Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni on jotenkin jännä, että monet ihmiset tuntuisivat pitävän seksiä jotenkin itsestäänselvyytenä ja helposti aina saatavilla olevana...

Vierailija
29.11.2017 |

Itse olen 25-vuotias mies, eikä elämääni ole seksi kuulunut koskaan, ei kertaakaan. Naiset vaan eivät ole koskaan missään olleet kiinnostuneita minusta, eivät ole flirttailleet, tulleet juttelemaan, tekemään aloitteita jne.

Kävin aiemmin muutaman vuoden ajan yöelämässä, ja siellä sain koko tuona aikana muutaman seksitarjouksen, mutta sekin on ihan helvetin vähän kun miettii jotain tauskeja tai wiltchamberlaineja, joilla on ollut viisinumeroinen lukumäärä seksikumppaneita. Ja sitten kun saa lukea esim. joidenkin naisten valitusta siitä, että ovat joutuneet olemaan peräti kaksi kuukautta putkeen ilman, vaikka olen sentään tottunut ajattelemaan, että nainen on kuitenkin se vähemmän seksistä riippuvainen sukupuoli. Tämä on vähän hassua, kun itse todennäköisesti tulen kuolemaan poikuus tallella.

Minulle on usein sanottu, ettei yli 20-vuotias ihminen, joka on neitsyt, ole normaali. Ehkä näinkin, mutta en itse näe olevani milläänlailla syyllinen omaan tilanteeseeni. Varmaan kaikki normaalit ikäluokkani edustajat aloittivat seksielämänsä jo sellaiset 10 vuotta sitten, mutta minkäs minä sille mahdan, että esim. itse olin oikeastaan koko yläasteajan kiusaamisen ja henkisen väkivallan kohteena. Toivoin usein, että joku tyttö olisi kiinnostunut minusta, mutta näin ei koskaan käynyt. Eikä tilanne ole muuttunut kauheasti valoisammaksi tässä vuosien aikana.

Ei se kyllä helppoa ole olla tällainen poikkeusyksilö näin negatiivisessa mielessä. On minulla sentään elämässäni harrastuksia, mielenkiinnonkohteita ja tavoitteita, mutta silti takaraivossa jyskyttää aina pohjimmiltaan epäonnistuneisuudesta, jota ei ole mahdollista korjata. Tämä kyllä masentaa, ahdistaa, harmittaa ja katkeroittaa paljon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät paremmin ilman. Seksiä kun ei saa sellaisenaan, vaan siihen kuuluu olennaisena osana myös muu sosiaalinen kanssakäyminen ao. henkilön kanssa. Ellei sitten maksa.

Vierailija
2/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuoikeutetut eivät yleensä ymmärrä muiden tilannetta. Yksikin nainen ihmetteli miksen vain mene hakemaan baarista seksiä

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, ap. Muistan itse miettineeni noita samoja ajatuksia 25-vuotiaana. Noh, mitä tapahtui?

Eipä mitään kummempaa, ikää tuli lisää ja nyt olen 41-vuotias ja mietin aina välillä noita juttuja edelleenkin. En halua masentaa, mutta varaudu tosiaan myös siihen ettet välttämättä koskaan pääse kokemaan seksiä tai edes etäisesti naisen kosketusta... Itse en päässyt.

Vierailija
4/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinun tilanteessasi parikymmentä vuotta sitten. Ja tottakai ajattelin samalla tavalla. Masensi.

Mutta sitten menin ensimmäisen kerran elämässäni vastaamaan kirjeenvaihtoilmoitukseen. Poikuus meni hääyönä 28-vuotiaana. Sukupuolikumppaneita minulla on ollut tasan yksi, eli vaimoni, jonka kanssa tulee avioelämää pian 20 vuotta täyteen.

Jälkeenpäin ajatellen en kadu lainkaan.

Toivottavasti sinäkin löydät sen oikean.

Vierailija
5/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele naisten iskemistä. Fakta on se, että naiset EI tee aloitteita, ei ainakaan niin usein tai muille kuin todella tasokkaille miehille (koska silloin voi ottaa riskin), joten ainoa keino saada seksiä tai parisuhde on olla aktiivinen pokailija ja opetella miten se tehdään. 

Tässä on aika "tekninen" luento miten naisia isketään:

Vierailija
6/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele naisten iskemistä. Fakta on se, että naiset EI tee aloitteita, ei ainakaan niin usein tai muille kuin todella tasokkaille miehille (koska silloin voi ottaa riskin), joten ainoa keino saada seksiä tai parisuhde on olla aktiivinen pokailija ja opetella miten se tehdään. 

.

Kerro meille miten hyvin itse olet noilla opeilla onnistunut. Ainakaan tänään ei ole fitnesskissaa kainalossa, kun kerran täällä roikut.

Vierailija
7/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä tiedä. Aika suuri osa miehistä kuitenkin vakuuttaa saavansa seksiä kuin sormia napsauttamalla, joten on aika vaikea uskoa, että koko homma riippuisi pelkästään aloitteentekemisestä tai iskutaktiikoista. Luulisi, että naiset itsekin olisivat jatkuvasti se aktiivinen osapuoli kanssa ja tekemässä aloitteita miehille, jos se kerran on niin helppoa.

AP

Vierailija
8/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empä tiedä. Aika suuri osa miehistä kuitenkin vakuuttaa saavansa seksiä kuin sormia napsauttamalla, joten on aika vaikea uskoa, että koko homma riippuisi pelkästään aloitteentekemisestä tai iskutaktiikoista. Luulisi, että naiset itsekin olisivat jatkuvasti se aktiivinen osapuoli kanssa ja tekemässä aloitteita miehille, jos se kerran on niin helppoa.

AP

No jos haluat uskoa tuohon, niin kuinkas toimii käytännössä? Kohta olet kuin tuo nelikymppinen joka vieläkin odottelee sitä prinsessaa joka tulee hakemaan kotoa.

Vierailija
9/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta voi löytyä mukavia aviomiehiä etsiviä naisia, kun uskovaisia miehiä on yleensä vähän naisia vähemmän. Jos siis etsit elämänkumppania, ei kaikki ole hihhuleita.

Vierailija
10/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinköhän nyt oikein... Tuosta aloituksesta saa sellaisen kuvan, ettet ole ikinä kiinnostunut yhdestäkään yksittäisestä naisesta vaan korkeintaan seksin saamisesta. Et myöskään kerro, että olisit itse tehnyt mitään tutustumisen tai seuran eteen. Koet myös, että kun joku julkkis saa tuhansia naisia yrittämättä (kuinka moni julkkis on kuuluisa ilman karismaa/lahjakkuutta/kovaa yritystä päästä julkisuuteen, JA saa seksiä kaikilta haluamiltaan naisilta ihan passiivisena...?) niin suakin pitäisi tulla iskemään x kertaa.

Olet kuitenkin päässyt antamaan parit pakit, ilmeisesti naiset eivät sytyttäneet? Mietipä millaisen naisen eteen sinä olisit valmis näkemään vaivaa ja yrittämään tutustumista torjumisen ja sydänsurujen uhallakin? Varmaan täytyisi olla aika erityinen, jos sellaista naista löytyykään. Ja mieti mikä sinussa on niin mahtavaa, että kymmenien naisten pitäisi ottaa nämä riskit sinun vuoksesi, vaikka iskevää naista monet pitää edelleen "liian helppona"?

Oon nainen ja pakkeja on tullut vittumaisesti ja nätisti. Ja jos naiset puhuu tylysti epäkiinnostavista miehistä (ne naiset on muutenkin tylyjä luonteeltaan, väittäisin) niin miehet ne vasta osaakin. Ensin myhäillään ja ollaan mielin kielin, kun voi saada seksiä ja sitten jälkeen päin saa kuulla ihan helvetin törkeää haukkumista ties mitä kautta.

Vierailija
11/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuta mitään, mikään ei muutu. Oletko tyytyväinen tilanteeseen? Jos ei, mitä voisi tehdä?

Vierailija
12/15 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etuoikeutetut eivät yleensä ymmärrä muiden tilannetta. Yksikin nainen ihmetteli miksen vain mene hakemaan baarista seksiä

M30

Olin alakuloinen, rikas sukulaiseni kehotti minua ostamaan vaikka uuden auton, kun kerran tykkään autoista. Tai käymään Mauritiuksella.

Sama juttu.

Vierailija
13/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis itse tee aloitteita? Odotat vain, että joku nainen tulisi iskemään? Huonolta näyttää jo lähtökohdat.

Vierailija
14/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 25-vuotias mies, eikä elämääni ole seksi kuulunut koskaan, ei kertaakaan. Naiset vaan eivät ole koskaan missään olleet kiinnostuneita minusta, eivät ole flirttailleet, tulleet juttelemaan, tekemään aloitteita jne.

Kävin aiemmin muutaman vuoden ajan yöelämässä, ja siellä sain koko tuona aikana muutaman seksitarjouksen, mutta sekin on ihan helvetin vähän kun miettii jotain tauskeja tai wiltchamberlaineja, joilla on ollut viisinumeroinen lukumäärä seksikumppaneita. Ja sitten kun saa lukea esim. joidenkin naisten valitusta siitä, että ovat joutuneet olemaan peräti kaksi kuukautta putkeen ilman, vaikka olen sentään tottunut ajattelemaan, että nainen on kuitenkin se vähemmän seksistä riippuvainen sukupuoli. Tämä on vähän hassua, kun itse todennäköisesti tulen kuolemaan poikuus tallella.

Minulle on usein sanottu, ettei yli 20-vuotias ihminen, joka on neitsyt, ole normaali. Ehkä näinkin, mutta en itse näe olevani milläänlailla syyllinen omaan tilanteeseeni. Varmaan kaikki normaalit ikäluokkani edustajat aloittivat seksielämänsä jo sellaiset 10 vuotta sitten, mutta minkäs minä sille mahdan, että esim. itse olin oikeastaan koko yläasteajan kiusaamisen ja henkisen väkivallan kohteena. Toivoin usein, että joku tyttö olisi kiinnostunut minusta, mutta näin ei koskaan käynyt. Eikä tilanne ole muuttunut kauheasti valoisammaksi tässä vuosien aikana.

Ei se kyllä helppoa ole olla tällainen poikkeusyksilö näin negatiivisessa mielessä. On minulla sentään elämässäni harrastuksia, mielenkiinnonkohteita ja tavoitteita, mutta silti takaraivossa jyskyttää aina pohjimmiltaan epäonnistuneisuudesta, jota ei ole mahdollista korjata. Tämä kyllä masentaa, ahdistaa, harmittaa ja katkeroittaa paljon.

Joo samassa veneessä ollaan. Tässä ollaan vähän sellaisia sukupuolettomia olentoja, on sukuelimet, mutta muuten se mieheys on meiltä evätty. On  julma maailma ja osattomuuden ja katkeruuden tunteita on minullakin. Et ole poikkeus meitä on paljon. Vituttaa lukea jotain artikkeleita, jossa käsitellään mitä pitäisi olla kokenut seksissä ennen kuin vakiintuu. Ihan kuin kysymys olisi siitä, että no kokeillaanpas. Se on meille ihan utopia. En tiedä onko historiassa asiasta kärsitty näin paljon vai johtuuko tämä populaarikulttuurin seksintyrkytyksestä.

Vierailija
15/15 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin samassa veneessä kunnes 28 vuotiaana sain ekan kerran seksiä.. netistä olen aina kaikki naistapailuni löytänyt vaikka vaikeaa on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi