Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisellako etuveitikka???

Vierailija
01.12.2017 |

Kauhee debatti kotona, kun mies väittää, että naisella on etuveitikka. Musta se on kyllä miehellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäsi paljastuu huolestuttavia puolia. Millaisista naisista hän oikein pitää?

Vierailija
2/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niitä harvoja asioita nykyaikana, jossa kristillinen ihmiskuva on nostettu kunniaan. Ikuisen sielun todistus omasta olemuksestaan menee yli maallisen ja epätäydellisen kehon ulkoisista tunnusmerkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä leikkisästi sellaistakin väittää, mutta kyllä minun silmissäni sellainen mies vaikuttaa hönöltä. Molemmilla on kyllä takahuokonen mutta ei etuveitikkaa.

Vierailija
4/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niitä harvoja asioita nykyaikana, jossa kristillinen ihmiskuva on nostettu kunniaan. Ikuisen sielun todistus omasta olemuksestaan menee yli maallisen ja epätäydellisen kehon ulkoisista tunnusmerkeistä.

Hitto miten nopeasti päästiin etuveitikasta ikuiseen sieluun.

Vierailija
5/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

etuasiakas-veitikka kirjoitti:

Voihan sitä leikkisästi sellaistakin väittää, mutta kyllä minun silmissäni sellainen mies vaikuttaa hönöltä. Molemmilla on kyllä takahuokonen mutta ei etuveitikkaa.

Hahaha olin jo unohtanut palstan legendaarisen huokosen! Entä jos siinä on mutka?