hiivätulehduksen kotihoito?
eli vinkkejä kehiin?
piimä, maustamaton jugurtti, ilmeisesti auttavat?
toista kertaa elämässäni taitaa olla hiiva päällä, ei kivaa.
ei jaksaisi noita lääkkeitäkään käyttää, eli luonnonmukaiset hoidot hiivaan kiinnostavat.
kiitos jo etukäteen.
Kommentit (7)
Laittaako joku ihan oikeesti PIIMÄÄ pikkuhousunsuojaan hoitaakseen hiivatulehduksen???
jos saan hiivan hoidettua ns. jääkaappitavaralla tai muuten kotikonstein, teen mielummin niin. vältän turhaa lääkkeiden ottoa, ja hiivastahan tulee helposti kierre noiden apteekin lääkkeiden kanssa.
jos siis pitkittyy, ei lähde pois, toki käytän apteekin tuotteita. mutta jos saan sen pois muutenkin, vältän lääkkeitä.
toiseksi olen kotona kahden alle 2v kanssa, en jaksaisi lähteä apteekkiin minne on kilometrejen matka.
nyt perusteltuani miksi en lääkkeitä tahdo käyttää, voisin ottaa vielä vinkkejä vastaan ;-)
kiitos piimä-vinkistä, pitää kokeilla.
c-vitamiinin pitäisi kanssa auttaa, toimiikohan karpalomehu, sillä olen ainakin vti:n hoitanut..
ap kiittää :-)
ja mulla on ollut elämäni aikana 2 hiivatulehdusta (eka parikymppisenä ja toka hiljattain). Molempiin hain lääkityksen apteekista, että sellainen tulehduskierre minulla. Mutta läträä ihmeessä piimällä =)...
Sitä piimää voi ihan sivellä iholle, auttaa paremmin.
Kyllä, monet käyttävät piimää/maustamatonta jugurttia hoitona.
ja se toimii.
Moneen vaivaan löytyy kotoota lääkkeet, ei aina ne apteekin tuotteet ole parhaita..
T.
Kirvelee vähän mutta takuuvarmasti tehoaa, kun muutaman kerran käytät. Kokemusta on.
Kun kerran tuohonkin ällöttävään vaivaan on niitä keksitty. Helpommalla pääset kun marssit apteekkiin, tuskin kukaan on vielä hiivalääkkeisiin kuollut. T. itsekin TURHAA lääkkeidenkäyttöä välttävä