Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielenhallinta ja puolustusvoimat

Vierailija
30.11.2017 |

Olen henkilö joka vaan etsii aina realiteetteja, en usko reptiliaaneihin , en ufoihin mutta Jumalaan uskon. Reptiliaanit ja ufot ovat pelkkiä militaarin koodikieltä ja USA.n mielenhallintakoneen keksintöjä. nyt tämä sama vääntäminen tuotiin suoraan meidän ennen tervehenkisempään puolustuslaitokseen ja ihmisiä alettiin aivopestä netin avulla.

Ne jotka eivät usko tuohon hömppään leimataan muka skitsofreenikoiksi ja niin täälläkin näkee samaa kakkelia.. älkää ihmiset olko aivopestävissä.

Haarp on taas todellinen ase josta varoitti Eurpoopan Komissio. Se on olemassa kymmenissä eri maissa ja meilläkin on tutkimusasema.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarp...

5G..,,

Corona....

Vierailija
2/2 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palvelin 1990-luvulla Kaartin Pataljoonassa, ja meidän komppaniamme alueella Santahaminassa oli juuri se rakennus, jossa Juhana af Granin mukaan on Suomen armeijan hallussaan pitämät UFO-materiaalit.

Ei ole. Olen vapaasti käyskennellyt ko. rakennuksen jokaisessa huoneessa. Siellä on umpisementtilattia ja helwetisti suojaliivejä, komposiittikypäriä, tapporautoja ja muuta sellaista.

Mutta täysin normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan