Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pystyy hyppäämään heti erottuaan uuteen suhteeseen...

Vierailija
29.11.2017 |

...niin onko se entinen liitto ollut rakkaudeton?

Nyt mennyt 19 kuukautta erosta ja kamala suru ja ahdistus päällä ja ikävä eksää. Pahinta tästä tekee se, että eksä on ollut uudessa suhteessa jo 7 kuukautta.

Onkohan meidän suhde ollut rakkaudeltaan yksipuolinen? Miten tästä voi koskaan nousta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mennyt 9 kuukautta, ei 19...

Ap

Vierailija
2/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Itse tapasin kolme kk eron jälkeen uuden miehen, jonka kanssa olen edelleen pari vuosikymmentä myöhemmin. Edellinen suhde on kiihkeä ja kiivas, vähän liiankin täynnä rakkautta. Hyvät muistot kuitenkin siitä jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä tarkoita, mutta jos se helpottaa oloasi usko mun puolesta että liitossa ei ole ollutkaan rakkautta.

Vierailija
4/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla ex se jättäjä? Ehtinyt käsitellä eroa paljon paljon kauemmin kuin sinä, sinulla alkoi erosta käsittely. Näin kävi minulle. Käsittelin tulevaa eroa kaksi vuotta ennen kuin päätin että en jaksa, erotaan. Mieheni (nykyään ex) alkoi käsittelemään sitä vasta silloin ja hän ei olisi halunnut eroa. Nyt erosta kaksi vuotta ja ex mieheni löysi uuden, minulla ollut uusi kolme kuukautta eromme jälkeen.

Vierailija
5/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tavannut nykyisen mieheni 3 kk erosta. Mutta eroa olin työstänyt jo ennen eroa 8 kk, joten olin aika valmis silloin. Rakkautta oli ekassa liitossakin ollut. Oltiin oltu 15 vuotta kimpassa ja meillä oli yhteinen lapsi.

Vierailija
6/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te "olin käsitellyt jo eroa" oikeasti pystytte käsittelemään sitä surua, vihaa, ahdistusta ym jo parisuhteen aikana? Mulla ei mene vain tajuntaan.

Tämä suru ja yksinäisyys on murtaa minut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi