Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo työpaikan whatsapp ryhmään!!!

Vierailija
30.11.2017 |

Onko muilla samanlaista? Periaatteessa pakko kuulua ryhmään (että saa tiedot poissaoloista ja muista tärkeistä asioista) ja puhelin huutaa nyt koko ajan. Tulee hymiöitä kun on niin mahtava tiimi ja nyt kaikenkukkuraksi pomo keksi, että joulukuun aikana jokainen postaa joka päivä jouluisia kuvia tiimihenkeä nostattamaan. Ja kun tiimikavereita on 30 kpl niin voitte vaan kuvitella viestien määrän.

En jaksa enää tätä nykyaikaa! Just kun haluan illalla rentoutua ajattelematta työasioita niin saatanan whatsapp laulaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneks en ole koko sovelluksesssa! Mistä jäät paitsi jos blokkaat koko systeemin?

Vierailija
2/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli tuota ei sitten meille ikinä luoda... mulla ei ole edes älykännyä, niin että ei ois mahdollinen edes meillä. Ei saada luurejakaan tosin työn puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut sentään kutsuttiin mukaan työpaikan whatsapp ryhmään. Tosin kuin mua. Mut jätettiin ulkopuolelle. :(

Vierailija
4/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa äänet pois siitä ryhmästä.

Vierailija
5/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se iltaisin kiinni? Pidät auki vaan työajalla. Eikö se nyt pitäisi olla aika simppeli juttu.

Vierailija
6/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako kukaan, jos yksi (=sinä) ei laittaisikaan kuvaa/kuvia? 

Vierailija
7/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi puhelin ja liittymä töistä ja ota erillinen työpuhelin. Jos ei ryhmä vaihdu faceen tms.

Vierailija
8/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla ei edes ole whatsappia :D

Ja tuskin edes tulee.

Jos työnantaja moista vaatisi, silloin se kävisi päinsä vain työpuhelimella jossa ei muuta käytännössä olisikaan.

Lisäksi se olisi äänettömällä....

Vierailija
9/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ryhmän voi hiljentää. Käyt katsomassa, onko tullut mitään tärkeää vaikka kerran illassa. Muuten ei tarvitse keksittyä siihen.

Vierailija
10/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa...Just olin seminaariluennolla (aiheena uuden ajan työyhteisöt) jossa joku juippi kehui, että heidän työpaikallaan perustettiin tällainen ryhmä ja kuinka nastasti se on lisännyt tiimin yhteenkuuluvuutta ja yhteishenkeä...

Ei hemmetti menis hermot tollaseen. Varsinkin jos on joku pakko postailla jotain kuvia. 

Vierailija
11/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykistä viestit. Näin niistä ei tule erillistä ilmoitusta, mutta voit käydä lukemassa ne normaalisti. Minä teen kaikille WhatsApp-ryhmille näin.

Vierailija
12/21 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetistä! Parasta oli, kun pomo keksi perustaa sen sunnuntaina ;) :D Siis aivan järkyttävän kamalaa.

Vierailija
13/21 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan whatsapp ryhmät pitäis kieltää lailla.

Vierailija
14/21 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaat sinne oman tuheron kuvan, pyörität häpykarvat sellaisiksi puikoiksi ja sitten laitat kuva-arvoituksen että kenenkä istuma-lihas on iltapuuhissaan....??? Olen varma että w'upin käyttö tiimissä loppuu ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
15/21 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä. Mun työpaikalla ei ole onneksi, mutta kaverilla on ja elämä menny ihan sairaaksi, se pimpahtelee milloin mitäkin ja aina ihan turhia asioita, mitkä voisi työssäkin hoitaa. Miehensä sitten menetti hermot siihen jatkuvaan ja vielä illalla myöhään tapahtuvaan viestittelyyn ja vaati äänen mykistämistä..

Vierailija
16/21 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen ryhmän mutelle ja vastaat viesteihin vain työaikana.

Vierailija
17/21 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mykistaänyt. Aivan kamalaa piipitystä muuten. Käyn kerran viikossa lukemassa tai kun on joutoaikaa. Kaikenmaailman kukka- ja eläinkuvia, lomaterveisiä, onnitteluja. Juhannustoivotukset, hyvät loman toivotukset, osa laskee montako päivää lomaan, montako töiden alkuun, miljoonia hymiöitä...Ei kiitos.

Vierailija
18/21 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen työni töissä ja mulle ei vapaalla mistään töistä mitään viestitellä.

Vierailija
19/21 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, tosin meillä ei ole kun n. 15 ryhmässä niin ei piippaa niin paljoa ;D

Vierailija
20/21 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sut sentään kutsuttiin mukaan työpaikan whatsapp ryhmään. Tosin kuin mua. Mut jätettiin ulkopuolelle. :(

Onnellinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi