Iltalehden jatkuva läskipropaganda
En tajua tuota että tuo Iltalehden "tyyli.com" syöttää VIIKOTTAIN tuota läskipropagandaansa. Siellä haukutaan hoikkia ja kauniita malleja ja ihaillaan "plusmalleja" ja tätä ihme aivopesua tulee jatkuvalla syötöllä. Siellä on jotkut läskiaktivistit ilmeisesti ottaneet vallan.
Kommentit (16)
No jaa. Suurin osa mediasta toimii päinvastoin. Eli jos suhteellisuuden tajua on, niin tuohan on vain hyvä, että on jotain muutakin kuin yleistä laihuuden ihannointia ja muuta paskaa, joka tekee vain nuorista heikolla itsetunnolla varustettuja reppanoita ja tulevia mielisairaita.
Nytkö se lihavuus ei sitten enää olekaan epäterveellistä, kiva!
Ja toinen huvittava asia on, että nämä reilusti ylipainoiset määritellän "kurvikkaiksi".
Vierailija kirjoitti:
Aika hölmöä sanoa, että lihavuus olisi epäterveellistä ja sairastuttavaa, vaikka oikea syy on se ruoka, jolla se lihavuus on hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Paljon epäterveellisempää on istuminen.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Suurin osa mediasta toimii päinvastoin. Eli jos suhteellisuuden tajua on, niin tuohan on vain hyvä, että on jotain muutakin kuin yleistä laihuuden ihannointia ja muuta paskaa, joka tekee vain nuorista heikolla itsetunnolla varustettuja reppanoita ja tulevia mielisairaita.
Vierailija kirjoitti:
Ja toinen huvittava asia on, että nämä reilusti ylipainoiset määritellän "kurvikkaiksi".
Sitähän he ovat. En ymmärrä mikä siinä on huvittavaa? Paljon rumempi sellainen kumitissinen ja isoperseinen laiha on, vaikka kurveja toki hänelläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hölmöä sanoa, että lihavuus olisi epäterveellistä ja sairastuttavaa, vaikka oikea syy on se ruoka, jolla se lihavuus on hankittu.
Eikö se nyt ole yks ja sama? Vai oletko montakin salaatilla itseään lihottanutta tavannut? Toinen luokkansa on nämä "mulla on läskigeeni"-selittelijät, onpa kumma kun tuollaisia läskigeenejä ei näy missään alkuasukasheimoissa suuremmin missä eivät mätä suuhunsa rasvaroskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole yks ja sama? Vai oletko montakin salaatilla itseään lihottanutta tavannut? Toinen luokkansa on nämä "mulla on läskigeeni"-selittelijät, onpa kumma kun tuollaisia läskigeenejä ei näy missään alkuasukasheimoissa suuremmin missä eivät mätä suuhunsa rasvaroskaa.
FTO-geenit ovat olleet niillä alkuasukasheimoillakin, mutta he eivät ole syöneet ihmiselle sopimatonta länsimaista ruokaa. Eli syy on länsimaisessa ruoassa, ei ihmisessä.
Ei se syyllistäminen toimi.
Mä olen paksu, ollut jo vuosia. Jotenkin vaan olen pesiytynyt tonne sohvalle ja herkut maistuneet enemmän kuin pitäisi. Olen vihanut omaa ulkonäköäni jo vuosia, mutta kiitos Jenny Lehtisen Vaakakapinan, olen alkanut olemaan itselleni armollisempi. Olen kokoa 52, entä sitten? Itsensä hyväksyminen on kaiken alku. Pikkuhiljaa ovat karkkipussit alkaneet vaihtua hedelmiin. Usein syön salaattia ruoaksi. Nämä ei tapahdu aina, mutta joka kerta saa mut lähemmäksi tavoitteitani. Olen alkanut urheilemaan, salilla käyn 2-3 kertaa viikossa. Parantunut lihaskunto on tehnyt ihmeitä koko olemukselleni ja kunto on kasvanut huomattavasti.
Enää en vihaa itseäni ja istu kotona piilossa, koska en kehtaa näyttäytyä muille. Ja tämä kaikki johtuu siitä, että myös isoja naisia näkyy mediassa. Siltikin laihojen panettelu ei ole koskaan oikein, mutta ei lihavuuttakaan tarvi aina tulla negatiivisesti kommentoimaan. Jokainen meistä tietää terveyshaitat, kyseessä onkin enemmän se henkinen puoli.
joku laiska vihervajukki siellä tuomitsemassa muita kun eivät elä samalla tavalla kuin hän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän he ovat. En ymmärrä mikä siinä on huvittavaa? Paljon rumempi sellainen kumitissinen ja isoperseinen laiha on, vaikka kurveja toki hänelläkin on.
Tämä on sinusta se ainoa muu vaihtoehto?
Sama ärsyttää minua. Plus koossa ei ole mitään ylpeiltävää, enkä tarkoita tällä ulkonäköä vaan terveyttä. Lihavia uhkaa monet sairaudet, joita sitten yhteisistä rahoista maksetaan. Esimerkiksi diabetes yleistyy vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
joku laiska vihervajukki siellä tuomitsemassa muita kun eivät elä samalla tavalla kuin hän
Mutta ilmeisesti on ihan ok, että ylipainoiset mollaavat hoikkia.
Termi "plusmalli" pitäisi olla "laardimalli".
Lopettivat iltatytön niin jotenkin pitää asia korvata muilla tissijutuilla.