Av-palstan pakolliset jouluaiheet
Ainakin nämä näemme taas monta kertaa tulevien 3 viikon aikana:
1. Saako jouluna juoda lasin viiniä, jos kotona on alle 18-vuotiaita?
2. Mitä ihmettä mä ostan lahjaks anopin naapurille ku mä en oo sitä ees ikinä tavannu?
3. Menettekö jouluaterialle ABC:lle, kun siitä saa poooonusta?
Olisiko vielä muita pakollisia aiheita?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette aaton illallisesta, riittääkö 5 lajia kalaa? Menuni näyttää tältä X, mitä lisäisitte tähän?
Ja tähän tulee lämpimässä joulun hengessä vastaus, jonka mukaan koko menusi on "hirveetä paskaa".
Montako joulukalenteria teidän lapsilla on? Meidän pirkkopetterillä on viisi suklaakalenteria ja kaksi tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette aaton illallisesta, riittääkö 5 lajia kalaa? Menuni näyttää tältä X, mitä lisäisitte tähän?
Ja tähän tulee lämpimässä joulun hengessä vastaus, jonka mukaan koko menusi on "hirveetä paskaa".
Tai ainakin osa ruuista ei kuulu jouluiseen pöytään. :D
Yksinäiset, miten vietätte joulunne?
-joulupöytään tulee vegaani vieraaksi, mitä laitan tarjolle?
-en saanut mieheltä mitään joululahjaa, vaikka olin ostanut miehelle 500 eurolla lahjoja
-teini rikkoi lahjaksi saamansa kännykän, kun ei ollut mieluisa malli/tarpeeksi kallis
-joulu on perhejuhla, siihen ei kuulu alkoholi missään muodossa!
En halua MITÄÄN joululahjoja.......
Anoppilassa hotkitaan eineslaatikoita pieruverkkarit jalassa, MEIDÄN suvussa pukeudutaan juhlallisesti ja nautitaan illallista neljä tuntia.
Vierailija kirjoitti:
En halua MITÄÄN joululahjoja.......
En saanut yhtään lahjaa.
"Minulta ei voi vaatia mitään, koska minulle ei annettu eikä syylistäminen ole antamista, siksi. Niin, en aio tehdä mitään joulun hyväksi, koska sekään ei tee minun hyväksi, kuten ei äitikään tehnyt jne."
Palsta auki öisin edes joulun aikaan!
Menettekö kuntosalille aattonakin vai vasta joulupäivänä?
Mies ei vastaa puhelimeen, lähti eilen pikkujouluihin, vaikka kielsin lähtemästä. Otan eron. Talo, kesämökki ja autot ovat miehen. Saanko ne kaikki avioerossa, koska olen kuluttanut paljon aikaani kotona siivoamiseen?
Ostakaa tanskalainen pakastekinkku, kuten minäkin aion ostaa aattoaamuna. Silloin niitä myydään todella halvalla, nih.
Miten pahanmakuista joulukalenterien suklaa on.
Miten lapsia tulisi rankaista joulun alla tehdyistä tuhmuuksista. Perutaanko joulu?
Ateisti, miksi vietät joulua?
Työpaikan pikkujouludraamat (pettäminen).
Joulun hienouden kyseenalaistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten ateistit kehtaa pitää jouluna vapaata töistä?
Tämä, ja vielä PALKALLISTA vapaata!! 😨😠
Sitten joulupäivänä on jo perinteenä haukkua saamansa joululahjat. Etenkin sen minkä anopilta sai, koska sehän on aina tavalla tai toisella täysin epäsopiva.
Jouluaattoiltana alkaa varmaan jo "teini ei saanut toivomaansa iphonea ja nyt se murjottaa huoneessaan" - ketjujen ensimmäinen aalto...
Sain mieheltä yleiskoneen joululahjaksi!!!
Kilttimiehen aattoilta: kilttimies istuu yksin tunkkaisessa ja hämärässä yksiössään. Viime vuosikymmenellä ostetut jouluvalot jäivät tänäkin vuonna ripustamatta ikkunaan. Vain poskille hitaasti vierähtävät kuumat kyyneleet lämmittävät Pirkka-oluttölkin kylmää kylkeä. Samaan aikaan toisaalla jännämiehen karvaiset ja tatuoidut pakarat nousevat ja laskevat rytmikkäästi kilttimiehen unelmien naisen päällä. Kilttimies jää vaille joululahjoja naisilta tänäkin vuonna.
Minkä ikäisille lapsille voi vielä tilata joulupukin?