Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v nainen voisitko ihastua 52v mieheen? Nainen miettii..

Vierailija
01.12.2017 |

Minuun on ihastunut tällainen mies enkä itse tiedä miten suhtautua..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko ihastuu tai sitten ei. Ei se sieltä järkeilemällä tule, se sopiva tunne.

Itse ihastuin 16 v vanhempaan mieheen, tunne oli molemminpuolinen. Aikamme asuttiin yhdessä ja leikittiin perhettä, sitten erottiin.

Vierailija
2/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa hänelle maksamakkarakeittoa. Se yleensä ratkaisee ihmssuhdeongelmat.

https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 36 -vuotias, kun ihastuin mieheen, joka oli 59v. Nyt olen 38v ja mies 61v ja tapailemme. Olen rakastunut ja haluaisin enemmänkin suhteelta. Ei iällä ole väliä, kun rakkaus löytyy.

Vierailija
4/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa joo

Vierailija
5/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ihastuin ja huomasin aika pikaisesti, että ikäero oli liian suuri. Ukkoa kiinnosti lähinnä näyttää kavereilleen, että hänellä on näin nuori nainen. Minua ei tämmöinen kiinnostanut lainkaan.

Vierailija
6/6 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin 20v. ,sain ihanan pojan mieheni kanssa, kunnes alkoi se tavallinen ryyppäys/hakkaus/ase ohimolla meininki. Sitä kestin 5v. Sitten tapasin komean, ihaillun, hyvin siististi käytös tavoiltaan hän, mutta olinkin varakkaampi, joten alkoi pummailla rahaa milloin mihinkin. Petti minua tosi törkeästi. Se loppui siihen, vaikka olin aivan hulluna häneen. Itkin itseni uneen joka ilta. Tapasin ihan sattumalta tansseissa miehen, joka oli leski ja vieläkin kantoi sormusta sormessa, koska vieläkin kantoi muistoja ex-vaimostaan. Kerroimme toistemme tarinat toisillemme ainakin kuukauden ennen kuin rakasteltiin. Tämä tarina kertoo, jotta syvä ystävyys tulee ehkä myöhemmin, kuin se ensi rakkaus. Mieheni on 75v. ja minä 61v. Minä olen aina ajatellut, että ensimmäinen rakkaus oli nuoruuden rakkaus, toinen oli intohimo ja kolmas on ystävyys, luottamus, turvallisuus, paras kaveri, joka ei satuta ei ruumiillisesti eikä henkisesti. Ei haittaa ikäero!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän