Elämäsi paras ostos kirpparilta? OV
tai siis mieluisin ja edullisin (verrattuina muihin samanlaisiin yleensä)
Kommentit (26)
kyllä on vuodenpäivät katsottu aktiivisesti, harmittaa vaa kun en sitä toista silloin ostanut.
Vähän käytettyjä Pikku Piia merkkisiä. Yht. 2e.
ihmetellä toisten huippulöytöjä =)
nuo pinnasänkyjutut olivat kyllä TOOOSI halvat
itse joskus löysin puuha-pete työntöauton, sellaisen minkä päälle voi mennä istumaan (keltainen kaivui) maksoi 10e, luulin kalliiksi mutta huutiksessa huudettu sellaisesta 40e
Ja sit oon löytäny muumilukemiston 2e..(sen uuden paksun).....dublo legoja tos semmonen arkullinen....erissä ostellu kun halvalla tullu eteen...yhteensä maksanu jotain 20e (autoja,ukkoja,eläimiä,pohjia,palikoita,vene,pelastushelikopteri jne).
Ja vaatteita......
Vierailija:
nuo pinnasänkyjutut olivat kyllä TOOOSI halvat
oli käytetty varmaan tosi vähän, kun oli niin siisti :)
Olivat jotain desingnia, tosi tyylikkäät, toinen matta toinen kirkas. Maksoin 20 ¿. Huomasin samat jalat myöhemmin Iittalan liikkeessä, hinta 137,50 ¿. :-)
muutamalla markalla sain ison pinon mustavalkoisia erikokoisia lautasia ja joku kuppikin.
Jäi suu auki kun muutama vuosi sitten törmäsin niiden " oikeaan" hintaan lehdessä, siis oli Paratiisi-sarjaa. Ja aivan älyttömän kallista..
Yrjö Kukkapuron karusellituoli ja Eero Aarnion pallotuoli, Hietsun kirpparilla kesällä 2001. Hyväkuntoiset, virheettömät, yhteensä 20 euroa. Myyjä möi ulkomaille lähdön vuoksi kaikki uskomattoman halvalla ja minä olin kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Samaiselta ihmiseltä muitakin suomalaisia desing juttuja lähes ilmaiseksi :) Mutta tuo, että kahdesta huippu tuolista yhteensä 20e. On ihan naurettavan murupieni summa, mutta myyjä oli ihan tosissaan.. :)
2 kpl niitä aurinkokippoja (tai mitä ikinä onkaan) 1 markalla 2 kpl
ne on siis niitä mitä on tehty keltaisina, vihreinä yms, pyöreä auringonkukan näköinen lasikippo
Oon nyt pari talvea käyttänyt, halvaksi tuli kun ei tarvinnut ostaa uutta takkia kaupasta.
joka maksoi 3 mummon markkaa. Kotona huomasin leimat ja selvitin mikä koru on kyseessä ja Kalevalan koru oli, käsityönä tehty ja hinta-arvion sain siitä 170e!!!
Turha kai mainita, että kaupassa olisivat maksaneet kolminkertaisesti.
Ei sinällään ollut kauhean halpa. Mutta kun tyttö ei enää mahtunut haalariin myin sen Huutiksessa hintaan 42¿!
koiranpentu oli nakertanut alareunaa. Ostin silitettävää valkoista laminaattinauhaa siihen ja se peitti täysin hampaanjäljet.
Tyttöjen uusi tuulipuku 50 senttiä. Takki ihan ok, housuissa oli pari maalitahraa, jotka peitin ommeltavilla heijastinmerkeillä, kun niitä sattui kaapissa olemaan.
Puutarhalehtien vuosikertoja 1999-2004, 4 euroa/paketti. Rahtasin tietoa kesämökille.
Old country Rose-sarjan kuppeja noin 7 euroa pari ja kahvikannu 20 e
Todella hyväkuntoinen. Huutonetistä olin haikaillut, mutta kun hinnat olivat yli 20 euroa, niin en ollut ostanut... Onneksi!
vanhan lautapelin eurolla
nimeä en nyt muista mutta huutiksessa niistä huudettu 40-50e
joku rahapeli se oli
ja sinnehän se myyntiin meni =)