Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIKEN huomioiminen väsyttää.

Vierailija
30.11.2017 |

Muita joita uuvuttaa moninaisten aspektien ynnäys?
Esimerkkinä satunnaisen henkilön huonoksi luettava käytös. Ymmärrät henkilön konstikkaat lähtökohdat monen seikan suhteen. Tiedät hänen reagoivan arvattavalla tavalla määrätynlaisiin tilanteisiin. Ympäristösi huutaa lynkkauskirvestä esiin ja itse toivoisit rakentavampaa lähestymistapaa aiheeseen. Selostat näkökantaasi nyansseineen työtoverille joka torppaa puolet sanomisistasi raa'alla rationalisuudella joka ei tue muuta kehitystä kuin vastapuolen henkilökohtaisia pyrkimyksiä.
Kuinka jaksaa?
Terv. Työstään toistaiseksi pitävä mutta uupuva

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut.

Vierailija
2/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut.

Ymmärrettävää. Kiskaisin pikku hönöt poikkeuksellisen uuvuttavan päivän päätteeksi ja tulin avautumaan nollauspalstalleni. Mahdollisesti avaan aihetta enemmin selvittyäni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tajunnut mistä puhut, mutta kuulostaa mielenkiintoiselta. Jotain järkevää varmaan ajattelit, mutta kiehtova ajatuksenjuoksusi ei valitettavasti ainakaan minun keskinkertaiselle mielelleni välittynyt.

Vierailija
4/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan tajunnut mistä puhut, mutta kuulostaa mielenkiintoiselta. Jotain järkevää varmaan ajattelit, mutta kiehtova ajatuksenjuoksusi ei valitettavasti ainakaan minun keskinkertaiselle mielelleni välittynyt.

Juu, vähän liian ympäripyöreästi oli kerrottu :D

t. eka

Vierailija
5/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A normal day at the office.

Vierailija
6/6 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työpaikassa, jossa piti reagoida ihan kaikkeen ja heti. Jokaiseen sähköpostiin, olankoputukseen jne. Jos ei reagoinut, niin siitä sai kuulla. Jos olit tekemässä jotain muuta, niin se piti jättää suurin piirtein siihen paikkaan ja reagoitava uusiin vaatimuksiin ja kaikki viestit kuitattava äkkiä. Jokaisen vaatimukset oli tietysti tuikitärkeitä. Uuvuttava paikka, onneksi en ole enää siellä.

Ap ei varmaan tarkoittanut tällaista, mutta avauduinpa kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi