Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso lähdössä pikkujouluilemaan, miten estän?

Vierailija
01.12.2017 |

En halua avokin osallistuvan työpaikan pikkujouluihin ja olenkin tämän hälle ilmoittanut. Hän ei kuitenkaan ottanut toivettani kuuleviin korviin, aikoo kuulemma mennä ja minun pitää kestää se.
Syy miksi en halua että menee, on se että mies vetää järkyttävät kännit vaikka lupaa juoda vain muutaman. Kotiin tulee aamuyöstä vaikka pyydän ettei ole myöhään. Mietin jo vakavasti että pyydän lasta leikkimään kipeää karkkipussi palkalla, mutta se taitaa olla lasta kohtaan väärin. Itse olin juuri kipeä niin on turhan läpinäkyvää jos taas joku tauti pirulainen iskee. Kellään mitään ideoita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee paneen, niin sitä ei estä mikään.

Vierailija
2/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle hyvä idea: kasva aikuiseksi ja päästä puoliso kerran vuodessa pikkujouluihin. Vietä kiva ilta yhdessä lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä nuoria :( 

Koita psyykata itsesi nyt niin, että kestät kyllä. Joskus täytyy kärsiä kurjaa fiilistä, ja se hetki sinulla on nyt. Huomenna on päivä uusi, vain n. 14h uuteen aamuun, se menee äkkiä vaikka vähän kärvistellessäkin. Tsemppiä ap <3

Vierailija
4/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä mitenkään estä. Yrityksistä kieltää on luultavasti enemmän haittaa kuin hyötyä. Paremmin toimisi luultavasti porkkana joku hyvä syy miksi hän viettäisi mieluummin aikaa kanssasi kuin työpaikan pikkujouluissa ryypäten.

Vierailija
5/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet hallaa parisuhteelle, jos valehtelet tuollaisista sairastumisista. Jos rakastat puolisoa, kai haluat hänenkin saavan joskus tehdä jotain vapaasti? Kunhan ei kovin usein örvellä, niin kyllähän joskus kestää. 

Nyt sinun oma pelkosi on suurempi kuin rakkautesi, mutta kuten Raamattukin sanoo: Rakkaudessa ei ole pelkoa! Voisit yrittää analysoida, mitä pelkäät eniten, mitä toiseksi eniten, ja miksi. Lapsuuden jutuistakin nämä voi kummuta.

Vierailija
6/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetu ulko-oven eteen. Ei se sua jaksa siirtää, ja ohi ei mahdu.

Vierailija
7/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat puketua, meikkailla ja höyrytä että kiva kun lähdemme yhdessä! Loppuu mieheltä into.

Vierailija
8/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pakottaa miehen olemaan vain kotona ilman mitään omaa elämää?

Vierailija
9/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa pannaan aina, se on sääntö. Elämä jatkuu maanantaina normaalisti.

Vierailija
10/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kyllä miettisin pikimmiten, että kuinka paljon vuodesta avokkisi on muutoin miellyttävä ja mukava, että haluat jatkaa hänen kanssaan yhdessä oloa. - Vai kannattaisiko sittenkin harkita paluuta sinkuksi, jos kumppanin juominen on sellaista, ettei hän pysty sitä lainkaan hallitsemaan; kun vaikea uskoa, että vuodessa pikkujoulut olisi ainoa paikka missä kumppanisi unohtaisi kohtuuden. 

Vierailija
11/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lapsen kanssa hotelliin/ystäville yökylään.

Vierailija
12/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä juhlimaan. Se on aikuinen ihminen.

Keksitte lapsen kanssa muuta kivaa.

Vierailija
13/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelet saaneesi sairauskohtauksen. Kouristelet ja sätkit lattialla ja käännät silmän valkuaiset näkyviin. Ukko soittaa hädissään ambulanssin mutta siihen mennessä alat jo palautumaan kohtauksestasi. Todennäköisesti vievät sinut kuitenkin päivystykseen. Ukon on silloin jäätävä lapsen kanssa kotiin ja tsadaa! Eipä pääse ukko silloin pikkujouluihin ja voit huokaista vuodeksi helpotuksesta.

14/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sinua ap ei siis haittaa hänen juhliin lähtö muuten, mutta hän juo itsensä mielestäsi huonoon kuntoon? Jos asia on näin, niin ongelmasi (ehkä myös hänen) on hänen alkoholinkäytössä. Itse yrittäisin saada hänet tajuamaan käytöksensä vaikutus sinuun, mutta myös hyväksymään että aikuista ihmistä ei voi määrätä toimimaan tahtonsa vastaisesti (virkavalta poikkeuksena). Jos hän on sitä mieltä että hänen tilansa ei ole ongelma, niin silloin sinun on joko hyväksyttävä se tai punnittava vaihtoehtojasi.

Älä sotke lapsia tällaiseen, ei heillä ole mitään mahdollisuutta parantaa tilannetta. Päinvastoin.

Vierailija
15/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ajotielle poikittain makaamaan, tuskin se sinun ylikään ajaa.

Vierailija
16/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo teidän suhde kovin vakaalla pohjalla, jos mies ei saa mennä pikkujouluihin. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
17/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostat, sanot,että lähdet itse vuorollas ulos ja tulet taksa pilkulleen silloiun kun hänkin.Parsta on uhkailla,että mitäköhän itse teen sitten kun jään yksikseni,mutta jos lapsi kotona niin ei toimi.Mun mies selitteli mulle,että varmaan joskus tulee työmatkaa,mutta olen vihjaissut,että sepäs ikävää;) niin ei ole työmatkaa kuulunut.Pelkää ite enemmän mun pettämisiä ja siitäpä saa

Vierailija
18/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mies voi mennä ja sinä menet myös;)

Vierailija
19/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ajotielle poikittain makaamaan, tuskin se sinun ylikään ajaa.

Ei kai se autolla lähde kun meinaa juoda perseet olalle...

Vierailija
20/22 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele miehellesi että sun äiti on kuollut ja feikkaa suremista koko ilta. Paljasta totuus huomenna niin voin luvata, että miehesi reaktion nähdessäsi toivoisit että hän olisi sittenkin mennyt vaan sinne pikkujouluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän