Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Kanini nakersi Konjac-kasvosientä!!!

Nadi
01.12.2017 |

Olin siis päästänyt kanini vapaaksi huoneeseeni. Otan aina kaikki johdot yms vaaralliset jutut pois kun päästän kanin ulos häkistään. En ollut huomannut että konjac-sieni oli pudonnut lattialle. Huomasin sitten jonkin ajan päästä että kani nakertaa jotain tyytyväisenä. Konjac-sienihän se oli ja puolet melkein syöty!! Onko siitä haittaa kanilleni? Sienihän on biohajoava mutta voiko se silti tehdä kanilleni pahaa?? Oon todella huolissani :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tippunut "vahingossa", just.

Pissiksillä on se paha tapa jättää KAIKKI pitkin lattioita.

Jos nyt pelkäät kanin puolesta, niin hittooko täältä kyselet.

Eläinlääkäri olis oikeampi paikka.

Korjaa ne romus lattialta seuraavan kerran paremmin....

Vierailija
4/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat vaan tilannetta, mulla oli yks tuhma pupu joka söi kylppäristä muoviletkuja ja semmoista vaahtomuovi mattoa.

Ihan hyvin kumminkin vielä puksuttaa.

Vierailija
5/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakkipäinen kani voi käyttäytyä arvaamattomasti, mm rähistä ja oksennella. Sinuna pitäisin häkissä kunnes selviää.

Vierailija
6/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös alkaa haastaa riitaa isommilleen.

Vierailija
7/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konjakkipäinen kani voi käyttäytyä arvaamattomasti, mm rähistä ja oksennella. Sinuna pitäisin häkissä kunnes selviää.

Kanit eivät oksenna. Koskaan.

Vierailija
8/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraat vaan tilannetta, mulla oli yks tuhma pupu joka söi kylppäristä muoviletkuja ja semmoista vaahtomuovi mattoa.

Ihan hyvin kumminkin vielä puksuttaa.

Outoja eväitä tarjoat miehellesi!

Vierailija
9/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai voi myös itse mennä sinne häkkiin siksi aikaa, kunnes se otus on potkaissut tyhjää.

Vierailija
10/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa kaikki ihmiset, joiden kämppä on paskainen ja tavarat lattialla hujan hajan. Pthui!

Vierailija
11/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, soita eläinlääkärille ja kysy. Jos kani lopettaa syömisen, on aika kiire sinne lääkäriin sitten jo.

Vierailija
12/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on 100% luonnonkuitua, puput syö luonnosa paljon kovempaakin materiaalia. korkeitaan kakkaa semmosia pikkuruisia konjac-sieni palleroita :3

Vierailija
13/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on haittaa. Jos ei papanoi normaalisti, käy ostamassa parafiiniöljyä apteekista.

Vierailija
14/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kaneista mitään joten olen varmasti väärä henkilö kommentoimaan. En silti usko että kanilla on hätää kun sieni on biohajoavakin. Jyrsiihän ne luonnossakin mitä sattuu ruokaa etsiessään. Tarkkaile pupun vatsan toimintaa; kakkaako, syökö, juoko? Jos oikein huolestuttaa niin soita varoiksi eläinlääkärille ja kysy onko pupu vaarassa. Toistan: en usko että on.

15/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako turvota vatsassa, kun turpoaa kostutettunakin?

Vierailija
16/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, AP. Konjakkisienet ovat täysin harmittomia ja vauvatkin voi niitä syödä ilman että myrkyttyy.

Mutta yritä saada kani juomaan paljon vettä, nuo sienet imee nesteet joten jos vatsassa on isoja paloja, ulostamisen kanssa voi olla pienoisia ongelmia parit ekaa päivää.

Vierailija
17/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on 100% luonnonkuitua, puput syö luonnosa paljon kovempaakin materiaalia. korkeitaan kakkaa semmosia pikkuruisia konjac-sieni palleroita :3

Juuri näin. Ap, voit oll huoleti!

Vierailija
18/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo ole luomutuote joten luulisi että kanin maha kestää sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi