Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kertoi mitä koulussa oli ruokana...

Vierailija
29.11.2017 |

Soijabolognese pizzaa... Siis kuka sairas on päättänyt että koulussa tajoillaan SOIJABOLOGNESE pizzaa. On joku varmaan ollut aineissa kun on keksinyt tuollaiset täytteet. Viime viikolla heillä oli kasvispapulasagnea... meinaa lentää oksennus kun pelkästään kuvittelee Helsingin koulujen ruokia. Mitäköhän muita herkkuja tällä viikolla siellä koulussa tarjoillaan... Otan osaa lapsien puolesta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meill paikallislehdessä oli joku itkenyt kuinka venäläinen kala pitäisi vaihtaa vatsan täyttäviin kalapuikkoihin 😂

Vierailija
2/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meill paikallislehdessä oli joku itkenyt kuinka venäläinen kala pitäisi vaihtaa vatsan täyttäviin kalapuikkoihin 😂

Niin no ei siinä pakastekalassa mitään vikaa ole onhan ne todennäköisesti terveellisempiä kuin kalapuikot. Mutta kai siellä koulussa ihan oikeata ruokaa voisi olla eikä mitään mistä lentää laatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvispavut on kyllä niin syvältä!

Lihapavut ftw!

Vierailija
4/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt alapeukuttajat, jos itse alatte tekemään pizzaa tai tilaatte pizzan niin tuleeko heti ekana mieleen soijabolognese täytteeksi?? Siinä pohtimista.

-Ap

Vierailija
5/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no ei siinä pakastekalassa mitään vikaa ole onhan ne todennäköisesti terveellisempiä kuin kalapuikot. Mutta kai siellä koulussa ihan oikeata ruokaa voisi olla eikä mitään mistä lentää laatta.

No voin lohduttaa ettei oo kukaan ruokalaan oksentanut.

16 vuotta olen ollut nyt opettajana.

Vierailija
6/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pennules rahaa niin voi syödä mitä haluaa, niinpä

Vierailija
7/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan äidinkielen maikkan.

Vierailija
8/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no lohduttaahan sen vähän jos teillä ei ole kukaan oksentanut. Syötkö itse kuinka usein kouluruokaa? Vai käytkö kenties pizzalla tai kebulla kesken työpäivän. Jos syöt koulussa niin mene sentään pummilla syömään äläkä maksa siitä p*skasta.

Vierailija
9/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teille helsninskin vihersosialistisen utopia kaupungin asukkaille, ryytykää soijakökköihinne.

Vierailija
10/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keittäjä ja en jaksa ymmärtää kasvisruokakokeiluja. Ainakin täällä ala-asteella kaikki menee roskiin. Ymmärrän idean taustalla, mutta olisi edes jotain "normaalimpaa" kasvisruokaa, joka ei pelota lapsia. Kasvissosekeitto  ja pinaattilätyt ja porkkanapihvit on täällä lasten herkkua.  Kasvissyöjälapset ovat kyllä tottuneet soijaan ja vastaaviin, mutta ne ovat todella vieraita muille lapsille. Kerran meillä oli jotain quornia ja kyllä harmitti, että lapset jäivät nälkäisiksi ja rahat meni roskiin. Kasvislasagne pavuilla täällä oli ihan tykättyä. Unohtaisin siis kaikki erikoiset quorn- ja soijakokeilut ja laittaisin tilalle ihan perus kasvisruokaa, jos kasvisruokapäivä halutaan silloin tällöin viettää. 

Vierailija
11/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska ap ei henkilökohtaisesti pidä kasvisruuasta, sitä ei pitäisi tarjoilla koulussa? Kai ap:n lapsi saa kuitenkin kotona "oikeaa ruokaa",ei varmaan hirveästi vaikuta lapsen elämään se yksi kasvisruokalounas viikossa.

En tilaisi pitseriasta soijapitsaa, mutta kotona kokatessa sekoitan jauhelihaan soijarouhetta, tulee halvemmaksi kuin "täysliha"ruoka.

Vierailija
12/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keittäjä ja en jaksa ymmärtää kasvisruokakokeiluja. Ainakin täällä ala-asteella kaikki menee roskiin. Ymmärrän idean taustalla, mutta olisi edes jotain "normaalimpaa" kasvisruokaa, joka ei pelota lapsia. Kasvissosekeitto  ja pinaattilätyt ja porkkanapihvit on täällä lasten herkkua.  Kasvissyöjälapset ovat kyllä tottuneet soijaan ja vastaaviin, mutta ne ovat todella vieraita muille lapsille. Kerran meillä oli jotain quornia ja kyllä harmitti, että lapset jäivät nälkäisiksi ja rahat meni roskiin. Kasvislasagne pavuilla täällä oli ihan tykättyä. Unohtaisin siis kaikki erikoiset quorn- ja soijakokeilut ja laittaisin tilalle ihan perus kasvisruokaa, jos kasvisruokapäivä halutaan silloin tällöin viettää. 

Sitä en ymmärrä miksi edes kouluissa on pizzaa jos niihin tungetaan oudot täytteet. Käytättekö te keittäjät hengitysmaskia kun lämmitätte sitä ruokaa? Ymmärrän täysin jos käytätte.

Vierailija
13/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska ap ei henkilökohtaisesti pidä kasvisruuasta, sitä ei pitäisi tarjoilla koulussa? Kai ap:n lapsi saa kuitenkin kotona "oikeaa ruokaa",ei varmaan hirveästi vaikuta lapsen elämään se yksi kasvisruokalounas viikossa.

En tilaisi pitseriasta soijapitsaa, mutta kotona kokatessa sekoitan jauhelihaan soijarouhetta, tulee halvemmaksi kuin "täysliha"ruoka.

Kuka väitti että en pidä kasvisruoasta? Meinaan vaan että aika erikoisia kasvisruokia yritetään syöttää lapsille. Todennäköisesti pelkkiä pakaste kasviksia. Ymmärrän kyllä jos sekoitat soijaa jauhenlihaan.

-Ap

Vierailija
14/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto 😂😂😂 kiitti nauruista 😂 mä niin ymmärrän aptä. Mun lapsi on muuten oksentanut koulun ruokalaan. Mannapuurot. Ei ollu edes kipeä mut sillä on refleksi ja puuro ei pysyny sisällä. Opettaja soitti mulle kesken päivän ja päivitteli että kun se lensi kaaressa vastapäisen oppilaan päälle. Oh really ja aattelit et tahalleen teki ekaluokkalainen..

Vierailija
15/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat syömään soijaa, niin niistä ei tuu miehiä koskaan.

Vierailija
16/16 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka väitti että en pidä kasvisruoasta? Meinaan vaan että aika erikoisia kasvisruokia yritetään syöttää lapsille. Todennäköisesti pelkkiä pakaste kasviksia. Ymmärrän kyllä jos sekoitat soijaa jauhenlihaan.

-Ap

Lapsihan voi myös käyd kotikoulua jos ahdistus äityy pahaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan