Runkkauksen hillintä
Monella naisella ja miehellä on ongelma siitä, että mies runkkaa liikaa eikä pane riittävästi vaimoaan.
Olen itse käyttänyt runkkaamisen toppuutteluun ja vähentämiseen oheista painavaa metallitulppaa, joka venyttää virtsaputken sulkijaa kivuliaasti 11 mm paksuudellaan.
https://antishop.fi/shop/smart-penisplugi
Lisäämällä Voltarenia sekä virtsaputken sisäpuolelle että terskaan, on kipu pienempi. Eipä tee mieli runkata kun tämä tulppa on kyrvässä. Sitä voi pitää tuntitolkulla ja virtsata siinä olevan putken läpi.
Kommentit (5)
Vielä: Vaimon kanssa pannaan pari kertaa viikossa. Lisäksi runkkaan pari kertaa viikossa. Hillintätemppuja siinä väleissä. Olemme tyytyväisiä. Olen 70 v, vaimo pari vuotta nuorempi.
Miksi moinen... Voi elämä heikkoa tahdonvoimaa!! Te lihavat läskit, joilla ei ole mitäån itsekuria :D
Vanha_runkkari_aviomies kirjoitti:
Ap jatkaa:
PS. Aloittelijan ei kannata yrittää 11-millistä. Aloita 8-9-10-millisillä.
Tässä 11-millisessä on pallon takana kaula (ks. kuva yllä linkissä). Kun virtsaputken suu supistuu kaulan ympärille, paine helpottaa, mutta vehkeen poistaminen on erittäin vaikeaa, kun kaulan reuna on jyrkkä. Kyllä siinä veripisara herahtaa ja kauhu tulee omaan kaulaan. Siksi kiedon tulpan kaulan ympärille pari kumilenkkiä, jotak estävät suun supistumisen. Silloin tulpan saa pois varsin helposti ilman verenvuodatusta.
Meillä on ongelmana se, että vaimo haluaa seksiä niin vähän, että joutuu runkkaamaan paljon kun ei pettääkään halua ja munkiksi minusta ei ole.
Ap jatkaa:
PS. Aloittelijan ei kannata yrittää 11-millistä. Aloita 8-9-10-millisillä.
Tässä 11-millisessä on pallon takana kaula (ks. kuva yllä linkissä). Kun virtsaputken suu supistuu kaulan ympärille, paine helpottaa, mutta vehkeen poistaminen on erittäin vaikeaa, kun kaulan reuna on jyrkkä. Kyllä siinä veripisara herahtaa ja kauhu tulee omaan kaulaan. Siksi kiedon tulpan kaulan ympärille pari kumilenkkiä, jotak estävät suun supistumisen. Silloin tulpan saa pois varsin helposti ilman verenvuodatusta.