Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä, pienen lapsen äiti, teet, kun suljet oven takanasi ja suuntaat yksin ulkomaailmaan?

Vierailija
30.11.2017 |

Minne menet? Mitä teet? Mikä on parasta, kun menet yksin ulos? Kuinka usein teet näitä ”irtiottoja”?

Itse tykkään jopa roskien viemisestä. Yleensä menen lenkille ja samalla kauppaan ja kirjastoon, koska lenkkeily on terveellistä ja mukavaa samoin ruokakaupassa tai jossain muussa putiikissa käyminen ilman lasta. Kirjastossa käyminen yksin on taas ehkä parasta, mitä tiedän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tollanen "irtiotto". En tee mitään ihmeellistä. Vien ne roskat ja takas kotiin. Joskus kauppaan, mut en koe siitä mitään hurmosta.

Vierailija
2/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ostoksille tai jumppaan. Kerran viikossa käyn jumpassa ja pari kertaa kuussa käyn shoppailemassa yksin. Tykkään käydä myös lähikaupassa itsekseni. Ihan eri tavalla saa vertailla jogurtteja ja leipiä kuin taaperon kanssa. Äitiaikaa saan myös suihkun ajaksi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat paikat mihin menen yksin on kauppaan ja lenkille. Kaupassa tunnen huonoa omaatuntoa jos pysähdyn pitemmäksi aikaa katselemaan vaikka vaatteita (Prismassa!).

Onneksi kohta alkaa työt.

Vierailija
4/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppaan pari kertaa viikossa, lenkille pari kertaa viikossa, jumppaan kerran viikossa, shoppailemaan ja ystävän kanssa kahvittelemaan pari kertaa kuussa. Lapsi puoli vuotias, isänsä hoitaa sen aikaa kun olen jossain. En ole kokenut asiaa ongelmaksi enkä ole kokenut ongelmaksi sitäkään että olen paljon kotona. Menen töihin kunhan vanhempainloma päättyy.

Vierailija
5/5 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luennollehan minä tai uimahalliin olen menossa.