Millaisen joulukalenterin avaat huomenna?
Minulla on ev. lut. seurakunnan joulukalenteri. Sain sen ilmaiseksi.
Kommentit (53)
Sellanen perus euron suklaakalenteri ja Aamulehden kuvakalenteri. :D
Vierailija kirjoitti:
Päädyin samanlaiseen rupusuklaakalenteriin kuin lapsena, kuvana on joulupukki ja enkeleitä, joka luukussa pieni pala pahaa suklaata. Olen viime vuosina testannut Dumle-kalenteria ja krääsäkalentereita, mutta tuossa halpiskalenterissa on nostalgiaa 💞
Sama! Niissä on nostalgiaa ja se joku juttunsa, eikä se suklaa edes ole niin pahaa!
Ostin itselleni Lumenen joulukalenterin.
Mulla on Ryhmä Hau -suklaakalenteri. Eka luukku just avattu!
Avasin juuri L’occitanen kalenterin ekan luukun ja sain kirsikankukantuoksuisen minisuihkugeelin. 🌸💕
Glitterin kalenteri täällä, ekasta luukusta tuli nätit korvikset
Sain postissa ilmaiseksi jonkun kuvakalenterin, varmaan juuri seurakunnalta. Meikkikalenteri olisi kyllä kiva. Voisin käydä kaupungilla katsomassa löytyisikö.
Mars-kalenterin ostin ekaa kertaa sen perinteisen suklaakalenterin sijaan. On muuten helvetin hyvää suklaata tuo Mars :-)
Mulla on lehden mukana tullut ilmainen kuvakalenteri. Lisäksi saan avata luukut koiran kalenterista.
Veikkauksen arpakalenteri, toisesta voitin minipelistä jo kympin. Josko tänä vuonna heltiäis isompi potti :D
Kuvakalenteri, jossa glitteriä joulupukin reessä. Ekasta luukusta tuli joku eläin, näyttää hiirenkorvalliselta pöhöttyneeltä pöllöltä. Olen vasta kohta 60kymppinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lehden mukana tullut ilmainen kuvakalenteri. Lisäksi saan avata luukut koiran kalenterista.
Ai sun koiralla on oma kalenteri, millainen?🙂
Vierailija kirjoitti:
Mitä LF:n kalenterista tuli?
Illamasquan lava lips huulipuna, sellainen hieno marmorisekoitus. Ainakin tämä ensimmäinen luukku oli oikein kiva. LF:n lisäksi minulla on Fazerin suklaakalenteri ja partiolaisten kalenteri (vähän lähti lapasesta), nuo avaan myöhemmin.
Veikkauksen. Anopilta tulee joka vuosi postissa.
Avaan sen saatanan Elevenin roskan :(
Miesystäväni on tehnyt minulle kalenterin. Laatikollinen pikku pussukoita. Olen kyllä yllättynyt, mies on 4-kymppinen insinööri. Suhde kylläkin melko tuore. Mutta ihanaa. =)
Minä en avannut yhtään mitään, muoviroskaa tulee tarpeeksi, etten aikuisena ihmisenä sellaista halua.
Lapseni avasi my little pony kalenterin isänsä kanssa aamulla, tarrat tuli.
Miksi alapeukku ihan asialliseen kysymykseen?
Olen ollut eräässä srk-yhtymässä töissä jo toistakymmentä vuotta eikä missään meidän seurakunnistamme ole koskaan ollut omaa kalenteria, partiolaisilla toki mutta sitäkin myydään, ei lahjoiteta.
Olin kiinnostunut, en epäilevä.