Mies suuttui kun ilmoitin ettei seksiä tipu kännissä
Miehellä on tapana juoda 1-2 olutta muutamana iltana viikossa. Inhoan oluen hajua ja muutenkin ärsyttää tuollainen jatkuva ryypiskely viikolla. No nyt ilmoitin että jatkossa seksiä ei tipu jos on kännännyt yhdenkin oluen. Suuttui tästä, koska kuulemma olen kohtuuton ja liioittelen. En vaan saa erotiikkaa revityksi kännisestä ukosta. Onko se teistä väärin?
Kommentit (29)
No miten olisi sitten takaapäin pano, että sinun ei tarvisi haistaa oluen hajua? Peppusi toimisi hyvin oluttölkin alusena aktin aikana.
Kyllähän sitä mies suuttuu jos ei saa seksiä. Tämäkin palsta täynnä vihaisia miehiä.
Kerro miehellesi minkä viinan hajusta pidät.
Kahdessa oluessa ei ole mitään pahaa paitsi kalorit. Jos miehesi ei ole lihava tuo ei haittas
Typeriä miehiä, kun ryyppäävät. Parhaan nautinnon alkoholista saa, kun antaa naiselle sen verran hänen mielijuomaansa, että estot häviää.
Mies humalassa on yök
Nainen humalassa on HOT!!!
Sama täällä, Jos olen itse selvä, kaljalta haiseva hengitys ja typerä juopunut hymy eivät innosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän kyllä täysin. Kun on mitta täyttynyt kännäämiseen niin se on täyttynyt, ja silloin on helposti "allerginen" sille alkoholin hajullekin toisen hengityksessä. Ja se tulee kyllä ihan yhdestäkin kaljasta. Ei silloin tee mieli harrastaa seksiä eikä todellakaan tarvitse.
Tämä.
Tosin uskon tupäossa tulevan eron joka tapauksessa aja än kuluessa. Alkoholiongelmaiset sopivat yhteen muiden alkkisten kanssa, normaali muiden normaalien kanssa.
Aika moni suomalainen ei edes tunnista alkoholiongelmaa itsellään. Sitä ei voi kukaan toinen ihminen parantaa tpisen puolesta, kannattaa vain lähteä lätkimään.
.