Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti lähtevänsä matkoille jouluna vaikka tietää minun jäävän yksin

Vierailija
01.12.2017 |

Näin kivasti minulle teki. Aika shokki. On kuulemma uuden vuodenkin pois. Millainen mies tekee tuollaista? Puolitoista vuotta ollaan tapailtu.
Olin jo ruokia myöten suunnitellut meille kaiken. Kerroin hänelle jo pari kk sitten, että koko suku vanhemmat ja muut sisarukset menevät veljelleni, jonka vaimo ilmoitti ettei minua halua sinne, ei ole kuulemma tilaa kun porukkaa tulee niin paljon. Ystävät pois joulun. Mitäköhän sitä keksisi yksinään jouluna?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin veljen kanssa ja kysyin uudelleen voisinko tulla sinne heille aatoksi niin se ongelma on siinä ettei kuulemma ole nukkumapaikkoja tarpeeksi. Vaimo on siellä nyt jo pinna kireällä, joten en viitsi alkaa ruinaamaan. Jotenkin hävetti kertoa jääväni yksin jouluna. Ap

Voi luoja, nukkumapaikoista kiinni! Onneksi eivät ole näkemässä meidän suvun yhteisjuhlia ja yöpymisjärjestelyjä! Kannetaan petivaatteet mukana ja ne joiden kroppa kestää nukkuu lattialla. ( Ei me laiskat vaivauduta ilmapatjoja pumppaamaan.) Höpötellään myöhälle niitä, näitä ja välillä menee hervottomaksi nauramiseksi kun väsyttää ja silti joku vääntää juttua puolinukuksissa, päälle vielä se että kovin kuorsaaja nukahtaa yleensä ensimmäisenä. (18 henkeä viimeksi 😂)

Vierailija
22/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta tapailtu???? kyllä minäkin lopettaisin jo tuon ajan jälkeen omaa elämääni suunnittelemaan kun ei homma tahdo edistyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vegaani?

Vierailija
24/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin veljen kanssa ja kysyin uudelleen voisinko tulla sinne heille aatoksi niin se ongelma on siinä ettei kuulemma ole nukkumapaikkoja tarpeeksi. Vaimo on siellä nyt jo pinna kireällä, joten en viitsi alkaa ruinaamaan. Jotenkin hävetti kertoa jääväni yksin jouluna. Ap

Olisiko siellä veljen lähistöllä hotellia johon voisit mennä yöksi? Entä, jos itse lähtisit jonnekin? Esim helsingissä paavalin kirkossa oli ainakin ennen jouluyön messu.

Seurakuntaan voi hyvin mennä jouluna vaikkei muuten käviskään.

Vaikuttaa siltä että tapailemasi mies ei ole se oikea, vaan pitää sinua jotenkin varalla. Vuosi vaihtuu, käännä uusi lehti elämässäsi, älä suostu kumipalloksi enää.

Vierailija
25/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt, että millainen mies lähtee jouluksi pois luotasi. Vastaus: mies, joka ei kestä sitä, että sinä suunnittelet hänen tekemisensä, syömisensä, tapansa viettää joulua. Mies, joka tajuaa, että olet tekemässä hänestä tyhjäpäistä marionettia, jonka pitää näytellä suunnittelemassasi joulunäytelmässä eikä hänellä ole aikeitakaan niin toimia. Sillä miehellä on oma elämä, ei hän tarvitse sinua päättämään, mitä syö

Mikä ihmeen joulunäytös, jos ap on kahdestaan miehensä kanssa? SIlloin puhutaan suut suoriksi kuin aikuiset eikä lähdetä yksin lomailemaan kuin raukkamainen pelkuri. Jos oikeasti kokee elävänsä kulisseissa, asioista voi ja pitääkin puhua, eikä esitetä toiselle että kaikki on hyvin (ja sitten hiljaa syytellä toista vaikka toinen ei edes tiedä ongelman olemassaoloa).

Ap itse kertoi suunnitelleensa heille joulun ruokineen kaikkineen. Ja todennäköisesti on kertonut miehelle, millainen joulu heillä on. Mieheltä ei ole kysytty mitään. Eikö ole ensisijaisesti ap:n tehtävänä kertoa siitä, mitä kuvittelee tapahtuvaksi eikä miehen velvollisuus udella, että mitä mietit.

Vierailija
26/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta joulusta olette syksyn mittaan sopineet? Kai te olette keskustelleet joulunvietosta, jos mies tietää, että jäät yksin, kun ei veljelle mahdu. Onko mies tähän asti ollut tulossa luoksesi, suunnitellut kuusenhakureissua, miettinyt kinkun kokoa jne.? Vai oletko miehelle kertomatta suunnitellut joulua etkä ole huomannut, että ette yhdessä puhu siitä, kaikki perustuu sinun olettamuksiisi yhdessäolosta.

Vierailija
27/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap:lle. Mies ja veljenvaimo kuulostavat oikein taivaanlahjoilta...!

Kuule, yksin olemisessa ei ole mitään hävettävää. Keksit jotain tekemistä yksin sitten, käyt vaikka joulukirkossa vaikket olisikaan uskovainen, askartelet, menet konserttiin. Joulutapahtumia on lähes joka kaupungissa.

Vierailija
28/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
29/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuitko pari kuukautta sitten miesystäväsi viettämään joulua kanssasi? Siis ennenkuin hän oli ehtinyt varata matkan? Hyvin monet miehet ovat aika putkiaivoisia eivätkä ymmärrä vihjauksia. Mä olen nainen, mutta myös putkiaivoinen. Mulle pitää sanoa suoraan, jos multa haluaa jotain. Olen pahoillani puolestasi, kun joulusuunnitelmasi menivät nyt mönkään,  mutta meille putkiaivoille pitää ihan oikeasti sanoa " tulisitko viettämään joulua kanssani?" eikä "veljeni perheelle tulee jouluksi niin paljon porukkaa, että siellä ei ole yöpymispaikkaa mulle". 

Tiedän, että saan alapeukutuksia tästä kommentistani. Niin mä saan kuulkaa ihan livemaailmassakin, kun en osaa reagoida piiloviestintään :D 

Vierailija
30/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö sun vanhemmat, ettei sua huolita veljen luo?

Vierailija
31/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kälysi ei halua sinua heille jouluksi ja tapailukaverisikin on mieluummin muualla. Mitä se kertoo sinulle sinun toivottavuudesta seuralaisena?

Täsmälleen näin, eli ap:lle tekee oikein hyvää olla ihan yksin ja omassa seurassaan viikko.

Vierailija
32/32 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö sun vanhemmat, ettei sua huolita veljen luo?

Vanhemmille valitus asiasta ja vanhemmat saa haukkua veljen vaimon. Sitten ap pääsee sinne ja kaikki on onnellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi