin olla jo tuossa vaiheessa, mutta en ole lähelläkään. Pari lahjaa ostettu.
Oon sopivassa vaiheessa. Kohta just kinkku menossa leivinuuniin koska huomenna on meidän ihanan ystäväporukan pikkujoulut 😍
Ei hyvänen aika nyt.