Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pettäjä kiinni?

Jutta
01.12.2017 |

Miehen käyttäytymisessä on paljon viitteitä pettämisestä. On osannut hyvin peitellä tekosiaan. Ei tunnusta mitään, mutta suuttuu suunnattoman paljon kun huomaa minun tutkivan esim. kännykkäänsä (on kuitenkin lupa ja antanut salasanat). Paljon on poistellut historiaa ja puheluita jne. Onko hyviä ideoita miten sen saisi nalkkiin?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on luotto noin vähissä niin eikö olisi parempi vaan lopettaa suhde? Mikä pointti ylipäätään niillä todisteiden saamisella on? Ajatteletko ehkä, että mies tekee parannuksen kun sinä pääset todistamaan ylivertaisen paremmuutesi. Tuon ajattelumallin päässä ei kyllä odota terve suhde.

Vierailija
2/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jäänyt valehtelusta ja pienimuotoisesta chattipetturuudesta jo noin kk sitten kiinni. Käytännön syistä eroaminen in erittäin hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta kirjoitti:

Mies on jäänyt valehtelusta ja pienimuotoisesta chattipetturuudesta jo noin kk sitten kiinni. Käytännön syistä eroaminen in erittäin hankalaa.

Helpottuuko eron tekeminen, jos saat miehesi kiinni pettämisestä? Palkkaat yksityisetsivän.

Vierailija
4/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vakoilemaan tekemisiä.

Ei kannata antaa tilanteen olla sellainen että käytännössä on hankala erota. Aika ikävä tuollainen käytäntö.

Vierailija
5/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaisi tuollaista parisuhdetta? Miksi pettäjä pitäisi saada kiinni?

Vierailija
6/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on luotto noin vähissä niin eikö olisi parempi vaan lopettaa suhde? Mikä pointti ylipäätään niillä todisteiden saamisella on? Ajatteletko ehkä, että mies tekee parannuksen kun sinä pääset todistamaan ylivertaisen paremmuutesi. Tuon ajattelumallin päässä ei kyllä odota terve suhde.

No voihan olla että AP onkin aikeissa lopettaa suhteen, mutta haluaa ensin sataprosenttisen varmuuden sille että miehensä pettää. Kyllä mäkin haluaisin tietää onko mua petetty vai ei, ihan oman mielenrauhani takia ja siksikin, että sitten olisi helpompi mennä elämässä eteenpäin kun saisi asialle lopetuksen.

Vierailija
7/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta kirjoitti:

Miten tilanne muuttuisi jos ja kun saisit miehen kiinni pettämisestä?

Vierailija
8/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä. Eroaminen on hankalaa mutta sitten ei olisikaan jos saisi pettäjän kiinni.

Vierailija
9/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan olla että AP onkin aikeissa lopettaa suhteen, mutta haluaa ensin sataprosenttisen varmuuden sille että miehensä pettää. Kyllä mäkin haluaisin tietää onko mua petetty vai ei, ihan oman mielenrauhani takia ja siksikin, että sitten olisi helpompi mennä elämässä eteenpäin kun saisi asialle lopetuksen.

Salapoliisityö ei kyllä anna mitään mielenrauhaa... päinvastoin. Suhde kannattaa kyllä lopettaa ennenkuin se vie lopullisesti mielenrauhan. Entä jos puoliso mieluummin lopettaa suhteen kuin kertoo pettämisestä mustasukkaiselle kumppanille?

Vierailija
10/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta kirjoitti:

Miehesi pettää mutta sä vaan roikut epätoivoisesti...

Vierailija
11/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en ymmärrä. Eroaminen on hankalaa mutta sitten ei olisikaan jos saisi pettäjän kiinni.

Eroamiseen saisi tällöin pettämispaljastumisissa kunnon otteen ja vauhdin, eli tarkoittaa piste i:in päälle.

Vierailija
12/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä?

Vierailija
13/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota Maikkarille, että tuodaan "Rysän päällä (Cheaters)" tosi-tv Suomeen ja sun tapaus ekaan jaksoon.

Olisi siistiä nähdä suomiversio tuosta showsta!

Vierailija
14/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette yhdessä?

Minulla on vielä tunteita miestä kohtaan. Tähän mennessä tulleet pettämisjutut ovat vielä melko lieviä. Kaiken kukkuraksi olen kesällä saanut diagnoosin vakavasta parantumattomasta sairaudesta. Minun pitäisi nyt keskittyä oman terveyden ylläpitoon ja kuntoutukseen. Eroprosessi ja suuren talon myynti/muutto vievät liikaa voimavaroja. Oman mielenterveyden vuoksi haluan saada totuuden selville vaikka se miten kauheaa olisikin. Nyt mies haukkuu vainoharhaiseksi. Kaipa se eroprosessissa ehkä jopa helpottaisi jos tulisi koko totuus esille.  Lasten vuoksi hän ei ilmeisesti halua kertoa. Haluaa olla lasten silmissä parempi.

Vierailija
15/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul kävi klassinen. Tyttöystävällä alko tulee pidennettyjä työvuoroja, kännykkää vahdittiin, hälytyslähtöjä duuniin jne jne. Sanoin jo silloin, että jos sulla on sutinaa muualla niin pysy sit muualla.  Kiisti kaiken tietenkin. Kuulin sen frendiltä raflas, että se on asuntovaunussa. Olin hä?. Vttu asuntovaunussa. Sain tietää missä se on ja avasin oven.. Pyysin kotiavainta pelkästään ja sanoin, että kamat sit tuut hakee portilta vklopun aikana. Siivoo täällä vaunussa, et saat kamas tänne. Jos et hae, niin ne lähtee sorttiasemalle. Kauhusta jäykkänä alko inisee ja se äijä alko uhoo. Sille äijälle sanoin, että en tullut tänne haastaa riitaa. Tulin hakemaan avaimeni pelkästään ja ilmottaa ettei takas ole tulemista. Asunto on siis minun.  Siellä se sit itki ovella myöhemmin ja oli pahoillaan kaikesta... Mun mielestä se oli pahoillaa ku jäi kiinni. Kai se asuu siellä asuntovaunussa.

Vierailija
16/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo oikeen ikinä ymmärtänyt joidenkin tarvetta saada tutkia puolisonsa kännyköitä. Osoittaa jo lähtökohtaisesti sen, että luottamusta ei ole. Sillon pitää nostaa kytkintä.

Vierailija
17/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette yhdessä?

Minulla on vielä tunteita miestä kohtaan. Tähän mennessä tulleet pettämisjutut ovat vielä melko lieviä. Kaiken kukkuraksi olen kesällä saanut diagnoosin vakavasta parantumattomasta sairaudesta. Minun pitäisi nyt keskittyä oman terveyden ylläpitoon ja kuntoutukseen. Eroprosessi ja suuren talon myynti/muutto vievät liikaa voimavaroja. Oman mielenterveyden vuoksi haluan saada totuuden selville vaikka se miten kauheaa olisikin. Nyt mies haukkuu vainoharhaiseksi. Kaipa se eroprosessissa ehkä jopa helpottaisi jos tulisi koko totuus esille.  Lasten vuoksi hän ei ilmeisesti halua kertoa. Haluaa olla lasten silmissä parempi.

Ymmärrän, että eroprosessi on rankka ja sun pitää nyt ensisijaisesti keskittyä omaan terveyteesi, mutta toisaalta taas eikö tuo murehtiminen ja epäily syö ihan hirveästi voimia? Eli siis onko nykyinen tilanne sen ideaalimpi antamaan voimia keskittyä sairautesi selättämiseen?

Itse ajattelen (well, helppo sanoa ulkopuolisena...) että jos nyt pääsisit eroon miehestä joka lähes sadan prosentin varmuudella pettää sua ja pitää aivan pilkkanaan, voisit keskittyä sitten sairautesi selättämiseen ja siinä sivussa vähän huomaamattasikin käsitellä eroa, jolloin kuitenkin enimmät voimavarat menisivät sairauden voittamiseen ja sitten kun olisi aika käsitellä ero ihan loppuun asti, olisit jo siinä toipumisen ohessa ehkä toipunut pahimmasta eroikävästä. Voi olla, että näin ei olisi eikä tuollainen järjestely toimisi sulle, mutta voin vain kuvitella miten kuluttavaa tuollainen epätietoisuus, epäily ja pelko pettämisestä on. Tsemppiä!

Vierailija
18/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette yhdessä?

Ymmärrän, että eroprosessi on rankka ja sun pitää nyt ensisijaisesti keskittyä omaan terveyteesi, mutta toisaalta taas eikö tuo murehtiminen ja epäily syö ihan hirveästi voimia? Eli siis onko nykyinen tilanne sen ideaalimpi antamaan voimia keskittyä sairautesi selättämiseen?

Itse ajattelen (well, helppo sanoa ulkopuolisena...) että jos nyt pääsisit eroon miehestä joka lähes sadan prosentin varmuudella pettää sua ja pitää aivan pilkkanaan, voisit keskittyä sitten sairautesi selättämiseen ja siinä sivussa vähän huomaamattasikin käsitellä eroa, jolloin kuitenkin enimmät voimavarat menisivät sairauden voittamiseen ja sitten kun olisi aika käsitellä ero ihan loppuun asti, olisit jo siinä toipumisen ohessa ehkä toipunut pahimmasta eroikävästä. Voi olla, että näin ei olisi eikä tuollainen järjestely toimisi sulle, mutta voin vain kuvitella miten kuluttavaa tuollainen epätietoisuus, epäily ja pelko pettämisestä on. Tsemppiä!

Lisään vielä sen verran, että olisiko talon myyminen ja kaikki siihen liittyvä pakko hoitaa heti? Eikö sulla olisi mahdollisuutta esimerkiksi asua vanhempiesi/muun sukulaisen luona väliaikaisesti kunnes terveytesi olisi parempi ja enemmän voimia keskittyä eron käytännön asioihin? 

Vierailija
19/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan motivaatio eroamiseen kasvaisi huomattavasti.

Vierailija
20/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo oikeen ikinä ymmärtänyt joidenkin tarvetta saada tutkia puolisonsa kännyköitä. Osoittaa jo lähtökohtaisesti sen, että luottamusta ei ole. Sillon pitää nostaa kytkintä.

En mäkään kannata sitä, että tutkii toisen kännykän, mutta toisaalta ymmärrän sen. Ehkä et ymmärrä siksi, ettet itse ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa? Jos et ole koskaan joutunut tosissasi epäilemään kumppanisi uskollisuutta, voi olla vaikea ymmärtää miten piinaavaa se on, kun toinen salailee, toimii selän takana, sulla on melkein todisteet siitä, melkein täysi varmuus muttei kuitenkaan aivan. Ja pyynnöistä huolimatta toinen ei tule vastaan, ei kerro totuutta eikä pysty todistamaan olevansa luottamuksen arvoinen. Kun sitä jatkuu tarpeeksi kauan, siinä oikeasti alkaa hermo pettää ja tulee epätoivoiseksi ja tekee oikeastaan mitä vain saadaakseen totuuden selville kun toisella ei ole selkärankaa sitä kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi