Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun ilmoitin ettei seksiä tipu kännissä

Vierailija
30.11.2017 |

Miehellä on tapana juoda 1-2 olutta muutamana iltana viikossa. Inhoan oluen hajua ja muutenkin ärsyttää tuollainen jatkuva ryypiskely viikolla. No nyt ilmoitin että jatkossa seksiä ei tipu jos on kännännyt yhdenkin oluen. Suuttui tästä, koska kuulemma olen kohtuuton ja liioittelen. En vaan saa erotiikkaa revityksi kännisestä ukosta. Onko se teistä väärin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuollaista kännikalaa on paapoa. Ei irtoaisi seksiä minultakaan.

Vierailija
2/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Muista puhalluttaa ennen sänkyyn menoa :D Saattaa nimittäin seksin toivossa valehdella ettei ole juonut vaikka olisikin

Vierailija
4/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin akka autuaana, kuin on mies humalassa, sanoi vanha kansa.

Vierailija
5/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin hyvin sää vedät. Eroa pukkaa kohtapuoleen, äijä lähtee kun saa uudet kuviot valmiiksi.

Vierailija
6/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Muista puhalluttaa ennen sänkyyn menoa :D Saattaa nimittäin seksin toivossa valehdella ettei ole juonut vaikka olisikin

Onko tuo puhallutus vähän liikaa? Vai pitääkö todellan hankkia yöpöydän laatikkoon sellainen mittari? Tyhjien tölkkien laskeminen taitaa olla helpompaa.

Vierailija
7/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun vaimo kiertoon, toi on jo seksuaalista hyväksikäyttöä.

Vierailija
8/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty panemaan naista joka herkuttelee suklaalla. Kerta kaikkiaan oksettavaa ja ällöttävää.

Vierailija
9/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies pian uuden löytää.

Vierailija
10/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku puhuu oluen tai parin nauttimisesta noin, mikä on mahdollista vain Suomessa tai Utahissa, niin suosittelen eurooppalaisiin naisiin vaihtamista.

Vierailija
11/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännännyt yhden oluen? 

Vierailija
12/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kännistä ukkoa panisi mutta hei jos miehesi ei ole joku 145cm/40kg minivietnamilainen niin ei se yhestä kaljasta känniin tule. Ei edes kahesta.

Vierailija
13/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sait porukan mukaan, uppos väkeen kuin olut miehen kitaan  :D

Vierailija
14/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän kyllä täysin. Kun on mitta täyttynyt kännäämiseen niin se on täyttynyt, ja silloin on helposti "allerginen" sille alkoholin hajullekin toisen hengityksessä. Ja se tulee kyllä ihan yhdestäkin kaljasta. Ei silloin tee mieli harrastaa seksiä eikä todellakaan tarvitse.

Vierailija
15/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
16/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on tapana juoda 1-2 olutta muutamana iltana viikossa. Inhoan oluen hajua ja muutenkin ärsyttää tuollainen jatkuva ryypiskely viikolla. No nyt ilmoitin että jatkossa seksiä ei tipu jos on kännännyt yhdenkin oluen. Suuttui tästä, koska kuulemma olen kohtuuton ja liioittelen. En vaan saa erotiikkaa revityksi kännisestä ukosta. Onko se teistä väärin?

Teit aivan oikein, itse tekisin saman jos puolisolla alkais ilmetä samanlaista käytöstä.

Vierailija
17/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna jos mies juo "yhdenkin kaljan koska silloin on kännissä"?

No teillä on varmaan riemukasta kun mies vie sut ulos syömään, hemmottelee ja kehuu ja ottaa sitten illallisen kanssa lasin viiniä niin *badam*, se on heti lärvit eikä pillua heru.

Just.

Tosin eihän se mies sua ulos vie, kun olet takakireä eukko.

Oikeasti, mun mies juo 15-25 bisseä _ihan joka vitun ilta_. Siinä sulle vertailukohtaa. Kyllä, olen muuttamassa pois. Sun miehesi on täysin normaali, ei mikään juoppo. Miksi demonisoit sitä kaljaa noin paljon?

Vierailija
18/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jatkuva ryypiskely"

😂😂

Vierailija
19/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi tissuttelijajuoppoja täällä... Ihan paniikissa, kun joku ei tykkää kaljan lemusta. Kyllä vaimonkin pitää siinä seksissä kiihottua, ja jos kaljalta haiseva äijä ei kiihota, niin ei kiihota. 

Vierailija
20/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 olutta? Siitä ei kukaan, joka viikoittain näin tekee niin humallu. Rentoutuu korkeintaan. Kännääminen oliskin eri juttu!

Ettekö osaa keskustella asioista rakentavasti? Jos mies vaikka opettelisi käymään suihkussa ja hampaan pesulla, ennen "nukkumaan menoa" jos haju on se juttu. Vai onko kyse pelkästä halusta kontrolloida miestä, vai jostain vanhasta traumasta liittyen alkoholiin, joka ahdistaa? Terveys ei noilla määrillä kärsi, ellei sitten viikonloppuna vedetä kaksinkäsin. Painaiskohan nyt joku muu juttu mieltä, tai ehkä elämän arvot ei vaan kohtaa? Ehkä siitäkin voisi keskustella?

Itse rakastan ruoanlaittoa.  Pistän hyvää vanhaa musaa taustalle, ja saatan hyvinkin ottaa useampana iltana viikossa, ruoan laiton/syönnin ohessa 1-2 lasia viiniä. Tämä helpottaa työstressiä, eikä kyse ole halusta humaltua. Tosin olen sinkku mies, että ehkä olen vaan vieraantunut parisuhde maailmasta :D