Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosa Meriläinen puhuu juuri A-Talkissa tasa-arvoisen asevellvollisuuslain puolesta!

Vierailija
30.11.2017 |

Ehkä isokin laiva kääntyy hitaasti ja saadaan naisten etuoikeuksia karsittua tässäkin maassa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saada. Naissovinistit penäävät oikeuksia, mutta velvollisuudet ei kiinnosta.

Vierailija
2/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo istuisi pyrkimyksiin pidentää ja aikaistaa työuria? Naiset ovat lastenteon takia jo nytkin välillä pois työelämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo istuisi pyrkimyksiin pidentää ja aikaistaa työuria? Naiset ovat lastenteon takia jo nytkin välillä pois työelämästä.

Lasten tekemättömyydestä ei joudu vankilaan, eikä tosipaikan tullen tappamaan/tapetuksi. Menee se miehilläkin vähintään vuosi opiskeluihin hakemisessa ja työelämään pääsemisessä pitempään.

Vierailija
4/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, taas mennään.. Lapsia ei ole PAKKO hankkia!

Vierailija
5/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelkoot ketsuppipulloja. Mä en inttiin mee! T: Palstafemakko

Vierailija
6/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä isokin laiva kääntyy hitaasti ja saadaan naisten etuoikeuksia karsittua tässäkin maassa.

LOL. Kukaan ei ole etuoikeutetumpi tässä maassa kuin löllykkämiehet. Kohtaa alkaa itku, kun naiset alkaa "potkia" miehiä armeijassakin. Taitaa sen jälkeen olla ennätysmäärä sivarimiehiä, kun eivät kestä naisten pomotusta. Mutta itse asiaan, ehdottomasti naiset armeijaan! Ja...Rosa voisi jo vetäytyä haisevine vtuineen eläkkeelle.

Vierailija
7/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuoria femuja tällä palstalla mahtaa pyöriä? Mutta tervetuloa vain, tytöt?

Vierailija
8/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Roosa enää nauraa käkätä koko aikaa, kuten aikasemmin.

Tuo Paola Suhonen on järkevä, fiksu nainen.

Vierailija
9/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä mä. T: Palstakilttimies

Vierailija
10/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good girl

Vierailija
11/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te edes meuhkaatte tästä aiheesta? Kun pikkupojat Tumppi ja Kim Jong-itkupilli alkavat vertailemaan pippeleitään, niin siinä ei auta enää mikään. Kuuluu pum pum ja koko maailma on tuhoutunut ydinsodan takia.

Vierailija
12/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies mene armeijaan, sivariin tai linnaan. Se on pakko, ihmisten tekemä laki.

2. Nainen synnyttää lapsen. Se ei ole pakko vaan biologiaa.

Vierailija
13/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL. Kukaan ei ole etuoikeutetumpi tässä maassa kuin löllykkämiehet. Kohtaa alkaa itku, kun naiset alkaa "potkia" miehiä armeijassakin. Taitaa sen jälkeen olla ennätysmäärä sivarimiehiä, kun eivät kestä naisten pomotusta. Mutta itse asiaan, ehdottomasti naiset armeijaan! Ja...Rosa voisi jo vetäytyä haisevine vtuineen eläkkeelle.

Yritys nro. 15326899: mainitse ne valkoisen suomalaisen heteromiehen etuoikeudet yli valkoisen suomalaisen heteronaisen. Noniin lunasta uhosi naissovinisti ja anna tulla.

Vierailija
14/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesi taso kuvastaa muutakin tasoasi, joka ei kovin korkealla ole.

Vierailija
15/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uliuli-suominaisista mihinkään armeijaan ole. Vähän toista israelilaisilla ja tanskalaisilla kanssasisarillaan jotka suorittavat velvollisuutensa ja ovat OIKEAN tasa-arvon kannalla.

Vierailija
16/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä mä. T: Palstakilttimies

Sitten menet sivariin, vankilaan tai otat merkinnän lahosta latvastasi riesaksesi loppu elämäksi.

Vierailija
17/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te edes meuhkaatte tästä aiheesta? Kun pikkupojat Tumppi ja Kim Jong-itkupilli alkavat vertailemaan pippeleitään, niin siinä ei auta enää mikään. Kuuluu pum pum ja koko maailma on tuhoutunut ydinsodan takia.

Ala-asteelta tuttu ydinpommi-argumentti. Voi pojat!

Vierailija
18/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutan pois Suomesta jos armeija tulee naisillekin pakolliseksi. Minä nimittäin aion lisääntyä ja uhrata työurastani noin vuoden per lapsi joten en uhraa päivääkään armeijalle.

Vierailija
19/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteelta tuttu ydinpommi-argumentti. Voi pojat!

Tehosi kuitenkin hyvin sinuun. Joko olet päässyt ala-asteelta pois?

Vierailija
20/54 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi palsta menee kiinni ja tämäkin typerä aloitus katoaa viimeistään huomenna.