Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä niitä ihmisiä nyt sitten löytää?

Vierailija
29.11.2017 |

Olen pikkuhiljaa kolmeakymppiä lähestyvä nainen. Erosin viimeisimmästä poikaystävästäni vuosi sitten, enkä ole tehnyt vuoteen oikeastaan mitään muuta kuin töitä. Lopputuloksena rahaa on yksinelävälle ja vapaa-aikansa lähinnä kotona viettävälle henkilölle ehkä tarpeettomankin paljon, mutta huomaan olevani töiden jälkeen todella yksinäinen.

Koen olevani ihan kivannäköinen ja edustuskelpoinen nainen, olen vaan antanut sosiaalisen elämäni kuihtua täysin vuoden aikana. Kaikilla vanhoilla kavereilla on jo miehet ja lapset viimeistään tuloillaan, mä istun illat yksin kotona. Kun tulee tosi tylsää, käyn yleensä ostamassa jotain uutta, siis ihan suoranaisesti vaan täytän jotain elämäni tunnetyhjiötä turhalla materialla.

Tiedän, ettei ne ihmiset ja potentiaaliset kumppanit ole tulossa hakemaan mua kotiovelta, mutta mistä ihmisiä ylipäänsä löytää tai miten sosiaalista elämää voisi lähteä rakentamaan täysin nollapohjalta aikuisena ihmisenä? Työporukkaakaan ei varsinaisesti ole, mulla ei ole oikeastaan mitään sosiaalisia ympyröitä elämässä.

Huomasin eilen illalla harkitsevani vakavasti munasolujen jäädyttämistä. Ei kai sitä tähän olla vielä tultu? Auttakaa. :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetistä, jos kerran pönötät vaan kotona. Voit tietty kokeilla poistua sieltä joskus. Harrastusten parissa on ihmisiä. Voi ne pariutuneetkin kaverit lähteä seuraksi jonnekin, jos kysyt.

Vierailija
2/2 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Internetistä, jos kerran pönötät vaan kotona. Voit tietty kokeilla poistua sieltä joskus. Harrastusten parissa on ihmisiä. Voi ne pariutuneetkin kaverit lähteä seuraksi jonnekin, jos kysyt.

Osaatko lukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla